استخر ویلا های لواسان به چه شکل است؟

در ادامه به بررسی استخر ویلاهای لواسان می پردازیم، این ویلاها در سبک های مختلف معماری، توسط بهترین معماران طراحی و اجرا می شوند، استخر روباز یا یک مجموعه استخر سرپوشیده جزء لاینفک این ویلا ها می باشد.

سازه های خاص، با نمای به روز و کلاسیک در این منطقه به صورت متعدد ساخته شده اند، ساخت استخر بسته به سبک معماری ویلا و این نکته که استخر سرپوشیده است یا استخر روباز می باشد، طراحی و اجرا می گردد.

استخر های هوشمند در لواسان

برخی از این ویلاها از سیستم های هوشمند جدید استفاده می کنند، که این موضوع در استخر نیز قابل اجرا می باشد و با کنترل از راه دور کلیه ی سیستم استخر قابلیت تنظیم دارد، به این استخر ها استخر هوشمند گفته می شود.

وجود استخر در ویلا یکی از مهمترین بخش هایی است که وجود بایدی آن مورد توجه خریداران و مالکان ویلا می باشد، علاوه بر طرح استخر ویلا، تاسیسات و تجهیزات استخر نیز بسیار حائز اهمیت می باشد، به حدی که وجود نقص در تجهیزات و یا تاسیسات استفاده از استخر را مختل می کند.

سازه ی استخر در این ویلا ها می تواند به صورت جداگانه از نوع استخر بتنی یا استخر فایبرگلاس باشد که هر کدام از استخر ها خصوصیات مختص به خود را دارا می باشند.

یک استخر بتنی در ویلا می تواند به شکل دلخواه شما اجرا گردد اما استخر های فایبرگلاس تنوع بسیاری در طرح و ابعاد دارا نمی باشند، بهترین ویلا در منطقه لواسان، یک ویلای لوکس به همراه استخر بتنی و آبنمای با کیفیت می باشد، همچنین یک استخر با توجه به ابعاد ویلاهای موجود در این منطقه می تواند در صورت داشتن طول کم با نصب سیستم اندلسپول یا استخر بی پایان می شود یک دریای اختصاصی در ویلای شخصی خود داشته باشید.

برخی از این ویلا ها یک استخر را در بام یا همان روف گاردن دارا می باشند، ساخت استخر روی بام نیازمند برآورد وزن سازه، محل تصفیه خانه و ... می باشد، به عنوان مثال استفاده از یک سازه ی سبک (استخر فولادی) یا یک استخر فایبرگلاس در بام بهترین گزینه می باشد زیرا کاهش وزن استخر هزینه های سازه ی ساختمان ویلا را نیز کاهش می دهد.

استخر های شیشه ای در لواسان

استخر هوشمند2

وجود استخر در بام شرایط ساخت استخر شیشه ای یا استخر بی نهایت را فراهم می آورد که این موضوع به جذابیت ویلا به مراتب بیشتر از باقی موارد زیباسازی روف گاردن، می افزاید.

جکوزی نیز در این ویلا ها به صورت توکار و یا ترکیبی به همراه استخر (استخر جکوزی همدما) و یا به صورت روکار قرار گرفته می شود.

با توجه به عملکرد آب درمانی جکوزی، وجود آن در هر ویلای این منطقه ضروری است.

کیفیت استخر ویلاهای لواسان به چه شکل است؟

تجهیزات یک مجموعه استخر در ویلا باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد، زیرا پیوسته بودن تاسیسات، تجهیزات، طراحی و مهمتر از همه آب بندی تانک استخر و جکوزی، باعث بهره برداری با اطمینان از این مجموعه ها می شود و می توان از آنها به صورت مرتب استفاده نمود، در صورتی که اگر یکی از این بخش ها دچار نقص در زمان ساخت استخر  باشد نمی توان با خیال راحت از آن استفاده نمود، این موارد نباید باعث گردد که در برخی موارد مالکان ویلا، غیر فعال نمودن استخر و جکوزی را به صلاح خانواده خود بداند.

طراحی استاندارد، کیفیت اجرا و به روز بودن مجموعه های استخر سونا و جکوزی، در ویلا های لواسان یکی از مواردی است که گروه مهندسی آبی دریا پس از بررسی منطقه و احداث و بازسازی بسیار از مجموعه های استخر در این ویلا ها به آن دست یافته است.

استخر هوشمند3

بازسازی استخر ویلا

در چندین ویلا به مواردی از جمله تاسیسات ناقص، عدم وجود سیستم گرمایش، تجهیزات بی کیفیت، طراحی غیر استاندارد، آب بندی ناقص و نگهداری در شرایط نامناسب از دلایل بازسازی مجموعه های استخر می باشد.

ساخت لحظات دوست داشتنی با آبی دریا، سازنده ی دریای شخصی شما

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.