بهترین سوئیت‌های کیش برای اجاره

 بارش باران در جزیره بسیار کم است و فقط در ماه‌های زمستانی باران می‌بارد. با استفاده از این توضیحات می‌توان بهترین زمان سفر به کیش را از اوایل دی ماه تا اواخر فروردین در نظر گرفت. حتی در اردیبهشت ماه گردشگران زیادی به کیش سفر می‌کنند. 

از آنجایی که هنوز رطوبت هوا زیاد نیست، گاهی در طول شب نسیم خنکی می‌وزد و دمای آب دریا همچنان برای شنا مناسب است. همچنین با وجود دما و رطوبت بالا در تابستان، گردشگران زیادی همچنان به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. به دلیل انواع فعالیت‌های آبی رایج در جزیره، گرما را می‌توان تحمل کرد. بنابراین کیش را می‌توان یکی از شهرهای چهار فصل ایران دانست.

هتل‌های جزیره کیش

هتل‌های زیادی در کیش با سطوح کیفی مختلف وجود دارد که قیمت آن‌ها به ستاره‌های هتل و نوع خدمات بستگی دارد. همچنین اداره سویت در کیش بسیار آسان است. از هتل‌های کیش می‌توان به هتل مارینا پارک، هتل پارمیس، هتل ترنگ، هتل داریوش، هتل سورینت مریم، هتل جام جم، هتل پانیز و ... اشاره کرد که با توجه به بودجه و مسافت می‌توانید آنها را خریداری کنید. هتل از سواحل و مراکز خرید و غیره تشکیل شده است. علاوه بر این امکان اجاره سوئیت و ویلا در کیش نیز وجود دارد.

جزیره کیش با ۵۲ هتل بعد از مشهد و تهران بیشترین تعداد هتل را دارد. این باعث تنوع و افزایش قدرت انتخاب مسافران شده است تا با توجه به شرایط و بودجه خود تصمیم بگیرند در کدام یک از هتل‌های جزیره اقامت کنند. قیمت رزرو اتاق و سوئیت در کیش در ایام مختلف سال متفاوت است و در ایام پیک سفر به جزیره یعنی نوروز قیمت‌ها افزایش می‌یابد. در این ایام اجاره سوییت در کیش و همچنین اجاره خانه روزانه در کیش نیز با افزایش قیمت روبرو می‌شود.

تنوع واحدهای اقامتی در کیش باعث می شود مسافران گزینه های زیادی برای اقامت در کیش و رزرو با توجه به بودجه و شرایط خود داشته باشند. اما اقامت در کیش به هتل ها محدود نمی شود! همچنین در کیش واحدهای مسکونی مانند هتل آپارتمان مدائن، هتل آپارتمان هالیدی کیش و همچنین واحدهای مسکونی و اجاره خانه روزانه در کیش در شهر صدف وجود دارد.

کیش

اگر دنبال یک هتل ارزان قیمت در کیش هستید، باید در فصل کم رفت‌وآمد از این جزیره دیدن کنید. در تابستان اقامتگاه‌های ارزان‌تری را در کیش خواهید یافت.

نکات مهم برای یافتن سوئیت عالی در کیش

در میان اقامتگاه‌های کیش، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها بسیار زیاد است. با توجه به ستاره‌های هتل برای رزرو هتل در کیش و همچنین امکاناتی مانند استخر، نوع اتاق و سایر امکانات هتل‌های مختلفی از نظر قیمت وجود دارد.

برای رزرو هتل در کیش یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب محل اقامت، موقعیت مکانی آن است. هدف شما از سفر به کیش در انتخاب منطقه و موقعیت مکانی هتل نقش اساسی دارد، زیرا یکی از مشکلات سفر به کیش ترافیک آن است، پس بهتر است از بین تمامی هتل‌های کیش هتلی را انتخاب کنید که به هدف شما از سفر باشد و مکان مناسب را برای مقصد خود انتخاب کنید. 

گاهی اوقات به دلیل مناسبت‌های مختلف مانند نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و ... میزان رزرو هتل در کیش افزایش می‌یابد و یافتن مرکز اقامتی که در آن اقامتی راحت با خیالی راحت داشته باشید به دغدغه ای بزرگ تبدیل می‌شود.

اگر قصد سفر تفریحی یا کاری را دارید، هتل‌های 4 و 5 ستاره کیش مانند هتل بزرگ داریوش و هتل مارینا پارک گزینه‌های خوبی هستند.

هتل بزرگ داریوش بهترین هتل جزیره کیش

نگاهی ساده به طراحی باشکوه این هتل، همه آنچه را که باید در مورد هتل بزرگ داریوش کیش بدانید را به شما می‌گوید. این اقامتگاه با معماری شبیه به تخت جمشید، نشانه هنر هخامنشی، تمام انتظاراتی را که برمی‌انگیزد برآورده می‌کند. این ساختمان 121330 متر مربع وسعت دارد و در شمال شرقی کیش واقع شده است.

فضای داخلی این ملک با ظرافت با میله‌های سنگی، مجسمه‌ها و دیگر آثار به جا مانده از امپراتوری هخامنشیان تزئین شده است. می‌توانید یک فنجان قهوه خوشمزه را درست کرده و در کافه مجلل لابی میل کنید.

هتل بزرگ داریوش دارای سویت‌های بزرگی است که با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند و حس و حال آرامش بخشی را به شما ارائه می‌دهند. اتاق‌های آن‌ها منظره‌ای به دریای نیلگون یا باغ‌های سرسبز هتل دارند که برای کسانی که به پیاده‌روی آرامش‌بخش علاقه‌مند هستند عالی است.

لینک رزرو هتل : https://www.alibaba.ir/hotel

این هتل برجسته دارای دو رستوران است که با هر سلیقه‌ای پذیرایی می‌کند و سه کافی شاپ به شما کمک می‌کند پس از روزهای طولانی گشت‌وگذار در جزیره سرحال شوید. 

امکانات هتل داریوش

• استخرها

• زمین تنیس

• زمین پینت بال

• مرکز تناسب اندام

• اتاق بیلیارد

هتل سورینت مریم کیش

هتل لوکس سورینت مریم با معماری الهام گرفته از سبک باروک در سال 2004 ساخته شده است. این ساختمان 7000 متر مربع مساحت دارد و دارای 3 طبقه با 55 اتاق راحت است. اگر به‌دنبال خرید از مراکز خرید معروف کیش هستید، این هتل جذاب مکان مناسبی خواهد بود.

هتل سورینت

این هتل از داخل با نور ملایمی با یک لوستر زیبا از طبقه بالا تا طبقه اول امتداد یافته است و راهروها و تالارهای آن فضای ییلاقی سنتی ایرانی را دارد.

هتل سورینت دارای اتاق‌های مجهز و تزئینات زیبایی است که روی برخی از دیوارهای آن صفحات چوبی و بالکن‌های بزرگ مشرف به شهر قرار دارد.

علاقه‌مندان به غذا باید بدانند که هر سه غذای سرو شده توسط هتل بسیار خوشمزه و فراوان است. این هتل همچنین دارای یک کافی شاپ است که برای مواقعی که به یک شب زیبا نیاز دارید، غذاهای تازه سرو می‌کند. 

امکانات هتل سورینت

• آرایشگاه

• سالن

• تاکسی سرویس

• خشک‌شویی

• اجاره اتومبیل

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.