بلیط هواپیما خارجی را از کجا بخریم؟

 اجداد ما سفر می‌کردند سفر برای پیدا کردن حقیقت و خیال، ما نیز چنینیم. از زمانی که چه به دلیل کاری یا تفریحی تصمیم به سفر می‌گیریم تا لحظه خرید بلیط هواپیما به رنگ شهرها فکر می‌کنیم.

به معماری، جغرافیا، آداب و رسوم، لباس، پوشش و صدها عامل دیگر که ما را برای روز سفر و لحظه رسیدن به شهر و کشور بی‌قرار می‌کند. در این میان خرید بلیط هواپیما خارجی از سایت معتبر از دغدغه‌های ما کم می‌کند. خرید آنلاین بلیط از فلایتیو خیال ما را بابت زمان و هزینه‌ها راحت خواهد کرد.

بلیط هواپیما استانبول، آنکارا، بالی، اندونزی، مالزی، باکو، گرجستان و ارمنستان از پرطرفدارترین بلیط هواپیماهایی است که در فلایتیو به فروش می‌رسد. استانبول ازشهرهای پرطرفدار ایرانی‌ها است که سالانه مسافران زیادی را به خاطر دیدنی‌های تاریخی، فرهنگی، تفریحی و خرید به سمت خود می‌کشاند. مسجد تاریخی ایاصوفیه جزو پرطرفدارترین اماکن ترکیه به شمار می‌رود.

بلیط هواپیما خارجی خود را سیستمی بخریم یا چارتری؟

برای خرید بلیط هواپیما خارجی شما از دو روش سیستمی و چارتری می‌توانید استفاده کنید. بلیط هواپیما خارجی از نوع سیستمی قابلیت تعویض و یا استرداد دارد و در صورت کنسلی شما می‌توانید با پرداخت درصد کمی از مبلغ به عنوان جریمه، مابقی پول خود را دریافت کنید. همچنین در خرید سیستمی برای کودکان 2 تا 12 سال به صورت نیم بها است. در بشتر اوقات قیمت بلیط‌های سیستمی نسبت به بلیط‌های چارتری بیشتر است. بلیط هواپیما چارتری با قیمتی کمتر خریداری می‌شود اما در صورت کنسلی بلیط هواپیما خارجی به طور کلی سوخت می‌شود و هیچ مبلغی به شما بازگردانده نمی‌شود.

استرداد بلیط هواپیما خارجی

استرداد بلیط

با توجه به اینکه تیم پشتیبانی فلایتیو در تمامی مراحل خرید و حتی پس از خرید همراه شما هستند و 24 ساعته برای راهنمایی شما حاضر هستند، در صورت کنسل کردن بلیط به مشکلی برنخواهید خورد. اما پیش از خرید بلیط هواپیما خارجی حتما با وارد کردن مبدا و مقصد سفر خود و فیلتر کردن قیمت، ساعت پروازی، ایرلاین و .. خریداری نمایید و بلیط صادرشده خود را به صورت آنی و در لحظه مشاهده کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیایید.

کلاس‌های پروازی در خرید بلیط هواپیما خارجی

شما می‌توانید برای تهیه بلیط هواپیما خارجی خود یکی از ایرلاین‌های معتبر هواپیمایی امارات، قطر، ترکیش، لوفتهانزا و اتریشی را که با فلایتیو همکاری دارند، انتخاب کنید. برای سفر راحت در هواپیما با توجه به شرایط خود یکی از سه کلاس‌های پروازی از هر کدام ایرلاین‌ها می‌توانید انتخاب کنید. کلاس پروازی اکونومی که به لحاظ اقتصادی برای خریداران بلیط هواپیما خارجی به صرفه‌تر است و معمولا برای سفرهای تفریحی خریداری می‌شود.

در کلاس پروازی بیزینس خدمات بیشتری به مسافر داده می‌شود و در نهایت فرست کلاس که قیمت آن از سایر کلاس‌های پروازی بیشتر است و امکانات رفاهی متفاوت است. در فلایتیو هنگام خرید بلیط و انتخاب ایرلاین‌ می‌توانید تفاوت قیمت انواع کلاس‌ها را هم چک کنید.

وسایلی که در سفر خارجی ممنوع است

شیشه ادکلن، اسپری و ریمل شما کمتر از 100 گرم باشد، می‌توانید آن را همراه خود ببرید؛ اما در غیر این صورت باید آن را در چمدان خود قرار داده و به قسمت بار تحویل دهید. برخی موارد آرایشی و شخصی را هم نمی‌توانید به داخل هواپیما ببرید، مثل کرم، لوسیون، شامپو، حشره‌کش، میل بافندگی و ریش‌تراش. این وسایل را حتما داخل یک کیف‌ زیپ‌دار قرار دهید.

از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران بردن خوراکی‌ها و مایعات در هواپیما است؛‌ زیرا که بهترین سوغاتی‌ها همیشه خوراکی‌ هستند! در ابتدا باید بدانید که خوراکی‌هایی مانند کلوچه، کیک، بیسکوییت، ساندویچ را می‌توانید داخل ساک دستی خود به داخل کابین هواپیما ببرید. در مورد وسایل برقی نیز ممنوعیت خاصی وجود ندارد.

به یاد داشته باشید که لوازم تیز و برنده مانند چاقو، قیچی یا کاتر را نمی‌توانید به داخل کابین ببرید.

میزان بار در سفرهای خارجی

به صورت‌کلی شما مقدار مجازی که می‌توانید در کیف دستی خود به داخل کابین ببرید، چیزی در حدود 5 تا 30 کیلوگرم است. اما حتما پس از خرید بلیط هواپیما خارجی اطلاعات میزان بار مجاز هواپیما را از ایرلاین موردنظر چک کنید تا به مشکلی برنخورید. این مقدار بار مجاز با توجه به ایرلاین، کلاس پروازی و سایر عوامل متفاوت است. با اینکه در بلیط هواپیما خارجی و قسمت وزن بار آورده شده است. مسافران همچنین می توانند حداکثر 7 کیلوگرم بار را در قسمت کابین هواپیما در طول پرواز به همراه خود داشته باشند. 

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما خارجی

وقتی شما برای سفر خود برنامه‌ریزی کردید، زمان خرید بلیط هواپیما می‌رسد، یکی از توصیه‌های فلایتیو با بیش از 5 سال سابقه در خرید و فروش سفرهای خارجی این است که زودتر از تاریخ رفت، اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی کنید. همچنین به یاد داشته باشید که شرکت‌های هواپیمایی حدود 60 روز قبل از خرید بلیط هیچ تخفیفی روی پروازها اعمال نمی‌کنند.

همینطور بهتر است تا در زمان‌های با بررسی ایرلاین‌های مختلف قیمت‌ها را چک کنید تا ارزان‌ترین بلیط هواپیما خارجی به مقصد مورد نظر خود را پیدا کنید. یکی دیگر از نکاتی که باید بدانید این است که اگر به کشورهایی سفر می‌کنید که تعطیلی رسمی آنها روز شنبه و یکشنبه است، بلیط هواپیما خارجی خود را در روز چهارشنبه که قیمت کمتری دارد خریداری کنید.

چرا فلایتیو مرجع خرید بلیط هواپیما خارجی است؟ 

فلایتیو فعالیت خود را سال ۱۳۹۵ با تمرکز بر ارائه‌ی خدمت خرید بلیط هواپیما خارجی آغاز کرده است و در حال حاضر معتبرترین مرجع سفرهای خارجی به‌شمار می‌آید. از مزایای خرید بلیط هواپیما خارجی از فلایتیو می‌توان به پشتیبانی قبل، حین و پس از سفر به‌صورت شبانه‌روزی در قالب تماس، واتس‌اپ و تلگرام، رزرو بلیط پرواز خارجی ارزان از میان تمامی گزینه‌ها، قابلیت استرداد وجه فلایتیو به مسافران در کمترین زمان اشاره کرد.

برای خرید بلیط هواپیما خارجی از فلایتیو کافی است در بخش صفحه پروازهای خارجی مبدأ و مقصد و تاریخ پرواز را وارد کنید و و روی دکمه‌ی جستجو کلیک کنید. جستجوگر قوی فلایتیو تنها در چند ثانیه تمامی پروازهای موجود از ایرلاین‌های مختلف و ساعات مختلف در روز مورد نظرتان را به شما نمایش می‌دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.