گردهمایی بزرگ فعالان صنعت تاسیسات کشور در نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران(IRAN HVAC&R) ۲۷ مهر ماه در مراسمی با حضور با حضور صادقی نیارکی معاون صنایع وزیر صمت و حسن زمانی رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در محل سایت تهران افتتاح شد.

عبدالکریم جلالی مدیر برگزاری این نمایشگاه در حاشیه مراسم افتتاحیه، در گفتگویی با خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز اظهار داشت: بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی  با حضور ۳۲۴ شرکت تولیدی و فعالان این حوزه در فضایی به وسعت بیش از ۲۵ هزار مربع از امروز تا ۳۰ مهر ماه فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

این دوره از برگزاری نمایشگاه نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی مواجه شده است. خوشبختانه تاثیرات شیوع ویروس کرونا، تسریع در واکسیناسیون عمومی و همچنین صدور مجوز برگزاری رویدادها موجب شد که تعداد شرکت کنندگان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات نسبت به دوره گذشته دو برابر شود.

حضور چشمگیر شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه

این فعال نمایشگاهی در ادامه گفت: بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان نیز در این نمایشگاه حضور دارند و برای اولین بار بعضی از محصولات خود را در معرض دید فعالان این حوزه قرار داده اند. خوشبختانه صنعت تاسیسات صنعتی است که تعداد زیادی از شرکت های دانش بنیان در آن حضور دارند و اقدام به فعالیت می کنند. این شرکت ها با سرعت به سمت فناوری های نوین این بخش از صنعت در حال حرکت هستند و از همین رو موجب ترقی و پیشرفت صنعت تاسیسات کشور می شوند.

عبدالکریم-جلالی

جلالی افرود: صنعت تاسیسات در کشور ما از قدمت بسیار زیادی برخوردار است؛ ما بیش از ۵ دهه سابقه تولید صنعتی داریم و این در حالی است که بسیاری از کشورهای همسایه در ۵۰ سال گذشته حتی مصرف کننده تجهیزات این صنعت هم نبودند. این سابقه موجب شده که در کنار نیروهای انسانی با دانشی که دانشگاه ها به صورت گسترده تربیت می کنند قابلیت های زیادی را برای ما به وجود بیاید تا زمینه جهانی شدن صنعت تاسیسات کشور فراهم شود.

نمایشگاه-تاسیسات-2

استقبال خوب شرکت های خارجی از صنعت تاسیسات ایران

وی همچنین گفت: یکی از مزیت های  وضعیت صنعت تاسیسات کشور ما استقبال خوب شرکت های خارجی از بازار ایران است. این شرکت ها به محض ورود به بازار کشور ما با شرکت های ایرانی شریک تجاری می شوند و به سمت تولید کالا روی می آوردند.

این برگزارکننده نمایشگاهی در ادامه با بیان اینکه نمایندگی برخی از کشورهای خارجی نیز در این رویداد حضور دارند، گفت: از آنجا که محدودیت های مسافرت و ورود افراد به کشورها کماکان وجود دارد شرکت های خارجی نتوانستند به صورت مستقیم وارد این رویداد شوند از همین جهت نمایندگی های آنها در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه-تاسیسات-3

جزییات برگزاری بیستمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان

به گزارش گسترش نیوز  بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی  به مدت ۴ روز در سالن های ۸،‌ ۹، ۷، ۶، ۳۱آ، ۳۱ب، ۳۵، ۳۸، ۳۸ب، ۳۸آ، ۴۱ محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی تهران برگزار و شرکت کنندگان در این رویداد آخرین دستاوردها و توانایی های خود در گروه های کالایی تجهیزات و سیستم های گرمایشی مشتمل بر انواع دیگ، رادیاتور، مشعل و گرمخانه، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع مشتمل بر چیلر، فن کوئل، اسپیلت، هواساز، تجهیزات سردخانه ای و برودتی، تجهیزات تاسیساتی، عایق ها، مبدل ها، لوله و اتصالات، شیرآلات صنعتی تاسیساتی و بهداشتی،‌پمپ و تجهیزات تصفیه آب، تجهیزات برقی، الکترونیکی، سیستم های هوشمند سازی، اتوماسیون ساختمان و سایر تجهیزات را ارائه خواهند کرد.

این نمایشگاه طی نوزده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است. لازم به ذکر است که برگزاری این رویداد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و صرفا با ارائه کارت دعوت و به صورت تخصصی برگزار خواهد شد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.