خرید نهال گردو از بهترین نهالستان کشور با مجوز جهاد کشاورزی

 زیرا اگر یک باغبان تصمیم بگیرد روی برداشت گردو تمرکز کند ، ابتدا باید نهال گردو نهالستان با کیفیت بخرد و سپس رشد کرده و از آن مراقبت کند. اگر شما از جمله کسانی هستید که علاقه مند به پرورش نهال گردو به عنوان یک تجارت سودآور و ارزان قیمت هستید و می خواهید اطلاعات مفیدی درباره پرورش انواع نهال گردو و نحوه خرید نهال گردو بدانید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

آیا پرورش نهال گردو سودآوری دارد؟

این تصور که هر باغبان نهال گردو خریداری می کند و پس از مدتی نهال ثمر می دهد و کشاورز سود زیادی می برد توهم بیش نیست. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ، باید خطر فعالیت های سودآور را تا حد ممکن به حداقل رساند. بنابراین اگر هدف از سود حاصل از برداشت گردو است ، بهترین نوع نهال گردو باید با مناسب ترین قیمت خریداری شده و در شرایط مناسب آب و هوایی و جغرافیایی برای پرورش این محصول پرورش یابد.

باغبان هنگام خرید نهال گردو از نهالستان باید از اطلاعات و تجربه کافی برخوردار باشد یا اعتماد به نفس کافی در روابط فروشنده داشته باشد تا توصیه های وی را جدی بگیرد. خرید نهال گردو یا بادام و پرورش آنها در صورت تبدیل شدن به میوه خشک مقرون به صرفه است. از آنجا که مصرف سرانه این آجیل ها در کشور زیاد است و با رعایت نکاتی در هنگام خرید نهال گردو و همچنین داشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه رشد و محل باغ ، حتی می توان شرایط صادرات را ایجاد کرد.

سودآورترین انواع نهال گردو:                

برای سرعت بخشیدن به روند مقرون به صرفه پرورش نهال گردو ، باید با انواع نهال گردو و شرایط رشد هر یک آشنا شوید. در اینجا سودآورترین نهال گردو وجود دارد:

نهال گردو ژنوتیپ را بخرید:

نهال گردو از ژنوتیپ بسیار دیررس. عملکرد گردوی ژنوتیپ از 8 تا 10 تن در هکتار است ، عملکرد جانبی دارد و همچنین دارای خاصیت مهم آپومکسی است. ژنوتیپ مغز گردو بیش از 60٪ است. تکثیر این نهال های گردو پس از یخبندان های بهاری اتفاق می افتد. مقاوم در برابر سرما زمستان و اوایل پاییز - زمان کم آبی جانبی ، فاصله کاشت این نهال گردو 7 از 7 است و از دوام و سازگاری تا 2500 متر بالاتر از سطح دریا ، باردهی این گردو از سال اول و (خود گرده افشانی) نهال گردو در ژنوتیپ برجسته است.

نهال گردو فرانکت Franquette بخرید:

یکی از بهترین انواع نهال گردو فرانکت است که یکی از قوی ترین نهال ها است و مقاومت خوبی در برابر سرما دارد. بنابراین ، اگر در یکی از مناطق سردسیر کشورمان زندگی می کنید و می خواهید باغ گردو راه اندازی کنید، می توانید از نهالستان انواع گردو را درخواست کرده و با خیال راحت آن را پرورش دهید. محصول این درخت پوستی بسیار نازک و هسته ای سفید و با کیفیت دارد.

نهال گردو پدرو Pedro بخرید:

این نوع نهال گردو دارای ساقه های کوتاه بوده و بسیار مقاوم در برابر سرما است. از طرف دیگر گرمای شدید تابستان را تحمل نمی کند و اگر قصد خرید این نوع از گردوی نهالستان را دارید ، حتماً بخاطر داشته باشید که منطقه پرورش این نهال گردو تابستان خیلی گرم نیست. پدرو به سرعت نتیجه می دهد و محصول با کیفیتی از این نهال ها حاصل می شود.

نهال گردو چندلر chandler بخرید:

این تنوع نهال گردو معروف ترین و پرورده ترین گونه در جهان محسوب می شود. در نتیجه باردهی نهال های گردوی چندلر ، محصولات خالص و با کیفیتی بدست می آید که عملکرد زیاد آنها را باید مهمترین مزیت آنها دانست. شاخه های جانبی نهال گردوی چندلر نیز میوه می دهند و به طور کلی باید گفت که این تنوع نهال گردو از یخ زدگی اواخر بهار ایمن است و همین امر مقاومت آن را نیز افزایش می دهد.

علاوه بر این، نهال گردوی چندلر از مقاومت خوبی در برابر بیماری برخوردار است. خاص بودن نهال گردوی چندلر از نظر حجم و کیفیت ، باغداران ایرانی را نیز مجذوب خود کرد. ظاهر زیبا و طعم عالی از ویژگی های بارز این نهال گردو با کیفیت بالا است. نهال گردوی چندلر نمونه ای از پیوند است که توسط استاد میوه کاری در دانشگاه کلمبیا معرفی شده است.

نهال گردوی خوشه ای بخرید:

پوست کاغذی ، مغزهای بزرگ ، شکل بیضی شکل و چربی بیشتر در هسته از ویژگی های محصول نهایی نهال گردو است. این نهال های گردو را دسته می نامند زیرا هر دسته حاوی 5 تا 25 گردو است. برداشت زودرس نهال گردو و گلدهی دیررس آن گواه مقاومت بالای این نهال در برابر سرما و تغییرات آب و هوایی است. نهال گردو معمولاً در اواسط مارس شکوفا می شود و اوایل سپتامبر زمان برداشت است. بهترین شرایط جغرافیایی و اقلیمی برای پرورش نهال گردو خوشه های مناطق معتدل و نیمه گرمسیری است. اگر به دنبال خرید یک دسته نهال گردوی نهالستان هستید ، مفید است بدانید که این مقدار نهال گردو حدود 5 تن در هکتار محصول دارد.

نهال گردو فرنور Fernor بخرید:

این درخت که در اصل فرانسوی است ، میوه هایی با کیفیت متوسط ​​و متوسط ​​تولید می کند. نهال های گردو فرنور میوه هایی با پوست کاغذ تولید می کنند و پرورش این نهال ها برای مناطق کوهستانی بسیار مناسب است. نهال های گردوی لارا، نهال گردوی روند RDM ، نهال گردو مراغه - ژنوتیپ برتر مراغه، نهال گردو وینا، نهال گردوی هارتلی، نهال گردوی دماوند و نهال گردو دماوند و نهال گردوی دماوند علاوه بر ارقام فوق، سودآورترین رقم هاست. در نظر گرفته شده است.

درخت گردو

از کدام نهالستان گردو می خریم؟

وقتی یک باغبان خرید نهال گردو را متمرکز می کند و می خواهد از این طریق سود کسب کند ، باید به گردوی نهالستان مراجعه کند تا انواع سالم و اصلاح شده را به خریدار برساند. مشاوران نهالستان باید دانش فنی و تجربه کافی در پرورش ، پرستاری و پرورش نهال داشته باشند و بتوانند بهترین مشاوره را به خریدار ارائه دهند. گردو نهالستان متعهد است که نهال های با بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت و خدمات پس از فروش به مشتری ارائه دهد. هنگام خرید نهال گردو، از سالم بودن و بیمار نبودن نهال اطمینان حاصل کنید و همچنین باید دارای شناسنامه و گواهی بهداشت باشد.

مغز گردو

بهترین نهال را از نهالستان غرب نهال خریداری کنید

نهالستان غرب نهال ، واقع در ارومیه ، میاندوآب ، بزرگترین پرورش دهنده نهال در غرب کشور است که متشکل از کارکنان باتجربه و باتجربه است و بیش از سه دهه در این زمینه ناظران جهاد کشاورزی استان را در استان آذربایجان غربی به کار می گیرد. . خرید نهال ، فروش نهال و احداث باغ های مدرن. این شرکت سالانه 5 هکتار نهال نهالستان از نهال گردوی پیوندی و غیر پیوندی رشد می کند، نهالستان گردو غرب نهال سالانه نهال های زیادی، نهال مجاز و دارای پروانه تولید و به کشور و خارج از کشور صادر می کند.

نکته قابل توجه اینکه اگر به غیر از نهال گردو برای کشت و سودآوری به نهال های دیگری نیز فکر می کنید، پیشنهاد می کنیم نهال بادام بخرید زیرا به همان اندازه گردو سودآور است. مشتریان می توانند از طرح های پیش فروش نهال با کیفیت و نهال گردو در فصل استفاده کرده و انواع مختلفی مانند نهال گردو ژنوتیپ ، نهال گردو چندلر ، نهال گردو خوشه ای و نهال میوه دیگر را بدست آورند. برای دیدن همه انواع نهال + مشخصات و لیست قیمت ، به وب سایت ما (www.gharbnahal.ir) مراجعه کنید.

نهال را می توانید به صورت حضوری یا حضوری خریداری کنید و نهال های گردو و انواع مختلف آنها مانند نهال گردو چندلر ، نهال گردو ، نهال بادام ، نهال میوه و انواع نهال خریداری شده را می توانید از طریق پایانه های اتوبوس تهیه کنید. کلیه نهال های غرب نهال تحت نظارت مهندسان جهاد کشاورزی و کلینیک های گیاه پزشکی قرار دارند و کادر فنی مجرب که در این مجموعه مشغول به کار هستند ، نهال گردو و نهال های مختلف به همراه شناسنامه و گواهی پزشکی تولید و به شما ارائه می دهند. واتساپ به شماره 09026513209 پیام دهید یا با ما تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.