سایت رده، جامع‌ترین مرجع خدمات بانکی و مالی

 تا همین چند سال پیش جای خالی سایتی که بتواند در حوزه بانکی کشور، مانند یک مرجع عمل کند به شدت حس می‌شد.

رده یکی از استارت‌آپ‌ فعال در حوزه فین‌تک است که به خوبی توانسته در عرض همین چند سال اخیر، خود را به عنوان یک مرجع بررسی خدمات بانکی به مردم معرفی کند.

این سایت با ساده‌سازی مفاهیم بانکی و مقایسه خدمات بانک‌های مختلف به مردم کمک می‌کند با پیش‌آگاهی کافی، بانک مناسب خود را پیدا کنند.

• وجود جداول مقایسه‌ای مختلف 

• امکان جست‌وجو خودکار وام

• نمایش لیست صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ترتیب میزان بازدهی 

• استعلام چک برگشتی و وام 

• تبدیل شماره کارت به شماره شبا 

• نمایش روزانه قیمت سکه و طلا، ارز و ارز دیجیتال رده 

تمامی این خدمات رده را تبدیل به یک مرجع بانکی برای مردم تبدیل می‌کند.

به عبارت دیگر رده واسطی میان شبکه بانکی و مردم است که بی‌طرفانه، براساس شرایط اعلام شده از طرف بانک‌ها و تجربه مردم به معرفی خدمات بانکی می‌پردازد.

مای رده

مای رده یکی از بخش‌های سایت است که هر کاربر می‌تواند در آن به راحتی استعلام چک برگشتی یا وام خود را بگیرد و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن تبدیل شماره کارت به شماره شبا را انجام دهد. 

وام بانکی

یکی از نیازهای اصلی مشتریان بانکی پیدا کردن وام مناسب است. رده با نشان دادن شرایط وام‌های بانکی مختلف کشور و امکان مقایسه آن‌ها به کاربران کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید وام نقدی با شرایط مناسب دریافت کنید می‌توانید از داخل جدول وام‌ها، وام چند بانک مختلف را انتخاب کرده و بر روی گزینه مقایسه کلیک کنید تا این وام‌ها از لحاظ سود، دوره بازپرداخت، سقف مبلغ و ... با هم مقایسه شوند. جدول انواع وام‌های فوری، وام ازدواج، وام مسکن، خودرو، نقدی و خرید کالا به تفکیک از هم نشان داده می‌شوند.

اگر قصد دارید از جدیدترین وام‌های بانکی مطلع شوید کافی است هر روز به رده سر بزنید و یا روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.rade.ir/service_cat/وام-نقدی/

همچنین در قسمت جست‌وجو وام به راحتی می‌توانید با وارد کردن مبلغی که مدنظر دارید، میزان قسطی که به صورت ماهیانه می‌توانید پرداخت کنید و انتخاب نوع ضامنی که می‌توانید به بانک معرفی کنید، بهترین وام‌های موجود را پیدا کنید. شاید بتوان گفت این بخش یکی از جالب‌ترین تجربه‌های کاربری سایت رده را برای بازدیدکنندگان آن ایجاد می‌کند.

رده صفحه‌ای را به نحوه محاسبه سود بانکی اختصاص داده است تا مشتریان بانکی با آگاهی بیشتری وام‌ها را مورد بررسی قرار دهند. بعد از مطالعه این صفحه قادر خواهید بود تا نرخ سود وام را خودتان محاسبه کنید.

درست مانند وام بانکی، رده برای نشان دادن شرایط و مقایسه حساب‌ پس‌انداز بانک‌های مختلف از این مدل جدول‌ها استفاده کرده است تا تجربه کاربری خوبی برای بازدیدکنندگان ایجاد کند.

جدول قیمت‌ها رده

مطلع شدن از آخرین قیمت ارز، رمز ارز و طلا و سکه نه تنها برای افرادی که در بازار سرمایه فعالیت دارند، بلکه برای افراد عادی هم به امری ضروری بدل شده است. چرا که این قیمت‌ها بر روی زندگی روزمره مردم هم تاثیر خود را می‌گذارد. شما به کمک جداول سایت رده می‌توانید به صورت روزانه از آخرین قیمت‌ها باخبر شوید. این جداول چندین بار در روز به‌روزرسانی می‌شوند.

ویکی‌رده

در این بخش از سایت تمامی اصطلاحات سخت و دشوار بانکی به ساده‌ترین زبان ممکن توضیح داده می‌شوند تا به ارتقاء سواد بانکی کاربران کمک شود. همچنین علاوه بر خبرهای به روز بانکی در بخش مجله، موضوعات مربوط به بورس، بانک و ارزهای دیجیتال با زبانی ساده بیان می‌شوند. 

اگر قصد دارید وارد بازار رمزارزها شوید یا به بازار بورس علاقه‌مند هستید، این قسمت از سایت رده را از دست ندهید.

لیست صندوق‌های سرمایه‌گذاری

اگر قصد دارید سرمایه خود را وارد صندوق‌های سرمایه‌گذاری کنید باید نسبت به آن‌ها آگاهی کافی داشته باشید. رده با معرفی تک‌تک این صندوق‌ها و مقایسه آن‌ها باهم به شما دید خوبی می‌دهد. این صندوق‌ها به سه دسته درآمد ثابت، سهامی و مختلط تفکیک می‌شوند. جدولی که برای این منظور به شما نشان داده می‌شود، این صندوق‌ها را براساس میزان بازدهی ماهیانه و سالیانه ترتیب‌بندی می‌کند.

با انتخاب نوع صندوق سرمایه‌گذاری، می‌توانید برترین‌های ماه و سال آن نوع را ببینید. بر روی هر صندوق که کلیک کنید، اطلاعات مربوط به آن نمایش داده می‌شود. برای مشاهده لیست صندوق های سرمایه گذاری میتوانید لینک زیر را مشاهده کنید:

https://www.rade.ir/service_cat/investment-fund/

اگر اهل بازار بورس هستید، رده شما را با بهترین کارگزاری‌های داخل ایران آشنا می‌سازد. با کلیک بر روی هر کارگزاری در جدول به اطلاعاتی نظیر امکان احراز هویت آنلاین یا درمحل، عرضه اولیه اتوماتیک، تعداد شعب، مجوزهای کارگزاری و شرایط واگذاری اعتبار درباره آن دست پیدا خواهید کرد. همچنین در جدول موجود در بخش سبدگردان، برترین شرکت‌هایی که در این خصوص مشغول به فعالیت هستند به شما معرفی می‌شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.