قالیشویی مخصوص شستشوی فرش دستباف:

در قالیشویی مخصوص شستشوی فرش ابریشمی و دستباف تهران، فناوری به ما اجازه می ‌دهد که فرش دستباف شما را تمیز و تازه کنیم، بدون استفاده از مواد شیمیایی خشن یا صابون کاملا ایمن و بدون خطر ساییدگی فرش دستباف.

 برای مشاهده قیمت کارهای ما می توانید به سایت قالیشویی مخصوص فرش دستباف تهران مراجعه کنید. قالیشویی فرش تهران با قیمتی مناسب فرش های دستباف شما را از هرگونه لکه و کثیفی تمیز می کند. مطمئنا فرش های شما پس از شستشو با طراوت جلوه خواهند کرد و شما هیچ وقت از انتخاب مجموعه ما پشیمان نخواهید شد.

کیفیت شست و شو برای محافظت از فرش دستباف ضروری است. قالیشویی مخصوص شستشوی فرش دستباف تهران در زمینه شستشوی با کیفیت و کارآمد فرش فعالیت می‌ کند. قالیشویی دستباف تهران مزایای زیادی دارد و در مقایسه با قالیشویی سنتی از کیفیت بالایی برخوردار است.

 مزایای قالیشویی فرش دستباف:

در این مجموعه شستشوی فرش با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می‌ گیرد. همچنین کار مبل شویی در محل نیز توسط این گروه خدماتی انجام میشود. فرآیند قالیشویی توسط افراد باتجربه در قالیشویی تهران انجام می ‌شود. فرایند شستشو به الیاف فرش دستباف آسیب نمی ‌زند. در فرایند شستشوی فرش از بهترین مواد شوینده مناسب با هر فرش استفاده می شود. زیر نور مستقیم خورشید خشک می شود. این قالیشویی مجهز به دستگاه های آب گیری حرفه ای است. فرآیند خشک کردن با دستگاه های مجهز و پیشرفته انجام می گیرد.

۲ نکته مهم در فرآیند شستشوی فرش:

 همچنین نباید فراموش کرد که فرایند شستشوی فرش بسیار مهم است. نباید هیچ‌ گونه آلودگی یا مواد شوینده در الیاف فرش باقی بماند، زیرا این عمل سبب آسیب رساندن به فرش و از بین رفتن آن می‌ شود. همچنین فرآیند خشک کردن فرش نیز حائز اهمیت است، زیرا اگر فرش درست خشک نشود موجب از بین رفتن آن خواهد شد.

خلاصه ای از مراحل شستشوی فرش:

۱: اولین مرحله در فرآیند شست و شو بدین صورت است که فرش را از هرگونه گرد و غبار و پرز  پاک می‌ کنند؛ به عبارتی عمل گردگیری را انجام می ‌دهند.

۲: توسط دستگاه های مکانیزه فرش را خیس می کنند. مناسب با هر فرش باید دما و فشار آب کنترل شود 

۳: مواد شوینده را روی فرش پخش می‌کنند. مواد شوینده مناسب هر فرش تعیین شده، سپس به طور یکنواخت توسط دستگاه ‌های پیشرفته روی فرش پخش می ‌شود، این عمل موجب می ‌شود تمام این لکه‌ ها و کثیفی ها از الیاف فرش جدا شده و فرش جلوه‌ای زیبا پیدا کند. 

۴: فرآیند شت و شو و آب گیری که بوسیله دستگاه های مجهز و پیشرفته انجام می گیرد.

۵: خشک کردن که در دمایی مناسب و با دستگاه های مکانیزه صورت می پذیرد.

قالیشویی ستاره

کلام آخر: 

فرش به منظور پوشیدن زمین و راحتی بیشتر در خانه و سایر اماکن مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این مسئله که تمام کاربران به دنبال قالیشویی با قیمت های مقرون به صرف با بهترین امکانات و خدمات هستند، قالیشویی مخصوص فرش دستباف در تهران با بهترین امکانات و قیمت هایی مناسب آماده خدمت شستشوی مبل در منزل و موکت شویی و قالیشویی به مشتریان عزیز می باشد.

بعضی قالیشویی ها با توجه به قیمت پایینی که برای شستن قالی ها اعلام می کنند، از مواد شوینده بی کیفیت و مضر استفاده می کنند. مجموعه قالیشویی شستشوی فرش دستباف تهران محیطی امن و با کیفیت برای انتخاب می باشد. مطمئن باشید که از خدمات این مجموعه راضی خواهید بود و در ضمن قیمت های مقرون ب صرفه و برخورد خوب با مشتریان همواره یک مزیت فوق العاده این مجموعه می باشد.

خدمات قالیشویی در تهرانپارس : شستشو با دستگاه مکانیزه مجهزبه گرم خانه فرش های ماشینی فرهی ترک فانتزی گلیم روفرشی پتو موکت ساده پالاز دستبافت کاشان تبریز اردکان و سایر فرش های دستبافت با بهترین کیفیت و قیمت باور نکردنی تحویل ۴۸ساعته فرش های لول شده و اتوشده و کاورشده (تمیز و منظم) 

‬ برای هماهنگی خدمات ۰۹۱۹۵۳۴۰۸۶۴ تلفن تماس قالیشویی ستاره شو  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.