ایده های کسب و کار با حداقل سرمایه گذاری و سود دهی بالا در شهرکهای صنعتی

 و در این زمینه ایجاد کارگاههای تولیدی با سرمایه گذاری کم و سودآوری بالا مد نظر است. که در آغاز کار انتخاب یک ایده تجاری مناسب و خوب برای تولید، موفقیت در کسب و کار را تضمین می کند. کارگاهها و سوله های تولیدی ایجاد شده در شهرکهای صنعتی باعث رونق تولیدات می شوند. در این نوشته ما تعدادی از ایده های خوب و برتر برای کسب و کار تولیدی و سرمایه گذاری معرفی می کنیم.

سودآورترین ایده های تولیدی و صنعتی

تولید مبلمان

مبلمان و صندلی، تختخواب، کمد و غیره از وسایل مورد نیاز در خانه و اداره، مکان های تجاری و غیره است. تولید مبلمان یک ایده تجاری خوب است و با هزینه و سرمایه گذاری اندک می توان سود بالا و خوبی از این کسب و کار به دست آورد.

ساخت و تولید لوازم التحریر

یکی از ایده های پر سود سرمایه گذاری و دارای متقاضی زیاد تولید لوازم التحریر است، این لوازم مورد نیاز هم ادارات و هم مدارس است از جمله: پرونده ها، پوشه ها، دفترچه های حساب، دفتر، مداد و غیره این تولیدات نیز یک تجارت با سرمایه گذاری کم و سود بالا است.

تولید قطعات خودرو

قطعات خودرو

صنعت خودرو در حال رشد و پیشرفت احتیاج به قطعات یدکی برای مونتاژ دارد اگر توان و مهارت تولید این کسب و کار را دارید یک کسب و کار پر سود و مناسب را انتخاب کرده اید. می توانید در تعدادی از قطعات که متقاضی زیاد دارد تولیدات انجام دهید. و قطعاتی را که مرتب مورد نیاز کارخانجات خودرو سازی است را تولید کنید و عرضه نمائید.

تولید اسباب بازی

اسباب بازی یکی از پر طرفدارترین موارد برای بچه ها می باشد و همیشه متقاضی و مشتری فراوانی دارد و یکی ار حرفه هایی است که سرمایه گذاری زیادی لازم ندارد و از سود قابل توجهی برخوردار است.

تولید آب معدنی

آب معدنی امروزه به یکی از نوشیدنیهای مورد نیاز و پر تقاضا در هر محفل و اجتماعی تبدیل شده است و ازآنجا که با توجه به رعایت موارد بهداشتی تهیه می شود مورد تقاضای اکثریت است.

تولید فیلترهای آب

فقدان آب آشامیدنی خالص در مناطق شهری با جمعیت زیاد یکی از مشکلات و مسائل است که تولید فیلترهای آب کمک شایانی برای رفع آن است.

تولید لامپ های برقی و اتصالات الکتریکی

قطعات الکتریکی، لامپ های الکتریکی و اتصالات برقی از لوازم ضروری و پر تقاضا در تمام ساختمان ها می باشد. و دارای بازار و متقاضی خوب است.

تولیدات چرمی

تولیدات چرمی از رواج و بازار خوبی برخوردار است از جمله: کفش، کیف، کمربند و غیره. و برای تولید آنها سرمایه زیادی لازم نیست.

تولید بدلیجات و زیورآلات

زیورآلات از جمله موارد مورد درخواست و مدنطر بانوان است که از تقاضا و مشتریان زیادی برخوردار است و سودآوری بالا دارد.

تولید محصولات پلاستیکی

میزان تقاضا برای محصولات پلاستیکی مثل: ظروف یکبار مصرف، لیوان، ظروف نگهداری آب و غیره خیلی زیاد است و رو به افزایش و از سودآوری خوبی برخوردار است و کسب و کاری است که سرمایه زیادی لازم ندارد.

طراحی و دکوراسیون داخلی

خیل عظیمی از افراد جامعه به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل، شرکت و غیره اهمیت می دهند و به دنبال طراحی زیبا و مناسب محیط خود هستند، این کسب و کار از پر متقاضی ترین کارها می باشد.

تولیدات کالای خواب

تولید کالای خواب از قبیل: تشک، بالشت و غیره از بازار و مشتری بسیاری برخوردار است و سود و بازده خوبی دارد.

طراحی پارچه

طراحی پارچه با توجه به تقاضای زیاد پوشاک در جامعه یکی از حرفه های پر سود و سرمایه گذاری مطمئن است. ایده پردازی در طراحی پارچه بسیار متقاضی دارد.

تولید سوخت طبیعی و ارگانیک (بیودیزل)

تولید سوخت بیودیزل که سوختی طبیعی است که از چربی حیوانات و روغن گیاهان تولید می شود نیز یک کسب و کار مفید است.

تولید بخش های پیش ساخته ساختمان

بخش های پیش ساخته ساختمان

به دلیل نیاز روز افزون به مسکن و از طرفی افزایش قیمت مصالح ساختمانی افرادی که در این زمینه فعال هستند به دنبال راهی برای کاهش این هزینه ها هستند و بر این اساس استفاده از سازه های آما ده ای که در کارگاهها با هزینه کم تر تولید می شود مورد استقبال قرار می گیرد.

سخن آخر

امروزه افراد زیادی به دنبال ایجاد یک کسب و کار مفید و پر سود هستند و در این زمینه احتیاج به مشاوره و تحقیق برای پیدا کردن حرفه ای با سرمایه گذاری کم و سود دهی بالا دارند همچنین دانستنیهایی در رابطه با آن کسب و کار می تواند به آنها کمک کند. برای اطلاعات بیشتر از سایت شهرکهای صنعتی دیدن فرمائید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.