لیست پرفروش ترین کتاب های انگیزشی و موفقیت امسال

 راه حل جدیدی برای این دوران وجود دارد؛ کتاب‌های انگیزشی. کتاب‌هایی که در قالب داستان و یا ناداستان در بازار عرضه می‌شوند تا شما از این نیروی نامرئی و نیروی محرکه به سمت جلو بهره‌مند شوید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین کتاب‌های انگیزشی آشنا کنیم.

آیا نویسندگان کتاب انگیزشی راست می‌گویند؟

 در هنگام خرید کتاب اولین چیزی که توجه ما را جلب می‌کند، نویسنده‌ی آن است. یا او را از قبل می‌شناسیم و آثارش را خوانده‌ایم و یا از دوستان و آشنایان تعریف قلم نویسنده را شنیده‌ایم. در حالت بعدی این است که این کتاب آن‌قدر معروف است که نیاز به تحقیق ندارد. اگر هیچ‌کدام از این موارد هم نباشد، شما باید قبل تهیه‌ی کتاب درمورد نویسنده‌ی آن تحقیق کنید.

بسیاری از نویسندگان کتاب‌های انگیزشی، خودشان مسیر موفقیت را از ابتدا و بدون پشتوانه شروع کرده‌اند و تمام تجربه‌های خود را در اختیار دیگران گذاشته‌اند و در کتاب‌هایی که نوشته‌اند، مسیر موفقیت و توسعه‌ی فردی را به شما آموزش می‌دهند. برای مثال کتاب رهبری نوشته‌ی سر الکس فرگوسن و یا کتاب کفش باز که خاطرات فیل نایک، بنیان‌گذار برند نایکی است. در هر دوی این کتاب‌ها نویسنده‌ها در جای جای کتاب از تجربیات شخصی خود می‌گویند از شکست‌ها و مسیرهای درست و نادرستی که در سر راهشان قرار گرفته است.

کتاب‌های انگیزشی پرفروش

این دست کتاب‌ها آن‌قدر در بازار زیاد است که اگر بخواهید بدون آگاهی قبلی به سراغ آن‌ها بروید سردرگم خواهید شد. پس بهتر است برای شروع لیستی تهیه کنید.

کتاب قورباغه‌ات را قورت بده اثر برایان تریسی:

خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده را می‌توان این‌گونه نوشت که بهترین راهکارها برای جلوگیری از تنبلی در این کتاب و به‌صورت یک‌جا آمده است. برایان در این کتاب تمام ایده‌هایش را در ۲۱ مرحله بیان کرده است. هر کدام از این روش‌ها و تکنیک‌های بیست و یک گانه به خودی خود کامل بوده و همگی ضروری هستند.

کتاب اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی:

این کتاب از آن دسته کتاب‌هایی است که نیاز به معرفی ندارد. هاردی جزو افرادی است که خودش این مسیر را با موفقیت طی کرده است و حالا این تجربیات را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. او به شما یادآوری می‌کند که هیچ‌چیز یک‌شبه به دست نمی‌آید و باید در مسیر توسعه‌ی فردی آهسته و پیوسته قدم برداشت.

کتاب بیندیشید و پول‌دار شوید اثر ناپلئون هیل:

اگر می‌خواهید به موفقیت و ثروت برسید، کتاب بیندیشید و پول‌دار شوید همان کتابی است که باید بخوانید. این کتاب به همت ناپلئون هیل در سال ۱۹۳۷ چاپ شد اما فرایند نوشتن آن از ۲۰ سال قبل آغاز شد. زمانی که او فقط یک روزنامه‌نگار ساده بود. او در طی این بیست سال با مصاحبه با افراد معروف و پول‌دار نظیر هنری فورد (مالک کمپانی خودروی فورد) نکاتی که تمام این افراد گفته‌اند را به صورت یک‌جا جمع کرده و در کتاب خود منتشر کرد.

کتاب موفقیت بی‌نظیر برای تازه‌کارها، نوشته‌ی مارک فیشر:

این سری از کتاب‌های مارک فیشر به‌صورت داستان برای خواننده نوشته شده است. شما با مطالعه‌ی این کتاب متوجه تاثیر این داستان‌ها می‌شوید و نویسنده با ظرافت خاصی شما در مسیر درست قرار می‌دهد.

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین:

همان‌طور که از اسم کتاب معلوم است، این کتاب شامل چهار اثر از نویسنده‌ی معروف فلورانس اسکاول شین است این کتاب‌ها شامل، «بازی زندگی و چگونگی آن»، «کلام تو عصای معجزه‌گر توست»، «در مخفی موفقیت» و «قدرت کلام» که به ترتیب در فصل‌های جداگانه قرار دارند و هرکدام درباره یک موضوع متفاوت صحبت می‌کنند. مجموع درس‌های اسکاول شین به شما کمک می‌کنند راه زندگی خود را پیدا کنید و در پناه معنویت، موفقیت را از آن خود کنید.

کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول اثر کیوساکی:

این کتاب به بالا بردن هوش مالی شما کمک خواهد کرد. لیست کتاب‌های رابرت کیوساکی موفقیت و هوش مالی به شرح زیر است.

۱- پدر پولدار پدر بی پول

۲- بچه ثروتمند، بچه زرنگ

۳- چهارراه پول‌سازی

۴- هوش مالی خود را افزایش دهید.

کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاب:

این کتاب یکی از معروف‌ترین کتاب‌هایی توسعه فردی است که برروی معضلی تمرکز کرده است که همگی ما با آن آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. خودگویی. یعنی درمورد موضوعی که پیش‌آمده بیشتر از حد با خودمان حرف میزنیم و کلنجار می‌رویم. برای خرید کتاب خودت را به فنا نده می‌توانید به وبسایت فیدیبو مراجعه کنید.

این دست از کتاب‌ها چه کمکی به ما می‌کنند؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که با دانستن تجربه‌های چندین و چند ساله‌ی انسان‌های موفق، از باقی افراد جلو خواهیم بود. به همان اندازه که آنان مسیر را رفته‌اند و برای ما هموار ساخته‌اند می‌توانیم ادامه‌ی مسیر را خودمان و با آزمون خطا برویم. اما شرط لازم و کافی موفقیت در مسیر و توسعه فردی این است که در ابتدا تیپ شخصیتی خودمان را بشناسیم و تمامی نکاتی که در کتاب‌ها گفته می‌شود عمل کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.