لذت استفاده همزمان از ارزهای معتبر بین‌المللی با کیف پول زیماپی

 نقل و انتقال پول یکی از مهم‌ترین چالش‌های حدود یک دهه قبل انسان‌ها در سراسر دنیا بود. اما در حال حاضر کیف پول‌های چند ارزی به خوبی این مشکل را حل کرده‌اند.

شما با داشتن یک کیف پول چند ارزی می‌توانید ظرف چند دقیقه کار نقل و انتقال پول به کشورهای دیگر را به‌راحتی انجام دهید. کیف پول چند ارزی زیماپی، به‌عنوان برترین کیف پول دیجیتال ایرانی شناخته می‌شود که خدمات متنوعی را در بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌کند. 

شاید این سؤال را مطرح کنید که کیف پول زیماپی چه مزیت‌هایی نسبت به دیگر کیف پول‌ها دارد؟ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ سؤال را به‌طور مفصل بررسی کنیم. کیف پول زیماپی اولین و مهم‌ترین ابزار زندگی در دهکده جهانی است. 

نگاهی به مهم‌ترین خدمات کیف پول چند ارزی زیماپی 

کیف پول زیماپی مجموعه‌ای از خدمات گوناگون را به کاربران ارائه می‌کند. این خدمات در حوزه‌های مختلف پرداخت ارزی تا خرید و فروش لحظه‌ای ارز است که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

۱. خدمات پرداخت ارزی 

اولین خدمتی که با استفاده از کیف پول چند ارزی زیماپی در اختیار شما قرار می‌گیرد، امکان پرداخت ارزی برای خریدهای اینترنتی یا شارژ اکانت‌های پرداخت بین‌المللی است. برای این منظور می‌توانید به سادگی از طریق پنل کیف پول خود سفارش خود را ثبت کنید تا زیماپی در سریع‌ترین زمان ممکن برای پرداخت ارزی مورد نظر شما اقدام کند. برخی از مهم‌ترین مواردی که برای پرداخت ارزی می‌توانید از کیف پول زیماپی استفاده کنید، عبارت‌اند از: 

• پی پال (PayPal) 

• مستر کارت 

• آزمون تافل 

• آزمون PTE 

• آزمون GRE 

• بلیط هواپیما و رزرو هتل و تور 

• خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی 

• وب مانی 

• خرید و فروش بیت‌کوین، اتریوم و تتر 

• سفارت‌خانه‌ها 

خدمات پرداخت ارزی

2. سفارش کارت‌های اعتباری و افتتاح حساب ارزی 

اگر به هر دلیلی مراوده مالی با خارج از کشور دارید، در اختیار داشتن کارت‌های اعتباری برای تسهیل فرآیند نقل و انتقال ارزی یک ضرورت است. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها در قالب اشخاص حقوقی و حتی فریلنسرها در ازای ارائه یا دریافت خدماتی به خارج از کشور دریافت‌های ارزی دارند. داشتن کارت‌های اعتباری به افراد این امکان را می‌دهد که به راحتی جابه‌جایی پول را انجام دهند. در حال حاضر سه نوع کارت ارزی وجود دارد که در کیف پول چند ارزی زیماپی می‌توانید آ‌ن‌ها را سفارش دهید. این سه کارت ارزی عبارت‌اند از: 

مستر کارت مجازی: با فعال کردن این کارت ارزی مجازی پنل آنلاینی با نام شما ایجاد می‌شود که برای مشاهده موجودی و انجام تراکنش‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. 

ویزا کارت هدیه فیزیکی: ویزا کارت‌ها به صورت فیزیکی و در کمترین زمان ممکن صادر می‌شوند و حداکثر موجودی آن‌ها تا سقف 1000 دلار خواهد بود. 

مستر کارت قابل شارژ: به کمک این مسترکارت می‌توانید کلیه پرداخت‌های آنلاین و آفلاین ارزی خود را مدیریت کنید و امکان شارژ مجدد نیز در آن مهیا است. 

3. تبدیل درآمد ارزی به ریال 

در حال حاضر بسیاری از فریلنسرهای ایرانی هستند که در حوزه‌های مختلفی از جمله تولید محتوا با شرکت‌های خارجی همکاری می‌کنند. همچنین یوتیوبرهای ایرانی نیز چند سالی است که فعالیت جدی در این بستر انجام می‌دهند که منجر به درآمدزایی بسیار زیادی برای آن‌ها شده است. البته ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و روش‌های متعدد دیگری برای کسب درآمد ارزی به صورت فریلنسری در حال حاضر وجود دارد. 

تا چند سال قبل دغدغه نقد کردن درآمد ارزی تا حد زیادی مانع از آن می‌شد که کاربران ایرانی فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی چندانی داشته باشند. در حال حاضر کیف پول چند ارزی زیماپی امکان نقد کردن درآمد ارزی را برای شما به راحتی فراهم کرده کرده است. فقط کافی است که از طریق پنل کاربری خود در کیف پول سفارش مبنی بر نقد کردن درآمد ارزی را ثبت کنید. معمولا بین 1 تا 4 روز کاری وجه مورد نظر به‌صورت ریال به حساب بانکی شما در کشور واریز می‌شود. 

4. انتقال ارزی 

بسیاری از فعالان اقتصادی در کشور برای مراودات مالی با خارج از کشور نیاز به جابه‌جایی مبالغ بالایی دارند. این مسئله مرسومی است که بسیاری از صادرکنندگان و واردکنندگان در کشور با آن سروکار دارند. در همین راستا زیماپی امکان انتقال ارزی را برای کاربران خود فراهم کرده است. به منظور ارائه خدمات باکیفیت به کاربران سه روش برای انتقال ارزی در کیف پول زیماپی در اختیار شما قرار دارد که عبارت‌اند از: 

سوئیفت: انتقال ارزی در این حالت از طریق بانک‌ها صورت می‌گیرد. خدمات سوئیفت در مقایسه با دو روش دیگر با کارمزد کمتری همراه است. 

پی‌پال: سیستم نقل‌وانتقال ارزی معروفی است که در حال حاضر چیزی در حدود 2.9 تا 5.2 درصد کارمزد برای جابه‌جایی پول از گیرنده دریافت می‌کند. 

وسترن یونیون: این سیستم برای انتقال ارزی به کشورهای اروپایی و آمریکایی به دلیل سرعت بالای خدمات مناسب است اما باید در نظر داشته باشید که کارمزد‌های به مراتب بالاتری را دریافت می‌کند.

5. مشاهده نرخ لحظه‌ای ارز

آگاهی لحظه‌ای از تغییرات قیمت ارزهایی مانند یورو، دلار آمریکا، لیر و ... خدمت مهم دیگری است که از سوی کیف پول چند ارزی زیماپی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. زیماپی این اطمینان را به شما می‌دهد که در هر لحظه می‌توانید قیمت ارزهای معتبر را بدون هیچ‌گونه تغییری در مقایسه با آنچه در بازار در جریان است، ببینید. 

به این ترتیب می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز که مایل بودید، برای تبدیل دارایی خود به یکی از ارزهای معروف مانند یورو و دلار اقدام کنید و با مقایسه نرخ ارز در طول زمان در قالب نمودارهای آماری تصمیم‌های بهتری برای نگهداری و حفظ ارزش دارایی خود بگیرید. همچنین امکان ایجاد کیف پول اختصاصی برای هریک از ارزهای تحت پوشش زیماپی وجود دارد. به این ترتیب مدیریت دارایی‌ها برای شما در کیف پول زیماپی راحت‌تر امکان‌پذیر خواهد بود. 

آنچه کیف پول زیماپی را متمایز می‌کند 

تا اینجا با برخی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که از طریق کیف پول چندارزی زیماپی در اختیار شما قرار می‌گیرد، آشنا شدیم. اما در این قسمت قصد داریم نگاهی به ویژگی‌هایی بیندازیم که زیماپی را در مقایسه با سایرین متمایز می‌کند. در همین راستا مهم‌ترین ویژگی‌های زیماپی عبارت‌اند از: 

1. رابط کاربری بسیار آسان 

یکی از اولین نکاتی که در استفاده از کیف پول زیماپی توجه کاربران را به خود جلب می‌کند، رابط کاربری فوق‌العاده ساده آن است. در عین زیبایی و جذابیت، کاربر در پنل کیف پول خود به هیچ عنوان با محیط شلوغی مواجه نیست. به همین دلیل می‌تواند به‌راحتی برای انجام عملیات نقل‌وانتقال ارزی اقدامات لازم را انجام دهد. این نکته در خصوص اپلیکیشن و نسخه وب کیف پول زیماپی صادق است. در کنار رابط کاربری ساده، راهنمای گام به گام استفاده از زیماپی نیز در اختیار کاربران قرار دارد. 

2. ابزارهای مدیریتی کیف پول زیماپی 

کیف پول زیماپی مجموعه‌ای از ابزارهای مدیریتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند فعالیت‌های خود در بستر آن را سروسامان دهند. در همین راستا قابلیت گزارش‌گیری دقیق و منظم تراکنش‌ها در کیف پول زیماپی گنجانده شده است که می‌تواند مانند یک حسابدار همراه به افراد کمک کند.

کیف پول زیماپی

3. خدمات به‌روز و اطلاعات به لحظه 

تمام آنچه که در کیف پول زیماپی در اختیار کاربران قرار دارد، مبتنی بر به‌روزترین امکاناتی که است که می‌توان در داخل کشور برای نقل و انتقالات ارزی استفاده کرد. همکاران ما در زیماپی در تلاش هستند که نوآوری‌های جدیدی را برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به کاربران عزیز مورد استفاده قرار دهند. در همین راستا باید در آینده نزدیک نیز منتظر خبرهای بسیار خوبی از قابلیت‌های بی‌نظیر نقل و انتقال ارزی در کیف پول زیماپی باشید. 

نکته دیگر اطلاعات موجود در کیف پول به خصوص در زمینه نرخ ارزها است که به‌صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌گردد. بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی از بابت مغایرت نرخ ارزها با شرایط موجود در بازار نیست. 

4. پشتیبانی شبانه‌روزی کیف پول زیماپی 

با توجه به حساسیت خدمات جابه‌جایی ارز در کشور ما و شرایط خاصی که وجود دارد، همکاران ما در زیماپی پشتیبانی دائمی را برای کاربران کیف پول زیماپی میسر کرده‌اند. به این ترتیب در هر ساعت از شبانه‌روز که سؤال یا ابهامی در استفاده از خدمات کیف پول داشتید، همکاران ما آماده پاسخ‌گویی هستند.

5. کاهش هزینه‌ها و زمان نقل و انتقالات ارزی 

یکی از مشکلات جدی نقل و انتقالات ارزی، کارمزدهای سنگین است. همچنین در بسیاری از موارد زمان انجام فرآیندهای جابه‌جایی ارزی نیز فراتر از حد معمول می‌شود و این مسئله دردسرهای فراوانی را برای مردم به همراه دارد. تلاش ما در کیف پول زیماپی آن است که خدمات را با کمترین کارمزد ممکن ارائه کنیم و در کنار آن زمان انجام فرآیند‌ها را نیز به حداقل برسانیم. 

کیف پول زیماپی؛ نقطه پایان دشواری‌های نقل و انتقال ارزی 

در این مطلب به بررسی مهم‌ترین خدمات کیف پول چندارزی زیماپی پرداختیم. مجموعه زیماپی با درک دشواری‌های موجود در زمینه نقل و انتقالات ارزی در کشور ما تلاش کرده است که شرایط را برای تسهیل این فرآیند تا حدودی آسان‌تر کند. به این ترتیب با تکیه بر تیمی متخصص، خدماتی در راستای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان نقل و انتقالات ارزی در اختیار کاربران عزیز در ایران قرار داده‌ایم. کیف پول زیماپی یکی از مجموعه خدمات زیماپی است. با استفاده از کیف پول زیماپی بسیاری از دشواری‌های نقل و انتقالات ارزی را به دست فراموشی بسپارید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.