قیمت گردو با پوست سبز چند است؟  به همراه جدول قیمت

 البته شاید به‌نظر برسد این وقت از سال برای چیدن گردو کمی زود باشد. برای اطلاع از این موضوع، با جناب آقای مهدیان، از فعالان فروش آنلاین گردو و صاحب فروشگاه «پوست‌کاغذی»، صحبت کردیم.

برداشت گردو در برخی مناطق گرمسیری شروع شده؛ اما هنوز کمی زود است

گردوی نوبرانه‌ی مناطق گرمسیر، مانند ورامین و کن و شهریار و هشتگرد تهران در حال رسیدن و آمدن به بازار است؛ اما در مناطق سردسیری مثل تویسرکان، برداشت گردو از ۲۰ شهریور شروع می‌شود و زمان خرید گردوی سبز هم از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهرماه است.

گردو سبز نخرید!

از هر ۱۰۰ کیلو گردوی سبز فقط حدود ۲۴ تا ۲۸ کیلو گردوی خشک با پوست چوبی باقی می‌ماند. این نشان می‌دهد که خرید گردوی سبز چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. البته گردو با پوست سبز هم طرفداران خاص خودش را دارد. این محصول در از اواسط شهریور ماه تا اواخر مهرماه (در زمان برداشت محصول) پیدا می شود. اغلب افرادی که این گردو رو خریداری می‌کنند هدفشان مصرف گردو تازه و نوبرانه است.

الآن گردو بخریم یا صبر کنیم؟

گردوهای برداشت پارسال اگر در جای خشک و خنک نگهداری شده باشد، هنوز کیفیت مناسبی دارد و برای دو ماه باقیمانده می‌شود از آن استفاده کرد پس الان می‌توانید به اندازه مصرف دو ماه آینده گردو بخرید. مخصوصا الان، در ایام ماه محرم که خیلی‌ از افراد به دنبال مغز گردوی خورشتی هستند.

قیمت گردوی سبز

گردوی سبز در بازار تهران بین ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان عرضه می‌شود و قیمت آن به کیفیت گردو و حجم خرید بستگی دارد. گردوی تازه‌ی پوست‌کنده هم در بازار به قیمت کیلویی۵۰ تا ۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

جدول قیمت

قیمت روز گردو را از کجا ببینیم؟

قیمت گردو متغیر است و هرچه به پاییز نزدیک‌تر می‌شویم، این تغییر قیمت بیشتر هم می‌شود. برای همین، ما قیمت گردو را به‌صورت روزانه در وب‌سایت «پوست‌کاغذی» به‌روز می‌کنیم. ضمن اینکه به مخاطبان مشاوره‌ی رایگان تلفنی هم می‌دهیم. شماره‌ تلفن ۰۸۱۳۴۷۳۲۱۳۵ برای پاسخگویی و مشاوره‌ی رایگان است. برای ورود به سایت کافی است عبارت «فروشگاه پوست کاغذی» را جستجو کنید یا آنکه بر روی لینک مقابل کلیک کنید: دریافت مشاوره برای خرید گردو تازه 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.