زمان خرید کیسه فریزر و کیسه زباله حواستان به این نکات باشد!

حتماً تابه‌حال برای شما هم پیش آمده که برای خرید کیسه فریزر یا کیسه زباله به فروشگاه محل‌تان می‌روید و با صد مدل از این کیسه‌ها مواجه می‌شوید.  این موضوع ممکن است در وهلۀ اول باعث گیجی‌تان شود یا مثلاً مردد شوید که کدامیک از این مدل‌ها و برندها برای مصرف‌تان مناسب‌تر هستند. حالا به ‌نظر شما در این شرایط، چطور می‌توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و خرید خوبی را تجربه کنیم؟ 

در این مطلب قرار است شما را با نکات خیلی اساسی برای خرید کیسه زباله و کیسه فریزر آشنا کنیم که حتماً به‌دردتان می‌خورد. اولین چیزی که باید هنگام خرید در نظر داشته باشیم جنس کیسه زباله یا فریزر است. در ادامۀ مطلب بیشتر در مورد این موضوع توضیح می‌دهیم.

جنس کیسه زباله و کیسه فریزر

برای خرید کیسه زباله، باید بدانید که کیسه‌های نایلکسی به علت مقاومت، استحکام و قابلیت کشسانی بیشتری که در مقایسه با کیسه‌های نایلونی دارند، برای استفاده به‌عنوان کیسه زباله مناسب‌تر هستند. همچنین حواستان به دوخت کیسه های زباله هم باشد؛ چراکه کیسه‌هایی که با دستگاه دوخت نامرغوب آماده شده باشند، قطعاً شما را با مشکلاتی مثل پارگی و نشت زباله روبرو می‌کنند.

کیسه زباله

و اما برویم سراغ کیسه فریزر. همانطور که می‌دانیم کاربرد کیسه فریزر این است که بتواند در دمای پایین مواد غذایی را برای مدت نسبتاً طولانی سالم نگه دارد، البته بدون اینکه به بافت خودش آسیبی برسد. پس با توجه به این موضوع باید دارای مرغوب‌ترین مواد اولیه باشند و به‌هیچ‌عنوان از ضایعات پلاستیکی برای تولیدشان استفاده نشود. 

سایز کیسه زباله و کیسه فریزر

مورد بعدی که حتماً باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید، سایز کیسه است. کیسه‌های زباله در انواع سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ تولید و عرضه می‌شوند. شما باید با توجه به مصرف خودتان بهترین سایز را برای استفادۀ روزانه انتخاب کنید.

به‌طور مثال کیسه‌های فریزر معمولاً در ابعاد 25*18 سانتی‌متر، 30*20 سانتی‌متر، 32*22 سانتی‌متر، 34*24 سانتی‌متر و 35*25 سانتی‌متر تولید می‌شوند. 

کیسه

ضخامت کیسه فریزر و کیسه زباله

به‌طور کلی هرچه ابعاد کیسه زباله افزایش پیدا می‌کند، ضخامت آن هم بیشتر می‌شود تا بلکه بتواند محتوای کیسه را با قدرت بیشتری نگه دارد. با این وجود، ممکن است شما به کیسه زباله‌ کوچک اما ضخیمی نیاز داشته باشید؛ در این صورت بازهم خیالتان راحت باشد؛ چراکه کیسه زباله های میزبان با انواع رولی، بندی و لندنی در سایزهای کوچک اما با ضخامت بالا در بازار موجود هستند.

در رابطه با ضخامت کیسه فریزر نیز باید توجه داشته باشید که ابعاد مختلفی در تعدادهای 200، 250 و 120 برگ با وزن یک کیلوگرم در بازار وجود دارند که به‌طبع، ضخامت متفاوتی دارند. 

انواع کیسه زباله و کیسه فریزر

بهتر است بدانید که کیسه ‌های زباله به‌صورت فله‌ای (کیلویی)، رولی (لندنی)، جعبه‌ای، تجدیدپذیر، بنددار و انواع معطر در بازار موجود هستند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کیسه های زباله فله‌ای، دوخت‌خورده هستند که به‌صورت کیلویی به مشتریان عرضه می‌شوند؛ اما کیسه زباله رولی همان‌طور که از نامش پیداست، به‌صورت رولی تولید می‌شود و در آن کیسه‌ها با استفاده از پرفراژ از یکدیگر جدا می‌شوند. این نوع کیسه زباله که به کیسه‌های لندنی نیز مشهور است، آسان‌ترین روش استفاده را دارد.

کیسه زباله جعبه‌ای نیز از جمله انواع پرکاربرد و پرمصرف کیسه‌ های زباله هستند که به‌سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید. نحوۀ مصرف این نوع کیسه زباله دقیقاً مشابه دستمال کاغذی جعبه‌ای است. کیسه زباله‌ های تجدیدپذیر به‌گونه‌ای تولید می‌شوند که در طبیعت قابل تجزیه باشند و می‌توان گفت که با محیط به‌خوبی سازگاری دارند. 

یکی از انواع پرکاربرد کیسه‌ های زباله، نوع بنددار آن است. کیسه زباله‌ های بنددار به‌شکلی هستند که دهانه آن‌ها به بند مجهز شده است. به این ترتیب پس از پر شدن کیسه می‌توانید با بند دهانه آن را ببندید تا زباله سرریز نشود.

رنگ‌بندی کیسه‌ زباله و کیسه فریزر

معمولاً کیسه‌ های زباله در انواع رنگ‌های تیره و روشن تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به مورد مصرف خودتان یا برای تفکیک زباله‌ها، رنگ‌های مختلفی را تهیه کنید.

کیسه های زباله

توجه داشته باشید که کیسه‌های مشکی بیشتر برای مصارف عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. رنگ آبی مناسب زباله‌های بازیافتی و خشک از جمله شیشه، کارتن پلاستیک و غیره است. رنگ زرد برای حمل محتویاتی به‌کار می‌رود که نیازمند احتیاط در حمل هستند. رنگ قرمز هم بیشتر برای بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. 

خب تا اینجا با مهم‌ترین ویژگی‌های کیسه فریزر و کیسه زباله مرغوب آشنا شدیم، وقتش رسیده تا یک برند خوشنام را هم در این زمینه به شما معرفی کنیم.

فروشگاه میزبان پلاست

فروشگاه میزبان پلاست با ۱۵ سال سابقۀ درخشان، یک مجموعه تولیدی محصولات یکبار مصرف است که کیسه زباله، کیسه فریزر و سفره یکبار مصرف تولید می‌کند. بهتر است بدانید که این مجموعه تمام محصولات خودش را با کیفیتی مثال‌زدنی و طراحی خلاقانه ارائه می‌کند که از نظر قیمت هم کاملاً به‌صرفه هستند. 

پیشنهاد می‌کنیم همین حالا سری به آدرس اینترنتی mizbanplast بزنید و همۀ محصولاتشان را از نزدیک ببینید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.