در سفر به آمریکا حتما از این ۱۹ مکان دیدن کنید

 بعضی از شهرهای آمریکا به دلایل تاریخی و بعضی دیگر به خاطر تفریح و سرگرمی و یا زرق‌وبرق معروف هستند. این همه تنوع در این کشور، باعث می‌شود که مسافران یک سفر رویایی را در آمریکا داشته و به قول معروف رویای آمریکایی را تجربه کنند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که امکان سفر به آمریکا را دارید، وقت را تلف نکنید. با تیم فلایتیو تماس بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین بلیط پرواز را به شما ارائه کنند. اما پیش از آن، این مقاله را بخوانید تا با بهترین مکان‌ها برای گردش در آمریکا را بشناسید.

نیویورک

نیویورک مانند هیچ شهر دیگری در جهان نیست. برای گردشگرانی که اولین بار به این شهر می‎روند، قدم زدن در خیابان احساس راه رفتن در یک فیلم سینمایی را دارد. این شهر جاهای معروف زیادی نظیر ساختمان امپایر استیت، میدان راکفلر، ساختمان کرایسلر، پارک مرکزی یا سنترال پارک، میدان تایمز، خیابان پنجم، برادوی و مجسمه‌ی آزادی را دارد که در فیلم‌ها و مستندهای زیادی بوده‌اند. بنابراین روزها جاذبه‎های گردشگری را ببینید، عصرها به تماشای یک نمایش در برادوی بروید، به مراکز خرید بی‌نظیر این شهر رفته و غذاهای عالی نوش جان کنید.

سانفرانسیسکو

این شهر جذاب و دیدنی در ساحل غربی، پر از مکان‌های معروف، خیابان‌های جذاب، مناظر زیبا و رستوران‌های فضای باز است که امکانات تفریحی زیادی را دارد. شما می‌توانید در خلیج سانفرانسیسکو قایقرانی کرده، در آلکاتراز گشت بزنید، روی پل گلدن گیت رانندگی کنید، در اسکله‌ی ماهیگیران قدم زده یا با ماشین در شهر گشت‌وگذار کنید. گردشگران اعتقاد دارند که تابستان یا پاییز زمان بهتری برای سفر به سانفراسیسکو است، اما چون آب و هوای این شهر معتدل است، هر زمان از سال که به آن سفر کنید، به شما خوش می‌گذرد.

گرند کنیون

گرند کنیون به معنای دره‌ی بزرگ یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری طبیعی در آمریکا است. این دره، در ایالت آریزونا بوده و رودخانه‎ی کلرادو از میان آن می‎گذرد. بخشی بزرگی از گرند کنیون در پارک ملی واقع است. تماشای دیوارهای دره به افق بی‌پایان و عمق غیرقابل تصورش، یکی از نکات برجسته‌ی هر سفری در ایالات متحده است. می‌توان با یک سفر یک روزه از لاس وگاس یا فینیکس و برخی از شهرهای کوچک‌تر مجاور، به بازدید از گرند کنیون رفت. سفر با قطار از شهر ویلیامز در ایالت آریزونا، یکی دیگر از مسیرهای جذاب برای رفتن به گرند کنیون است.

هوستون

هوستون شهری مناسب برای وقت‌گذرانی با دوستان یا تعطیلات خانوادگی است. با یک پروازهای مستقیم از شهرهای سراسر ایالات متحده و کانادا، می‌توانید به این شهر بروید. اگر قصد دارید از ایران به آمریکا سفر کنید، بلیط خریدن از فلایتیو یک گزینه‌ی بسیار مناسب است. زمانی که به هوستون رسیدید، می‌توانید یک بازی ورزشی را ببینید، در محوطه‌ی موزه‌ی هوستون قدم بزنید، در کنار یکی از هتل‌های لوکس در کنار استخر استراحت کنید و عصرهای خود را با لذت بردن از غذاهای باورنکردنی سپری کنید. مدتی است که شهر هوستون یک مکان معروف برای عاشقان غذا شده و به دلیل غذاهای فوق‌العاده‌اش معروف است. شما می‌توانید در پارک بوفالو بایو یک کایاک یا قایق پارویی اجاره کنید تا در کمتر از یک ساعت به سواحل نزدیک گالوستون برسید. در طول این مسیر، به بازدید از مرکز فضایی هوستون بروید.

لاس وگاس

لاس وگاس در غرب آمریکا، شهر چراغ‌های درخشان است. لاس وگاس جذابیت منحصر به فردی دارد و چندین دهه است که گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این شهر می‌روند. مجتمع‎های تفریحی عظیم، با انواع و اقسام فعالیت‌های تفریحی که در هر مکان می‌توانید انجام دهید، آن را به مقصدی تبدیل کرده که همه را جذب خود می‌کند. در لاس وگاس گزینه‎های تفریحی زیادی وجود دارد. کنسرت‌های فراوانی در این شهر برپا می‎شود، سیرک آفتاب هر شب اجرا داشته و هر هتل، چیزی برای سرگرم کردن مهمانان دارد. لاس وگاس با گرند کنیون، سد هوور، پارک ملی دره‌ی مرگ و پارک ایالتی دره‌ی آتش فاصله‌ی خیلی زیادی ندارد.

وایکیکی

وایکیکی یکی از برترین مقاصد ساحلی آمریکا، در یک جزیره‌ی گرمسیری زیبا در اقیانوس آرام قرار دارد و دارای تمام امکانات رفاهی است. وایکیکی در هاوایی، حومه‌ی شهر هونولولو واقع است که به دلیل ساحل ماسه‌ای طلایی زیبا که در امتداد ساحل اقیانوس کشیده شده، معروف است. در وایکیکی یک تخته‌ی موج‎سواری اجاره کنید و مهارت‌های خود را روی امواج امتحان کنید و وقتی کارتان با ساحل تمام شد به مغازه‌ها بروید و خرید کنید. وایکیکی یک مقصد مناسب گردشگری برای همه است؛ از خانواده‌ها گرفته تا زوج‌های جوان یا افراد مجرد همه می‌توانند در اینجا لذت ببرند.

واشنگتن دی‌سی

واشنگتن دی‌سی پایتخت آمریکا و محل برخی از مشهورترین اماکن و گنجینه‎های ملی در آمریکا است، از کاخ سفید و ساختمان کنگره گرفته تا موزه‌های اسمیتسونیان. این شهر باید در برنامه‌ی سفر همه‌ی گردشگران به ساحل غربی باشد. واشنگتن  در همه‌ی فصل‌ها چیزی برای دیدن دارد: در بهار، جشنواره‎ی شکوفه‎های گیلاس، تابستان‌های پرهیاهو و شلوغ شهر، پاییز با دمای گرم هوای معتدل که شلوغی فصل تابستان به پایان رسیده و  زمستان که در آن، منظره‌ی شهر بعد از بارش برف خیره‎کننده است. اگر برنامه‌ی سفر به آمریکا را دارید و بلیط خود از فلایتیو خریده‌اید، حتماً به پایتخت بزرگ کشور آمریکا سفر کنید.

میامی

میامی نقطه‌ی داغ جنوب فلوریدا و یک مقصد ساحلی عالی است. در سراسر ایالت فلوریدا می‌توان سواحل شگفت‌انگیزی را یافت، اما میامی فضایی دارد که در هیچ شهر دیگری از این ایالت وجود ندارد. حال و هوای کوبایی در امتداد خیابان هشتم در هاوانای کوچک، منطقه‌ی آرت دکو در ساحل میامی که دهه‌ی ۱۹۳۰ را به یاد می‌آورد، رژه‌ی ماشین‌های مسابقه که عصرها در امتداد اُشن درایو حرکت می‎کنند و مناظر تابستانی ساحل جنوبی تنها برخی از جاذبه‌های این شهر هستند که میامی را به یکی از بهترین شهرهای آمریکا تبدیل کرده است. شما با سفر یک روزه از میامی به پارک ملی اورگلیدز، می‌توانید تمساح‌ها، لاک‌پشت‌ها و مجموعه‎ای از پرندگان را در این منطقه‎ی تالابی منحصر به فرد ببینید.

لس آنجلس

کالیفرنیای جنوبی دارای فرهنگ خاص خود است و لس آنجلس مرکز این منطقه‎ی منحصر به فرد است. این شهر پرزرق‌وبرق دارای مکان‎هایی دیدنی نظیر حومه‌ی هالیوود، بورلی هیلز و محله‌ی بل ایر است که همه‌ی گردشگران را به خود جذب می‎کند. بازدید از هالیوود برای عاشقان فیلم ضروری است، خانواده‌ها به لس آنجلس می‌روند تا به دیزنی لند بروند و علاقمندان به خرید، هر چه بخواهند را در لس آنجلس پیدا می‌کنند. اگر علاقمند به ساحل شنی و موج‌سواری هستید، در سواحل اطراف لس آنجلس آن را می‌یابید. برای دیدن تاریخ طبیعی، حتماً به چاله‌های قیر لابریا تار بروید که مکان اکتشاف فسیل‌های عصر یخبندان در ۴۰۰۰۰ سال پیش بوده و در مجاورت آن نیز موزه و باغ بازسازی‌شده‌ی ماقبل تاریخ وجود دارد که بسیار دیدنی است.

نیواورلئان

نیواورلئان شبیه هیچ شهر جنوبی دیگری نیست. این شهر ترکیبی از فرهنگ‎ها، با تاثیرات قوی فرانسه و اسپانیا را در خود دارد و  بیشتر یادآور کارائیب است تا آمریکا. غذاهای محلی کاجون و کریول، موسیقی جاز و معماری محله‌ی فرانسوی همه از جذابیت‌های این شهر است که آن را به مقصدی مناسب برای یک سفر جذاب و یا استراحت طولانی آخر هفته تبدیل می‌کند. یکی از رویدادهای جذاب شهر نیواورلئان، جشن مِرِدی گراس است  که مردم با لباس‎های عجیب و غریب به خیابان می‌آیند، موسیقی در همه جا شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد که جشن تا پایان دنیا ادامه دارد. بهترین زمان برای سفر به این شهر پاییز، زمستان تا اواسط بهار است.

پارک‌های ملی یوتا

جنوب یوتا مناظر طبیعی بی‌نظیری را در خود جای داده است و پارک‎های یوتا امکان دسترسی به آنها را ایجاد می‎کند. پارک ملی صهیون با دیوارهای بلند صخره‌ای، آبشارها و رودخانه‎ای که از دره می‌گذرد، پارک ملی آرکس با بیش از ۲۰۰۰ طاق سنگی و برج‎های صخره‎ای و تپه‌های سنگی، پارک ملی کنیون‌لندز که شبیه به گرند کنیون است، پارک ملی برایس کنیون با یک آمفی تئاتر طبیعی همه و همه بخشی از مناظر بی‌نظیر پارک‎های ملی یوتا هستند.

اورلاندو

شهر اورلاندو که گردشگران آن را با نام مرا ببوس می‌شناسند، دارای پارک‎های موضوعی فراوانی نظیر اقامتگاه جهانی والت دیزنی، استودیوی یونیورسال و جهان آبی است. اورلاندو یکی از بهترین مکان‌ها برای تعطیلات خانوادگی است. هم بچه ها این شهر را دوست دارند و هم بزرگسالان از پارک‌ها، خرید، رستوران‌های متنوع، گلف و آفتاب داغ شهر لذت می‌برند. این شهر در تعطیلات کریسمس و تابستان بسیار شلوغ است.

شیکاگو

شیکاگو در ساحل دریاچه‌ی میشیگان واقع شده و با پارک‌ها و آب‌نماهای زیبایش، مقصدی عالی برای تفریحات تابستانی است. علاوه بر آن، جاذبه‎های هنری و فرهنگی و همچنین مراکز خرید فوق‎العاده، شیکاگو را به مقصدی محبوب در طول سال تبدیل کرده است. برخی از جاذبه‌های گردشگری شیکاگو عبارتند از پارک میلینیوم، موسسه‌ی هنری شیکاگو، اسکله‎ی نیروی دریایی و نماهایی از برج ویلیس.

فینیکس

فینیکس در جنوب غربی آمریکا و شهری بزرگ با آب و هوای گرم است که در ماه‌های زمستان مسافران زیادی از شمال را به خود جذب می‎کند. فینیکس به خاطر استراحتگاه‌های عالی، زمین‌های گلف و آب گرمش مشهور است و هم‌چنین مقصدی عالی برای خرید، استراحت و گردش در کنار استخر است. مناطق طبیعی که چشم‌اندازهای کویری را به نمایش می‌گذارند، در داخل شهر و نزدیک آن یافت می‎شوند. دمای هوا در تابستان می تواند بسیار بالا باشد، اما زمستان و پاییز این شهر عالی است.

ساوانا

ساوانا یک شهر کوچک جنوبی است که دارای درختان عظیم پوشیده از خزه در پارک‌های زیبا، عمارت‎های قدیمی جنوبی و منطقه‎ای زیبا در کنار آبشار است. فروشگاه‎های آب‎نبات و دیگر مغازه‎های منحصر به فرد در ساختمان‌های تاریخی خودنمایی می‎کنند. این شهری است که می‌توانید در یک روز آن را ببینید، اما آرامشی دارد که شما را وادار می‌کند مدتی در آن بمانید پس اگر از گشت‌وگذار در شهرهای شلوغ آمریکا خسته شدید، زمانی را برای اقامت در ساوانا بگذرانید.

بوستون

بوستون در امتداد ساحل شرقی یک شهر تاریخی است. بوستون در کنار ساحل زیبا، با کشتی‌هایی که در حومه‎ی شهر دیده می‌شوند جذابیت بی‌نظیری دارد. آسمان‌خراش‎های مدرن در کنار ساختمان‎های چند صدساله ترکیبی از سنت و مدرنیته هستند. فضاهای عمومی باز، مانند پارک کومون بوستون از جاذبه‎های این شهر است. در بوستون فضای هنری و فرهنگی خوبی وجود دارد و این شهر محل اقامت ارکستر معروف بوستون پاپ است.

پارک ملی یوسمیت

پارک ملی یوسمیت و دره‌ی یوسمیت دارای برخی از زیباترین مناظر و جاذبه‌های طبیعی آمریکا است که با گرند کنیون برابری می‎کند. در این پارک، آبشارهای چشمگیر، دیوارهای صخره‎ای بلند ال کاپیتان و گنبد صخره‌ای از جنس خارا به نام هاف دوم، همگی چیزهایی هستند که شما را در خود غرق می‌کنند. می‌توانید در موزه‌ی یوسمیت و دهکده‌ی سرخ‌پوست‌های اهواهنی، اطلاعات خوبی در مورد بومی‌های آمریکا در پارک به دست آورید.

کوه‌های راکی در کلرادو

قله‌های چشم‌گیر کوه‌های راکی را می‌توان در بسیاری از مناطق آمریکای شمالی دید، اما آب‌وهوا و شهرهای کوهستانی کوچک در کلرادو، این مکان را به یکی از بهترین جاها برای بازدید از کوه‎های راکی تبدیل کرده است. آبشارها و قله‎های برفی، از کلرادو منطقه‎ای زیبا برای گشت‌و‎گذار و تماشای زندگی کوهستانی تبدیل کرده است. پیست‌های اسکی در کلرادو یکی از بهترین‌ها در آمریکای شمالی است. برای سفر یک روزه‌ی آرامش‌بخش در کوه‌های راکی، به راه آهن باریک سیلورتون و دورانگو بروید. در حاشیه کوه‌های راکی در گوشه‌ی جنوب غربی کلرادو، از پارک ملی مسا ورده دیدن کنید. شما در این پارک صخره‌های بزرگ و بی‌نظیری را می‌بینید که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

سیاتل

شهر ساحلی و زیبای سیاتل در شمال غربی آمریکا قرار دارد. این شهر که توسط آب و کوه‌های پوشیده از برف احاطه شده، یادآور ونکوور کانادا است. از دیدنی‌های مهم شهر می‌‎توان به برج سوزن فضایی، بازار شلوغ و ساحل آن اشاره کرد. ساحل زیبا، جنگل بارانی هو و مناظر کوهستانی، در فاصله‌ی کمی از شهر هستند. این شهر دارای آب‌وهوای معتدل است و در هر زمان از سال مکان خوبی برای بازدید است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.