معرفی موسسه حرف آخر و پکیج های آموزش کنکور حرف آخر

یکی از مهم‌ترین دغدغه اصلی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور پیدا کردن یک موسسه حرفه‌ای و با تجربه برای این دوران است. اگر شما نیز در زمره کسانی قرار دارید که به دنبال یک موسسه خوب هستید، حرف آخر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در اینجا در ۵ نکته به شما توضیح‌ خواهیم داد که چرا این موسسه بهترین موسسه، برای داوطلبان کنکور به شمار می‌آید.

حرف آخر انتخابی عاقلانه از نظر اقتصادی برای کنکوری ها

برای بسیاری از افراد کنکوری، همان‌طور که کیفیت یک موسسه در اولویت می‌باشد، مسائل مالی و اقتصادی نیز دارای جایگاه قابل‌توجهی هستند. بیشتر افراد به دنبال جایی هستند که در عین ارائه بالاترین سطح علمی، ازنظر اقتصادی نیز برای داوطلبان یک انتخاب منطقی به شمار آید.

موسسه حرف آخر، با داشتن سطح علمی لازم، جنبه اقتصادی را نیز در نظر گرفته است و با ارائه قیمت‌های معقول به خریداران، همواره داوطلبان را راضی نگه‌داشته است. از هزینه مشاوره تا تهیه پکیج‌های آموزشی همگی در این موسسه دارای یک سطح استاندارد قیمت‌گذاری هستند تا تمام افراد با هر بودجه‌ای بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

سطح علمی قابل اعتماد موسسه حرف آخر

طبق آنچه گفته شد، دو بعد اقتصادی و علمی، ابعاد مهم انتخاب یک موسسه کنکور هستند. موسسه حرف آخر از نظر علمی طبق آخرین تغییرات کتب درسی و شیوه‌های نوین تست‌زنی و درس خواندن پیش می‌رود. هرروزه محققان و متخصصان این حوزه، راهکارهای تازه‌ای را برای یادگیری و آموزش در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند که استفاده از این راهکارها به شما در کنکور کمک خواهند کرد.

خبر خوب این است که حرف آخر طبق آخرین استانداردها و دستاوردهای علمی و آموزشی پیش می‌رود و مرتباً مطالب خود را به‌روز می‌کند. به‌روز نگه‌داشتن مطالب در یک موسسه کنکور، باعث می‌شود تا شما تمام مطالب موجود را پوشش دهید و در جلسه کنکور با هیچ‌چیز غافلگیرکننده‌ای مواجه نشوید.

موسسه حرف آخر

اساتید با تجربه و مطرح در موسسه حرف آخر

یکی از ارکان یادگیری مطالب درسی، استادی است که آن مطالب درسی را برای شما توضیح می‌دهد. به‌خصوص این مورد در کنکور اهمیت بیشتری دارد زیرا افراد قرار است تا خیل عظیمی از مطالب درسی را یاد بگیرند و مرتباً از آن‌ها برای تست زدن استفاده کنند. اساتید موسسه حرف آخر، با توجه به سابقه درخشانی که در حوزه تدریس داشته‌اند، از بهترین اساتید کنکور در ایران می‌باشند. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند چگونه باید سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مطالب درسی را چه برای عربی باشد و چه برای ریاضی و زیست‌‌شناسی، به دانش‌آموزان آموزش دهند.

همچنین در کنار آموزش مطالب علمی، این اساتید به شما یاد خواهند داد که چگونه این مطالب درسی را از حافظه کوتاه‌مدت خود، به حافظه بلندمدت ببرید. این‌گونه می‌توانید در طی چند ماهی که قرار است خود را برای کنکور آماده کنید، با مرور مطالب درسی و با کمک شیوه‌های آموزشی اساتید، حتی یک کلمه را نیز فراموش نکنید.

دسترسی مداوم به مشاورین تحصیلی

اساتید و کتب آموزشی قرار است تا شمارا برای قسمت علمی کنکور آماده کنند. هرچند کنکور همواره با یک‌بار روانی برای داوطلبان همراه بوده است و مدیریت فشار ناشی از آن، برای بسیاری طاقت‌فرسا می‌باشد. حال شما با کمک مشاورین حرف آخر، می‌توانید به‌راحتی از این مرحله نیز عبور کنید.

مشاورین موسسه به شما کمک خواهند کرد تا یک برنامه درسی مناسب برای خود تدوین کنید. این برنامه درسی به شما کمک می‌کند تا به‌صورت روزانه و در مقیاس‌های بزرگ‌تر به‌صورت هفتگی و ماهانه، نحوه درس خواندن خود را کنترل کنید تا بتوانید تمام مطالب را پوشش دهید.

همچنین کنترل استرس کنکور یکی از عواملی است که باعث می‌شود افراد باوجود داشتن زمینه‌ی موفقیت، هرگز موفق نشوند. مشاورین حرف آخر به شما کمک خواهند کرد تا بر این استرس غلبه کنید. شما می‌توانید نه‌تنها در جلسه کنکور، بلکه در لحظه‌لحظه‌ی پیش از کنکور و پس آن نیز آرامش خود را حفظ کنید چراکه تمام تلاش خود را کرده‌اید.

پکیج کامل ۶۰۴۰ و پکیج‌های درسی متنوع حرف آخر

حجم مطالب درسی که باید برای کنکور یاد بگیرید به نسبت زیاد است. آن‌هم برای دانش‌آموزانی که پیش‌ازاین در هرسال تحصیلی یک‌سوم این مطالب را، آن‌هم نه به‌صورت یکجا امتحان می‌داند. به همین دلیل شما باید بدانید بر اساس چه طبقه‌بندی باید این مطالب درسی را بخوانید و مهم‌تر از همه از چه منابعی استفاده کنید.

حرف آخر برای این‌که طبقه‌بندی این مطالب برای شما بهتر باشد، پکیج‌های درسی متعددی را برای درس‌های مختلف آماده کرده است. این پکیج‌ها توسط اساتید مطرح تهیه‌شده‌اند و شمارا از هر کتاب دیگری بی‌نیاز خواهند کرد. برای تهیه این پکیج‌های درسی به سایت موسسه مراجعه کنید. 

برای مثال، یکی از این پکیج‌های پیشنهادی معتبر، پکیج کامل 6040 می‌باشد. این پیکج به صورت هوشمندانه تمام مطالب تخصصی و عمومی مورد نیاز برای کنکور را پوشش می‌دهد. جالب است بدانید، شما با تهیه این پک آموزشی، تنها در 100 روز می‌توانید به مطالب درسی مورد نیاز خود مسلط شوید.

با توجه به نام این پکیج، متوجه خواهید شد که دوره آموزشی به دو قسمت 40 و 60 روزه تقسیم شده است که نشان از به کارگیری روش‌های یادگیری نوین دارد. در کنار این مسئله، این پکیج تلاش داشته است تا با تقسیم‌بندی زمانی و استفاده از روش‌های پربازده مانند انیمیشن‌های آموزشی، دوام یادگیری مطالب آموزشی را بیشتر کند.

شما با استفاده از پکیج 6040 و سایر پکیج‌های مربوطه، به راحتی می‌توانید در مدت زمانی کم بر مطالب درسی مسلط شوید و تست‌های کنکور را به راحتی نفس کشیدن حل کنید.

موسسه

چرا باید موسسه حرف آخر را انتخاب کنیم؟

با دانستن تمام این مطالب، بهتر می‌توانید درک کنید که چرا موسسه حرف آخر یک انتخاب عاقلانه برای تمام داوطلبان در تمام رشته‌های تحصیلی می‌باشد. شما با انتخاب این موسسه تمام آنچه نیاز خواهید داشت را از اساتید باتجربه تا مشاورین و پکیج‌های آموزشی، به‌صورت یکجا دریافت خواهید کرد.

این‌گونه انرژی شما صرف پیدا کردن منابع مناسب یا برنامه‌ریزی درسی نمی‌شود، بلکه به‌صورت صددرصدی بر مطالب درسی خود تمرکز خواهید داشت. تمرکز شما درگرو انتخابات موسسه مناسب در این یک سال است، پس سعی کنید بهترین‌ها را برای خود انتخاب کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.