بهترین روش های جوانسازی پوست چیست؟

 تابش نور خورشید، بیماری‌‌های پوستی، پیری و وراثت از جمله عوامل مخربی هستند که خساراتی مانند کک و مک، چین و چروک و آکنه را به وجود می‌آورند. با اینکه هنوز راهی برای جلوگیری از روند پیر شدن کشف نشده است.

اما امروزه روش‌‌های جوانسازی پوست متعددی وجود دارند که برای درمان مشکلات پوستی مفید و موثر واقع می‌شوند. این راه حل‌ها برای به تعویق انداختن ظهور نشانه‌های پیری کاربرد دارند. 

برای مثال تزریق ژل، بوتاکس و چربی از جمله روش‌های پیشگیری از چین و چروک صورت هستند که در کلینیک زیبایی، جوانسازی و پوست و موی ایرانیان مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از این راهکارها به نوعی باعث بازگرداندن جوانی و نشاط پوست می‌شوند. 

بهترین روش‌های درمانی جوانسازی پوست صورت 

با پیشرفت علم در حوزه پزشکی تحولی شگفت‌انگیز در دنیای مد و زیبایی به وجود آمده است. امروزه پزشکان با مدرنترین و مجهزترین دستگاه‌ها بهترین شیوه‌های جوانسازی را روی پوست صورت مراجعین خود اعمال‌ می‌کنند. در ادامه به برخی از پرطرفدارترین روش‌های درمانی جدید برای افزایش شادابی و جوانی پوست اشاره کرده‌ایم.

جوانسازی صورت با تزریق ژل 

تزریق ژل یا فیلر به بافت نرم پوست به حجم دهی و متقارن سازی صورت کمک می‌کند. همچنین این ماده موجب از بین رفتن چین و چروک‌های عمیق خط اخم، خط لبخند، خطوط پیشانی، دور لب و گونه‌ها می‌شود. فرمولاسیون برخی از انواع ژل‌ها از اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک تشکیل شده است. خوشبختانه این نوع مواد تزریقی با جذب در سلول‌های پوست عارضه جدی در پی ندارند. 

انواع مختلفی از ژل‌ها با ترکیبات متنوع وجود دارند که توسط سازمان جهانی دارو (FDA) برای تزریق به صورت و بدن تایید شده‌اند. برای نمونه ژل رسیتیلن (Restylane) و ژوودرم (Juvederm) از بهترین نمونه‌های موجود در بازار هستند که برای درمان چین و چروک پوست به کار می‌روند. این دو محصول در مقایسه با سایر برندها شناخته‌شده‌تر هستند و دوام بیشتری نیز دارند. 

بنابراین هنگامی که قصد تزریق ژل به پوست صورت یا بدن خود را دارید، به دنبال کلینیکی مناسب باشید. حتما دقت کنید که کلینیک مورد نظر بهترین برندهای فیلر را که کمترین عارضه را دارند، برای مراجعین خود مورد استفاده قرار دهند. 

جوانسازی صورت با تزریق چربی

یکی از روش‌های جدیدی که امروزه طرفداران بیشتری یافته است، روش تزریق چربی نام دارد. در این روش کاملا غیرتهاجمی از سلول‌های چربی بدن خود شخص استفاده می‌شود. بدین ترتیب که چربی استخراج شده برای تزریق به صورت به منظور کاهش چین و چروک پوست به کار می‌رود. 

در اکثر مواقع برای جوانسازی پوست از چربی شکم استفاده می‌شود. با این وجود برخی از متقاضیان تمایل به استخراج چربی پشت ران یا پهلوهای خود دارند. استخراج چربی از بدن به دو روش میکروفت و نانوفت صورت می‌گیرد. 

به طور معمول برای تزریق چربی به صورت روش نانوفت کاربرد بیشتری دارد. در این روش چربی با استفاده از یک سوزن نازک به قسمت‌های کوچکی از صورت مانند خطوط ریز و عضوهای صورت تزریق می‌شود. در نهایت این درمان به حذف چین و چروک‌های عمیق و بهبود ظاهر پوست کمک می‌کند. تزریق چربی با روش نانوفت حالت طبیعی‌تری روی صورت به وجود می‌آورد.  

جوانسازی پوست

موثرترین روش‌های جوانسازی پوست را بشناسید.

جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس 

تزریق سم یا توکسین باکتری بوتولینوم یکی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست است. این روش سالیان زیادی است که برای رفع مشکلات پوستی مانند کاهش خطوط چین و چروک روی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده با نام تجاری بوتاکس در صورتی که توسط یک پزشک متبحر و باتجربه انجام شود، هیچ‌گونه مشکلی را برای فرد به وجود نمی‌آورد. 

در این روش درمانی بوتاکس با استفاده از آمپول مخصوص با سوزن کوتاه و بسیار ظریف به نقاط مختلف صورت تزریق می‌شود. میزان حجم بوتاکس مورد نیاز به گستردگی و عمق چروک‌ها بستگی دارد. امروزه افراد زیادی تمایل به تزریق بوتاکس با دوز کم در نواحی دور چشم، شقیقه‌ها و پیشانی دارند. این روش نیمه دائمی ظرف مدت چند دقیقه تمام چروک‌های نواحی نام برده را از بین می‌برد. 

جوانسازی صورت در کلینیک زیبایی ایرانیان

در صورتی که به مراقبت از پوست خود اهمیت می‌دهید، همین امروز با کلینیک زیبایی، جوانسازی و پوست و موی ایرانیان با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین کارشناسان ما در سایت کلینیک ایرانیان پاسخگوی شما عزیزان هستند. مشاورین ما در ابتدای امر اطلاعات مفیدی را درباره چگونگی انجام این روش‌های جوانسازی پوست و هزینه هر یک از آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین مجموعه ما با استفاده از پیشرفته‌ترین متدها و تجهیزات پزشکی رضایت کامل شما مراجعه‌کنندگان گرامی را جلب خواهد کرد.     

تلفن پشتیبانی 24 ساعته ما: 02175900 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.