محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم شد

محمد عزیزاللهی از نسل مدیران پرورش‌یافته در این شرکت است که طی سال‌های حضور در خانواده همکاران سیستم سمت‌های مختلفی را عهده‌دار بوده و نقشی ارزش‌‌آفرین در ایجاد مسیرهای جدید شرکت ایفا کرده است. محمد پیش از انتخاب به عنوان مدیرعامل، معاون فرید فولادی در توسعه‌ی بازار و عضو هیئت‌مدیره شرکت بود.

مدیرعامل جدید همکاران سیستم معتقد است:

یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی که ما را به موفقیت‌ رسانده است، بهره‌گیری از توانمندی‌ نیروهای انسانی ارزشمندی است که با تکیه بر فرهنگ همکاران سیستم خود و شرکت را توسعه داده‌اند. موقعیت امروز همکاران سیستم با دوره‌های گذشته قابل قیاس نیست. ما امروز دیگر نه یک شرکت که یک اکوسیستم از شرکای تجاری هستیم که زنجیره‌ی ارائه‌ی خدمات فناوری اطلاعات را کامل‌تر می‌کنند. 

همچنین محسن طلایی عضو هیئت‌مدیره همکاران و از مدیران جوان و باتجربه‌ی شرکت نیز  به عنوان قائم‌مقام در کنار محمد عزیزاللهی قرار گرفته است. محسن طلایی با تمرکز بر توسعه‌‌ی محصول و تکنولوژی، همراه مدیرعامل در طراحی و  پیشبرد برنامه‌‌های آینده‌ی همکاران سیستم نقش دارد.

فرید فولادی که یکی از پایه‌های اصلی موفقیت‌های شرکت در سال‌های اخیر است، پس از دوره‌ی موفقیت‌آمیز در جایگاه مدیرعامل؛ از این پس هیئت‌مدیره را رهبری می‌کند و تمرکز خود را بر توسعه‌ی استراتژی‌های شرکت و شناسایی مسیرهای جدید پیش‌ روی همکاران سیستم قرار می‌دهد.  

رییس جدید هیئت‌مدیره‌ی همکاران سیستم معتقد است:

کارنامه‌ی همکاران سیستم در سال‌های اخیر نشان می دهد که ظرفیت استراتژیک و عملیاتی عالی و توانمندی در شرکت وجود دارد که با تکیه بر آن‌ها می توان اهداف بزرگ‌تری را نیز با موفقیت به ثمر رساند. اهدافی که  به دنبال مسیرهای نو در کسب‌وکار و ارزش‌آفرینی برای مشتریان است.  آنچه موسسان همکاران سیستم بنای آن را گذاشته‌اند، شرکتی پایدار و ارزش‌آفرین است که موفقیت و پایداری‌اش در گرو خلق ارزش برای جامعه، مشتریان، سهامداران و سرمایه‌های انسانی شرکت است. 

در ادامه‌ و با هدف تقویت ساختار مدیریتی، هیئت‌مدیره‌ همکاران سیستم با پیوستن دو نیروی جوان و متخصص دیگر، به ساختار خود قوت بخشیده است. این ساختار، اکنون ترکیبی از نیروهای جوان و خلاق و افراد خبره و صاحب‌ تفکر است که  با رهبری فرید فولادی مسیرهای جدیدی را برای آینده‌ی همکاران سیستم طراحی می‌کنند. 

با این تغییرات جدید انتظار می‌رود همکاران سیستم فصل جدیدی  از  حیات تجاری موفق  خود  را در فضای تکنولوژی و  کسب و کار ایران آغاز کند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.