آیا می دانستید خرید گوسفند زنده از خرید گوشت ارزان تر است؟

در شهرهایی مانند تهران پیدا کردن مراکزی معتبر جهت پیدا کردن گوسفند زنده که دارای دام های درجه یک باشند، کار دشواری می باشد. مرکزی که هم بتوان دامی سالم را به صورت خرید حضوری و آنلاین به راحتی داشت و هم قیمتی زیر نظر اتحادیه را هزینه نمود. برای تهیه یک گوشت سالم و بهداشتی دو روش وجود دارد که خرید گوشت از قصابی و خرید گوسفند زنده می باشد.

برخی از افراد روش اول و برخی دیگر روش دوم را انتخاب می کنند ولی کدام روش به صرفه تر و سالم تر می باشد؟

دسته دوم که خرید گوسفند زنده را ترجیح می دهند معتقدند که گوشت گوسفند زنده نسبت به گوشت قصابی بهداشتی تر و همچنین سالم تر می باشد. ولی باید این نکات را هم در نظر گرفت که خرید گوسفند زنده نیازمند رعایت کردن بسیاری از فاکتورها می باشد.

مواردی مانند سرحال بودن گوسفند، سن و جوان بودن گوسفند، کیفیت سم ها، چشم های براق، پشم های سالم و ... می تواند نکاتی باشد که دقت به آن یک خرید بهینه را برای شما به ارمغان می آورد. 

بنابراین انتخاب و خرید گوسفند زنده نیاز به مرکزی مجاز و معتبر با سابقه طولانی دارد که بتواند پاسخ نیازهای افراد باشد. مرکزی که تمام این موارد را در مورد گوسفند زنده داشته باشد و محصولی بهداشتی و سالم را در اختیار خریداران خواهد گذاشت.

خرید گوسفند زنده چه مزایایی دارد؟

⦁ افراد با خرید گوسفند زنده علاوه بر استفاده از گوشت دام، می توانند جگر و کله پاچه که در حالت عادی باید پول و هزینه جدا بپردازند را هم داشته باشند.

⦁ از موارد دیگر که باعث می شود تمایل به خرید گوسفند زنده در افراد بیش تر باشد این است که قیمت گوشت به نسبت خرید از قصابی بسیار ارزان تر می شود. 

⦁ تازه بودن گوشت واین که دامی که می خرید را همان روز می توانید ذبح نمایید از دیگرعواملی است که برای این که گوشتی تازه داشته باشید نیاز به خرید گوسفند زنده دارید. مطمئناً افراد از سالم بودن و به روز بودن دام اطمینان دارند.

⦁ یکی از دیگرعوامل را می توان اطمینان بیشتر دانست زیرا شما در زمان خرید از سالم بودن حرکات گوسفند اطمینان دارید و موردی نیست که در قصابی دیده نشود.

⦁ همین موارد باعث می شود تا افراد تمایل داشته باشند تا خرید خود را از مراکزی معتبر و مجاز انجام دهند و به دنبال چنین مراکزی باشند.

⦁ خریداران می توانند از پشم گوسفند هم استفاده کنند و همچنین تمام بخش های آن قابل استفاده می باشد.

بره-شیری2

خرید اینترنتی گوسفند زنده چه مزایایی دارد؟

ممکن است در خرید گوسفند زنده مواردی مانند این که آیا می توان مرکزی که معتبر می باشد را پیدا کرد؟ و یا اگر آن را پیدا کردیم می توان راهی یافت تا درگیر مسیری طولانی و پرترافیک نشویم؟ موردسوال می باشد. از مواردی که بسیار مهم می باشد خرید گوسفند زنده به صورت آنلاین می باشد. پیدا کردن مرکزی معتبر که چندین سال به صورت آنلاین فعالیت نماید و دارای مجوز باشد کار آسانی نمی باشد.

بنابراین می توان با تحقیق و جستجوی بیشتر خرید خود را به صورت اینترنتی و به دور از هر گونه اتلاف وقت انجام دهید.

مزایای خرید اینترنتی

⦁ با خرید اینترنتی می توانید گوسفند زنده را در هر مکانی که تمایل دارید به صورت رایگان دریافت نمایید.

⦁ بدون ترافیک و سردرگمی می توانید با خیال آسوده و با سرعت دام را تحویل بگیرید.

⦁ امکان هماهنگی با کارشناسان آنلاین جهت تعیین وزن و سایر گوسفند زنده

⦁ امکان شرکت در جشنواره های فروش آنلاین

⦁ وقت کافی برای خریداران جهت بررسی مجوزهای لازم شرکت ارائه دهنده دام زنده

⦁ عدم اتلاف وقت در مکان هایی مانند دامداری ها یا کشتارگاه ها

⦁ ارائه آپشن هایی مانند ذبح دام در مکان شما به صورت رایگان، ارسال قصاب رایگان و خرد کردن گوشت

⦁ ارائه گوسفند زنده در هر زمان دلخواه مشتری( برای ارائه و ارسال دام زنده مانند کشتارگاه ها محدودیت زمانی وجود ندارد)

لایو-شیپ

نکات موردتوجه در زمان خرید گوسفند زنده

⦁ خرید از مراکز معتبر و بررسی قیمت گوسفند زنده در هنگام خرید 

به طور حتم خرید گوسفند زنده از مراکزی غیر معتبر می تواند تبعات بدی برای فرد داشته باشد زیرا عدم رعایت آن می تواند سلامت فرد و سایر اعضای خانواده آن ها را به خطر بیاندازد. پس حتما قبل از خرید باید ابتدا به اعتبار و سابقه مرکز توجه نمود.

⦁ توجه به ظاهر گوسفند

ظاهر حیوان نشان دهنده سلامت اوست. حتما قبل از خرید دام زنده را بررسی کنید و مواردی که در بالا اشاره کردیم را رعایت کنید. به طور مثال وزن کم نشان دهنده بیماری گوسفند است ولی فریب کلاهبردارانی که برای بالا بردن وزن به دام آب و نمک می دهند را نخورید.

⦁ بررسی پلاک روی گوش گوسفند

دقت کنید که گوسفندی که از لحاظ سلامتی مورد تایید می باشد باید از مرکز موردنظر بر روی گوش اون پلاکی نصب شده باشد.

⦁ دقت به سرحال و جوان بودن گوسفند زنده

گوسفندی که دارای سن زیاد باشد بسیار بی حال می باشد. این بی حالی هم به دلیل بیماری و هم به دلیل سن بالای گوسفند زنده می باشد که مسلماً می تواند بر روی گوشت گوسفند هم تاثیرگذار باشد. حتما سلامتی گوسفند و هوشیاری آن ها را در زمان خرید دقت نمایید.

تفاوت قیمت و کیفیت گوسفندان زنده در سایت لایوشیپ 

وب سایت لایو شیپ با ایجاد سایتی جهت راحتی و آسایش افراد در خرید گوسفند زنده یا مرغ و خروس زنده، این امکان را به مشتریان خود داده است تا در هر زمان گوسفند زنده خود را با قیمتی مصوب اتحادیه و با امکاناتی که برای تحویل در نظر گرفته است ارائه نماید.

 شما مشتریان گرامی کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و گوسفندی سالم به همراه قصاب ماهر و با تجربه در مکان مورد نظر دریافت نمایید. این مرکز به صورت حضوری و آنلاین دام زنده را عرضه می نماید و چون تمام مراحل از پرورش تا ارائه و فروش مخصوص خودش می باشد توانسته است گوسفندانی ارگانیک به همراه قیمت ارزن ارائه نماید.

رضایت مشتریان عزیز وعرضه گوشت تازه تنها هدف های مشتریان می باشد که در لایو شیپ با سابقه طولانی صورت گرفته است.

لایو شیپ با تجربه چند ساله و با جلب رضایت مشتریان توانسته است دام هایی با کیفیت و با قیمت منصفانه را ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت هم تماس بگیرید تا گوسفند زنده با ذبح بهداشتی و ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

☎️تماس جهت خرید گوسفند زنده و مشاوره: ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ آقای آرین- گروه گوسفند زنده

livesheep

۰۲۱-۲۲۳۰۲۰۳۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.