آموزش رایگان ساخت سایت به ساده‌ترین روش

• دوست دارید مقالات‌تان را در اینترنت منتشر کنید؟

• می‌خواهید نمونه کارهای خودتان را در اینترنتی قرار دهید تا افراد مختلف آن را ببینند؟

• قصد دارید با فروش کالاهای گوناگون درآمدی کسب کنید؟

• مهارت خاصی دارید و می‌خواهد با آموزش آن به درآمد برسید؟

در تمام موارد بالا شما با یک سایت اینترنتی می‌توانید به راحتی به هدف‌تان برسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایت خودتان را راه‌اندازی کنید. یکی از بهترین روش های ساخت فروشگاه اینترنتی را در ادامه آن را به شما یاد می‌دهیم.

چطور یک سایت اینترنتی بسازیم؟

برای ساخت سایت چندین راه وجود دارد، اما در این مطلب می‌خواهیم به ساده‌‎ترین روش راه‌اندازی سایت اشاره کنیم. 

بهترین کار این است که از سرویس‌های سایت ساز استفاده کنید و یک سایت اینترنتی عالی برای خودتان بسازید، اما یکی از بهترین سایت ساز های ایرانی یعنی پرتال در این مسیر به شما کمک میکند.

خب به سراغ مراحل ساخت سایت می‌رویم. اول از همه باید یک سرویس سایت ساز خوب انتخاب کنید که تمام امکانات لازم را داشته باشد. پیشنهاد ما استفاده از سایت ساز پرتال است. حالا چرا پرتال؟ چون این شرکت تمام ابزارها و افزونه‌های کاربردی برای سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلا اگر قصد دارید سایت فروشگاهی تاسیس کنید، انواع درگاه‌های پرداخت اینترنتی، چت آنلاین، کوپن تخفیف و سایر امکانات را به شما می‌دهد.

بعد از این کار باید یکی از قالب‌های سایت ساز را بسته به نوع سایت‌تان انتخاب کنید. معمولا سایت سازها تعداد زیادی قالب از پیش طراحی شده دارند و هرکدام را که انتخاب کنید روی سایت‌تان اعمال می‌شود. بعد از انتخاب قالب، نوبت به ثبت نام در سرویس می‌رسد. در این مرحله باید اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.

در مرحله بعدی اطلاعات سایتی که قصد راه‌اندازی دارید را وارد می‌کنید. این اطلاعات شامل اسم سایت و نوع آن است. بعد از انجام این کار وارد پنل سایت ساز می‌شوید. تا این جای کار شما یک سایت اینترنتی دارید که با قالب پیش فرضی که انتخاب کردید، ساخته شده است. حالا باید محتوای خودتان را به جای تصاویر و متن‌های پیش فرض وارد کنید.

ساخت سایت PHP

این کار به سادگی انجام می‌شود و نیازی به برنامه نویسی هم ندارد. در کنار هر بخش از سایت گزینه ویرایش وجود دارد که با کلیک روی آن می‌توانید اطلاعات همان بخش را تغییر دهید. به همین راحتی سایت شما آماده می‌شود و می‌توانید مطالب و محصولات مختلفی را داخل آن قرار دهید. اگر می‌خواهید دقیق‌تر با مراحل طراحی سایت آشنا شوید، مقاله آموزش ساخت سایت رایگان را مطالعه کنید.

طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

همانطور که گفتیم طراحی سایت روش‌های مختلفی دارد. هزینه هرکدام از این روش‌ها هم متفاوت است. مثلا یک سایت کاملا اختصاصی ممکن از چیزی حدود 50 یا 60 میلیون تومان به صورت میانگین هزینه داشته باشد. روشی که ما در این مقاله معرفی کردیم خیلی کمتر از این‌ها هزینه دارد. البته قیمت پایین‌تر به این معنی نیست که کیفیت یا امکانات آن کمتر باشد.

سایت ساز هزینه طراحی سایت را به صورت سالانه از شما دریافت می‌کند. یعنی به جای این که 50 میلیون تومان را یک‌جا بابت ساخت سایت پرداخت کنید، سالانه حدود 2 میلیون تومان می‌پردازید. به این ترتیب هزینه اولیه ساخت سایت به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند. بعد از مدتی درآمد شما از سایت‌تان آن قدر زیاد می‌شود که این هزینه سالانه در مقابلش رقم ناچیزی به حساب می‌آید.

برای ساخت سایت به ابزار یا دانش خاصی نیاز است؟

در حالت کلی برای طراحی و پیاده سازی سایت باید حداقل یک کامپیوتر خوب در اختیارتان باشد و در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت مهارت زیادی داشته باشید. البته نگران نباشید چون روشی که ما به شما یاد دادیم به هیچ کدام از این موارد نیازی ندارد. برای طراحی سایت با سایت سازها حتی به یک خط کدنویسی هم نیاز نیست و همه کارها به سادگی انجام می‌شود. علاوه‌بر این شما می‌توانید سایت‌تان را با گوشی موبایل یا تبلت درست کنید و لازم نیست حتما کامپیوتر یا لپ تاپ تهیه کنید.

چقدر طول می‌کشد تا سایت آماده شود؟

در این مقاله به شما گفتیم که ساخت سایت با سرویس‌های سایت ساز بسیار راحت است. شما فقط با ثبت نام در سایت ساز، صاحب یک سایت اینترنتی می‌شوید. حالا فقط برای تغییر محتوای سایت و طراحی قالب اصلی آن به زمان احتیاج دارید. این کار هم در کمتر از یک روز انجام می‌شود.

سایت ساز

برای این که کار با بخش‌های مختلف سایت ساز را یاد بگیرید، پرتال تعدادی ویدیوی آموزشی رایگان تهیه کرده است. در این ویدیوها که دیدن آن‌ها فقط 2 یا 3 ساعت طول می‌کشد، تمام قسمت‌های پنل طراحی سایت به شما توضیح داده شده است. بعد از مشاهده این ویدیوها به راحتی می‌توانید یک سایت با سلیقه و نیاز خودتان بسازید. 

در ضمن اگر قصد دارید سایت فروشگاهی درست کنید و محصولاتی را در آن بفروشید، مقاله آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید.

کسب و کار اینترنتی خودتان را به راحتی تاسیس کنید!

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی یک روش عالی برای کسب درآمد است. در چند سال اخیر که کسب و کارهای اینترنتی رونق زیادی گرفته‌اند، تقاضا برای راه‌اندازی سایت بیشتر شده است. اکثر مردم متوجه شده‌اند که اینترنت چقدر می‌تواند برای آن‌ها درآمدزا و پول‌ساز باشد. اگر هنوز کسب و کار اینترنتی ندارید، الان بهترین زمان برای راه‌اندازی آن است.

شما می‌توانید همین الان در سایت ساز پرتال ثبت نام کرده و از 7 روز تست رایگان آن استفاده کنید. سایت خود را بدون پرداخت هزینه بسازید و در صورت تمایل یکی از پکیج‌های طراحی سایت پرتال را خریداری کنید تا بیزینس آنلاین شما رسما شروع به کار کند. 

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی با پرتال تضمینی است برای کسب درآمد بالا، برای اطلاعات بیشتر با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.