احسان مقدس پور مدیر روابط عمومی آهن آنلاین بزرگترین استارتاپ صنعتی کشور از ممانعت حضور این شرکت در نمایشگاه «متافو» علیرغم دریافت تاییدیه ثبت نام و به دلیل کینه جویی شخصی مدیر جدید شرکت «نمانگر»، برگزار کننده این نمایشگاه خبر داد.

ادعای مقدس پور مستند به یک مکالمه تلفنی است که در آن علت جلوگیری از حضور آهن آنلاین در «متافو»ی ۱۴۰۰، تصمیم شخصی برگزار کننده و به دلیل اتفاقاتی که در دوره قبل برگزاری این نمایشگاه افتاده عنوان می شود.

مدیر روابط عمومی آهن آنلاین در توضیح این اتفاق گفت: سال ۹۸ در دوره پیشین برگزای نمایشگاه «متافو» محلی که طی قراداد مکتوب برای غرفه آهن آنلاین جانمایی شده بود به صورت غیرقانونی به محل دیگری منتقل شد و آهن آنلاین ناچار به پیگیری حقوق خود در مراجع محترم قضایی شد.

مقدس پوردر ادامه گفت: امسال با وجود دریافت تاییدیه ثبت نام و مدارک نمایشگاهی، هنگام جانمایی غرفه با ممانعت مدیر جدید شرکت «نمانگر» برگزار کننده این نمایشگاه مواجهه شدیم که امکان حضور در «متافو»ی ۱۴۰۰ را ضمن یادآوری شفاهی اتفاقات پیشین در زمان معاونت ایشان، به صورت غیر قانونی از آهن آنلاین سلب کرد. 

وی اذعان کرد: «متافو» مدعی بسترسازی در مسیر ارتقاء صنعت کشور است. امیدوارم ورود نهادی مثل وزارت صمت حداقل به عنوان ناظر بر اجرای این گردهمایی صنعتی، شرایطی فراهم کند تا تحریم های داخلی همچون رفتار برگزار کننده نمایشگاه، این مهم را به چالش نکشد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.