هزینه سفر به دبی در پاییز 1400

یکی از موارد مهمی که قبل از سفر به دبی باید از تمامی زوایای مهم آن مطلع شوید، هزینه سفر به دبی است. لیست این هزینه‌ها فقط شامل قیمت بلیط هواپیما و یا هزینه رزرو هتل نمی‌شود بلکه، موارد مختلفی را در بر می‌گیرد. 

از این رو، قصد داریم تا در این مطلب، بخشی از هزینه سفر به دبی در پاییز ۱۴۰۰ را برایتان مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

هزینه‌ سفر به دبی شامل چه مواردی می‌شود؟

موارد مختلفی را باید در لیست هزینه‌های سفر به دبی مورد بررسی قرار داد اما، هزینه خرید آنلاین بلیط هواپیما، هزینه رزرو هتل، هزینه حمل و نقل، هزینه خورد و خوراک، هزینه‌هایی که باید بابت بازدید از جاذبه‌ها پرداخت کنید یا حتی هزینه خرید سوغاتی، مهم‌ترین مواردی هستند که در سفر به دبی مخصوصا در پاییز ۱۴۰۰ باید به آن‌ها توجه کنید. مواردی که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

هزینه خرید بلیط هواپیما دبی 

بهترین زمان برای سفر به دبی از لحاظ آب و هوایی، اواسط فصل پاییز و زمستان است. به همین دلیل هزینه خرید بلیط هواپیما دبی در پاییز ۱۴۰۰ نسبت به فصل بهار و تابستان مقداری متفاوت‌تر از زمان‌های دیگر است. همچنینن مواردی همچون کلاس پروازی، ساعت و روز پرواز و ایرلاینی که با آن سفر خواهید کرد نیز بر روی هزینه‌ای که بابت خرید بلیط هواپیما می‌پردازید، تاثیر گذار هستند.

در پاییز پیش رو شرکت‌های هواپیمایی ماهان ایر، ایران ایر تور، فلای دبی، عمان ایر، قطر، امارات، ترکیش و آنادولوجت از تهران، تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد به مقصد دبی پروازهای مختلفی را به مقصد دبی برگزار می‌کنند. 

ارزانترین بلیط هواپیما تهران دبی به صورت رفت و برگشت در مهر ماه۱۴۰۰، از۴ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان شروع می‌شود. همچنین می توانید برای بررسی قیمت و خرید بلیط هواپیما شهر دبی در ماه‌های آبان و آذر نیز به تقویم قیمتی وبسایت فلای تودی به عنوان مطمئن‌ترین مرجع پروازهای داخلی و خارجی مراجعه کنید.

دبی

هزینه رزرو هتل دبی 

یکی از هزینه‌های مهم و اجتناب ناپذیر در سفر به دبی، مبلغی است که بابت رزرو هتل می‌پردازید. وابسته به نوع هتل، ستاره‌های آن، خدماتی که دریافت می‌کنید و تعداد شب‌هایی که در هتل اقامت خواهید داشت، قیمت رزرو هتل دبی متفاوت است.

اگر بودجه اقتصادی برای سفر به دبی در نظر گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ هاستل‌ها یا هتل‌های کم ستاره بروید. اگر هم می‌خواهید سفری تفریحی و خاطره‌انگیز به دبی داشته باشید؛ می‌توانید از میان هتل‌های مجلل و بی نظیر دبی، اقامتگاه خود را انتخاب کنید.

هزینه رزرو ارزان‌ترین هتل در دبی در مهر ماه 1400 از 357 هزار تومان بابت هر شب آغاز می‌شود. البته شما می‌توانید با توجه به بازه زمانی سفر خود، هزینه رزرو هتل در دبی را در هر زمانی که بخواهید در سایت فلای تودی مورد بررسی قرار داده و به صورت آنی و با پرداخت از طریق کارت شتاب، رزرو کنید.

تفریح در دبی

هزینه خورد و خوراک در دبی 

اگر از طرفداران شکم‌گردی در سفر هستید، باید بدانید که هزینه صرف غذا در یک رستوران متوسط در دبی به صورت میانگین 250 درهم و در مقابل، هزینه‌های یک رستوران ارزان قیمت همچون مک دونالد، به طور متوسط از 28 درهم شروع می‌شود. 

همچنین برای خرید یک بطری کوچک نوشابه پپسی یا کوکالا، به صورت متوسط باید هزینه‌ای معادل 4.42 درهم، برای یک بطری آب، 1.81 درهم، برای یک کیلو برنج 6.98 درهم، برای یک بسته تخم مرغ دوازده عددی 9.13 درهم و برای خرید یک کیلو پنیر محلی 32.71 درهم پرداخت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم تا برای مدیریت بهتر هزینه‌ها در سفر به دبی، در زمان رزرو، اتاق را به همراه وعده‌های غذایی هتل رزرو کنید. با این کار در مجموع، هزینه‌ای بسیار کمتر از آنچه که تصور کنید را بابت خورد و خوراکتان پرداخت خواهید کرد.

هزینه حمل و نقل در دبی

برای جابجایی در شهر دبی، می‌توانید از مترو و تاکسی استفاده کنید. هر چند با داشتن گواهینامه بین‌المللی، می‌توانید خودرو شخصی کرایه کنید.

 اگر می‌خواهید از مترو برای حمل و نقل در دبی استفاده کنید؛ باید بدانید که مترو دبی 2 خط سبز و قرمز دارد. برای استفاده از مترو، باید هر شخص یک کارت مترو داشته باشد و به صورت همزمان، دو نفر نمی‌توانند از یک کارت مترو استفاده کنند. قیمت کارت نقره‌ای مترو دبی، 5 درهم است که می‌توانید آن را شارژ کنید. در انتهای سفر اگر به جز 5 درهمی که بابت خرید کارت پرداخت کرده‌اید؛‌ مبلغ دیگری در کارت مانده باشد، به شما عودت داده خواهد شد. 

اگر هم انتخاب شما، رفت و آمد با تاکسی است؛ باید بدانید که کرایه تاکسی‌های دبی گران است. ورودیه تاکسی در دبی به صورت میانگین، بین 3 تا 12درهم است و بسته به هر 1 کیلومتر مسافت، 2.29 درهم و وابسته به میزان ساعاتی که در تاکسی باشید، 30 درهم به کرایه شما افزوده خواهد شد. 

برای استفاده از تاکسی در دبی، می توانید به محض سوار شدن، درخواست فیش تاکسی کنید.

هزینه بازدید از جاذبه‌های دبی

برای بازدید از بسیاری از جاذبه‌های معروف دبی، باید هزینه ورودی بپردازید. طبق بررسی آخرین تغییرات، هزینه بازدید از برج خلیفه دبی بین 125 تا 200 درهم، آکواریوم دبی 100 درهم، پیست اسکی بر روی یخ برای دوساعت 60 درهم، آتلانتیس پارک 200 درهم، پارک دریم لند 135 درهم، پارک وایلد وادی 205 درهم، فراری ورلد 225 درهم و پارک الممزار، 5 درهم است.

البته می‌توانید از جاذبه‌هایی همچون؛ آبنمای دبی، روستای هریتیج، موزه عتیقه، موزه شتر، موزه شهرداری دبی، موزه پلیس دبی، موزه نایف، موزه فالکون، موزه اتحادیه، منطقه تاریخی جمیرا و آکواریوم دبی مال به صورت کاملا رایگان بازدید کنید.

هزینه خرید سوغاتی در دبی

حس خوب خرید بلیط هواپیما دبی و سفر به آن بدون خرید سوغاتی، کامل نمی‌شود! از این رو هزینه هزینه خرید یک دست شلوار جین از برند Levis از 214.36 درهم، یک جفت کفش از برند Nike از 331.26 درهم، لباس و تی شرت از برندهایی همچون Zara یا H&M (قبل از حراج) از 205.58 درهم آغاز می‌شود. 

به صورت میانگین، هزینه خرید صنایع دستی دبی از 500 درهم شروع و به 9 هزار درهم نیز می‌رسد. 

سخن آخر...

در این مطلب، مهم‌ترین موارد در هزینه‌های سفر به دبی در پاییز 1400 را مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید ضمن خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دبی از فلای تودی، برای آشنایی با جاذبه‌ها و اطلاعات سفر به دبی در زمان کرونا و آشنایی با نمایشگاه‌های دبی همچون اکسپو 2020 که اتفاقا در پاییز 1400آغاز می‌شود نیز به مجله گردشگری فلای تودی، مراجعه نمایید. 

اگر به تازگی به دبی سفر کرده‌اید، تجربه خود را مخصوصا در زمینه هزینه‌های سفر به این شهر با ما در میان بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.