شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی تر از همیشه

 یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها، میتوان به نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی اشاره کرد، چرا که محل برخورد خریداران و فروشندگان و به بیان اقتصادی، نقطه تلاقی عرضه و تقاضا در سطح بین‌المللی است.

نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی است که هر ساله در تهران بر پا می‌گردد. این نمایشگاه در سه بخش تخصصی " ایران فود" شامل فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، " ایران فود تک " شامل ماشین آلات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات و " ایران آگرو " شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط در حال برگزاری است.

امسال نیز این نمایشگاه در سایه کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ۳۱ شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود ۲۴۷ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، برزیل و چین در این نمایشگاه حضور دارند. برند لایف استار به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ ایران در زمینه نوشابه‌های انرژی‌زا، در این نمایشگاه شرکت کرده و غرفه این برند واقع در سالن ۷ به معرفی محصول خود می ‌پردازد.

مدیر برند لایف استار، حضور در این نمایشگاه را به عنوان ابزار قدرتمندی برای دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید دانست. همچنین ایشان، اهداف حضور در نمایشگاه آگروفود را به صورت زیر بیان نمودند:

• معرفی نوشیدنی انرژی‌زا لایف استار به خریداران و فعالان در صنعت مواد غذایی

• تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات در زمینه نوشیدنی انرژی‌زا

• شناسایی رقبا و ایجاد رقابت سالم

• گردآوری اطلاعات جامع از محصولات تولیدکنندگان همگون

• بازارسنجی برای توزیع فروش کالا در داخل و خارج، از طریق نمایندگی‎های معتبر

این رویداد تا 3 مهر ادامه دارد و تا به حال بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب نموده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.