شرایط و نحوه راه اندازی فروشگاه مواد غذایی

 در این مطلب در رابطه با نحوه راه اندازی فروشگاه مواد غذایی صحبت خواهیم کرد.

امروزه در بسیاری از نقاط جهان خصوصا کلانشهرها، فروشگاه‌های سراسری و بزرگ یکی از مهم‌ترین مراکز خرید مردم به شمار می‌روند و مردم بسیاری از مایحتاج اصلی خود را در این مراکز خرید پیدا می‌کنند.

درواقع این فروشگاه‌های سراسری، بازارهای خرده‌فروشی‌ هستند که اغلب از طریق به اشتراک گذاشتن یک نام تجاری و با استفاده از مدیریت مرکزی، کسب‌و‌کار خود را راه می‌اندازند و معمولا روش‌های تجاری و شیوه‌های مدیریتی آنها مطابق با استانداردهای کسب‌و‌کار جهانی است. امروزه این فروشگاه‌های بزرگ در جهان کاملا شناخته شده هستند و یکی از کسب‌و‌کارهای موفق جهانی به شمار می‌روند.

سرمایه‌گذاری در فروشگاه‌ زنجیره ‌ای

راه‌اندازی فروشگاه‌ های زنجیره‌ای یک سرمایه‌گذاری بلند مدت با حاشیه سود خوب به حساب می‌آید. این فروشگاه‌ها ممکن است به صورت محلی، شهری یا کشوری ایجاد شوند. برای راه‌اندازی یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌توانید با فروشگاه‌های مرکزی ارتباط برقرار کرده و به دنبال اخذ نمایندگی یا فرانچایز باشید.

حتی اگر اکنون نیز دارای یک سوپر مارکت محلی هستید می‌توانید برای تبدیل شدن به یک فروشگاه سراسری معتبر و حرفه‌ای اقدام کنید. جالب است بدانید فرانچایز سوپرمارکت‌های محلی از یک سو برای مصرف‌کننده مفید است؛ چراکه ظاهر این مغازه‌های سنتی را روزآمد می‌کند، چیدمان محصولات را حرفه‌ای کرده، کالاهای باکیفیت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده و دسترسی به کالاها را آسان‌تر می‌کند و از سوی دیگر با تامین منظم و کم‌دردسر و البته کم‌هزینه کالاها، از دغدغه‌های فروشندگان می‌کاهد.

اخذ نمایندگی فروشگاه‎های سراسری سورنا

شرکت ستاره ‌طلایی‌سینا، شرکت بازرگانی و خدماتی است که به عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو با قالب و ساختاری جدید و متفاوت و مطابق با شرایط کشور در زمینه فرانچایز فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها به عنوان یکی از شرکت های گروه صنعتی گلرنگ و تحت برند سورنا فعالیت دارد.

ماموریت اصلی سورنا، ارائه خدمات برتر و در اختیار قراردادن سیستم فروش یکپارچه و به روز، آموزش مشتریان، ارتقاء سطح کیفی و کمی فروش در محل فروش مشتریان است و با مشتریانی که تمایل به بهبود و رونق کسب و کار خود دارند، در سطح کل کشور همکاری می‌نماید.

مراحل اخذ نمایندگی فروشگاه‎های سراسری سورنا

از طریق مراجعه حضوری به آدرس دفتر مرکزی سورنا:

تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، خیابان آفتاب، نبش بن بست سوم، پلاک ۵، شرکت ستاره طلایی سینا

از طریق تماس تلفنی: ۴۲۴۱۶۸۰۸ (۰۲۱)

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سورنا مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.