خدمتی دیگر از هلدینگ سرمایه گذاری شستا در روزهای سخت کرونایی کشور

با اوج گیری پاندمی کرونا در ماههای ابتدایی سال ۱۴۰۰ و در راستای خدمت رسانی به موقع و سریع به هموطنان عزیز ایران اسلامی، شرکت دارویی پخش هجرت از شرکتهای تابعه شستا، با همت و تلاش صادقانه، بی وقفه و همیشگی تمامی کارکنان سازمان در سراسر کشور، ضمن توزیع داروهای مرتبط با کرونا و همچنین توزیع سراسری سایر اقلام دارویی و بهداشتی در مسیر ریشه کن کردن  بیماری کرونا، حرکتی عظیم و غیرتمندانه انجام داد به گونه ای که هم اکنون هیچ گونه کمبود در توزیع داروهای کرونا در هیچیک از نقاط کشور وجود ندارد و حدود یک سوم داروهای توزیع شده در تیرماه اختصاص به اقلام کرونایی داشته است. 

شرکت پخش هجرت  فروش چهار ماهه ابتدای سال را به میزان ۱۸۳۹۹ میلیارد ریال به ثبت رساند که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۹۳% رشد داشته است. افزایش حجم فروش و کاهش هزینه های مالی، کنترل هزینه ها و هدفمند نمودن خرید و فروش در مقایسه با دوره مشابه منجر به جهش سود آوری شرکت از ۴۷۴ میلیارد ریال در چهار ماهه نخست سال قبل به۱۰۰۰میلیارد ریال گردید که رشد بی سابقه معادل ۱۱۳ % را تجربه کرده است.

پروژه های توسعه ای بخش جدایی ناپذیر از فرآیندهای رو به جلو در شرکت پخش هجرت می باشد. شرکت داروئی پخش هجرت با سرلوحه قراردادن خدمات رسانی شایسته، به مردم عزیز کشور نسبت به ایجاد و توسعه مراکز توزیع در سطح کشور پرداخته و در شهرهای گرگان، مشهد، اهواز، قم، یزد، گناباد و کرمان با استفاده از توان داخلی و استفاده از تجربیات متخصصین توانمند نسبت به ایجاد مراکز جدید و یا افزایش ظرفیت و ارتقای کیفیت مراکز قبلی مطابق با استانداردهای GSP اقدام نموده است.لازم به ذکر است ارزش پروژه های ایجاد شده و توسعه ای شرکت بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

همچنین این شرکت عضو هلدینگ دارویی شستا، در کنار مسئولیت اصلی خود، از مسئولیت های اجتماعی نیز غافل نبوده و همیشه در شرایط بحرانی در کنار اقشار آسیب دیده قرار گرفته ازجمله این فعالیت ها، توزیع ماسک و اسپری و مواد ضدعفونی و اقلام مورد نیاز بهداشتی در مناطق محروم کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت دارویی پخش هجرت هم اکنون با افزایش سهم بازار و توسعه فعالیت ها توانسته است جایگاه دوم را در میان شرکتهای دارویی کشور به خود اختصاص دهد و جایگاه نخست را در سود آوری بین شرکتهای پخش کسب نموده و از این طریق منافع سهامداران اصلی که همان بازنشستگان تامین اجتماعی می باشند را ارتقا و افزایش دهد.

WWW.HEJRATCO.COM

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.