اجاره خانه روزانه در شمال تهران

  به همین سبب، بهترین گزینه برای اقامت در یک شهر، و تجربه یک اقامت عالی، تهران مبله است. مجموعه تهران مبله یکی از معتبر ترین سایت های ارائه دهنده اقامتگاه می باشد که برای رزرو یک اقامتگاه خوب می توانید از آن استفاده کنید.

در ادامه این مطلب، بهترین بخش ها و مناطق برای اقامت کردن که اتفاقا مجموعه معتبر تهران مبله نیز در آن مناطق دارای آپارتمان ها و اقامتگاه های متعدد می باشد را معرفی خواهیم کرد. اگر به دنبال یک اقامتگاه خوب برای اجاره خانه روزانه در تهران هستید و دوست دارید سفر خود را به بهترین نحو سپری کنید و یک اقامت عالی را تجربه کنید اما نمی دانید کدام منطقه برای اقامت مناسب است، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مزایای مناطق شمالی تهران

شمال تهران یکی از محبوب ترین و مشهور ترین بخش ها برای اجاره آپارتمان مبله در تهران است که حتی به عنوان "بالا شهر" نیز شناخته می شود. این مناطق، با داشتن امکانات تفریحی و یا حتی درمانی خاص، نسبت به سایر مناطق تهران دارای گزینه های بهتر و معتبر تر می باشند. در واقع آشنایی با این مناطق می تواند تاثیر بسیار زیادی به انتخاب محل اقامت شما کند.

علاوه بر این با بهره گیری از ویژگی ها و برتری های این مناطق می توانید لذت بیشتری از سفر خود ببرید و یا حتی در مناطق شلوغ و پر ترافیک پایتخت نیز قرار نگیرید. در واقع شمال تهران دارای جاذبه های گردشگری، رستوران ها و کافه ها، آپارتمان های زیبا و شیک، امکانات رفاهی متعدد، مراکز خرید و مال های مختلف، و ...  می باشد. در واقع از هر زاویه ای به این منطقه از پایتخت نگاه کنید در می یابید که بهترین منطقه برای اقامت و سکونت همین جا است.

با اقامت در شمال پایتخت و در یکی از آپارتمان های این بخش از پایتخت، می توانید تهران را زیر پای خود ببینید و حتی از چشم انداز شهر تهران نیز لذت ببرید. همچنین یکی دیگر از ویژگی های محبوب این منطقه، وجود پارک ها و جاذبه های دیدنی مختلف می باشد.اگر به قصد گردش و تفریح به پایتخت می آید توصیه می کنیم اقامت در این بخش از پایتخت را از دست ندهید تا بتوانید از زیباترین و شیک ترین پارک های تهران دیدن کنید و حتی از پیاده روی در این محدوده از پایتخت لذت ببرید. بدون شک این بخش از پایتخت محبوبیت بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین مناطق این شهر برای اقامت است.

از سری جاهای دیدنی شمال تهران میتوان به پارک آب و آتش اشاره کرد. پارک آب و آتش تهران که محل تفریح جوانان تهرانی است یکی از بزرگ ترین پارک های تهران به شمار میرود. پارک آب و آتش که به فواره های آب و برج های آتشش معروف است یکی از جاهای تفریحی تهران است که بسیاری از افراد تعطیلات پایان هفته خود را در آنجا میگذرانند.

یکی از نکات جالبی که در خصوص پارک آب و آتش وجود دارد، این است که به علت داشتن فضای وسیع، تعدادی بوستان را در بر گرفته است و در واقع، این پارک بزرگ، شامل چندین پارک کوچک می شود. یکی از تفریحاتی که می شود در این پارک انجام داد، دوچرخه سواری است. علاوه بر این، پیستی بسیار بزرگ برای اسکیت سوار ها در این پارک وجود دارد که با سفر به آن می توانند ساعاتی را به اسکیت بازی حرفه ای بپردازند.

از دیگر دیدنی های نزدیک به پارک آب و آتش پل طبیعت است که یکی از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار در تهران است که با توجه به امکانات مناسبی که برای گردشگران در آن تدارک دیده شده. مساحت پل طبیعت ۷۰۰۰ متر مربع است که ۷۲۰ متر آن به فضای سبز و ۴۸۰ متر آن به رستوران‌ ها، کافی‌شاپ و دیگر فضاهای فرهنگی و تفریحی اختصاص دارد. همچنین شهروندان و گردشگران می‌توانند روی کفپوش‌¬های چوبی پل طبیعت با مساحتی حدود ۵۱۰۰ متر مربع پیاده روی کنند.

روش های اجاره آپارتمان مبله در تهران

این روزها همه ی کارها با اینترنت به راحتی انجام میپذیرد. برای اجاره خانه های مبله کافیت به سراغ اینترنت بروید و به سایت های معتبر مراجعه کنید. یکی از این سایت های معتبر سایت تهران مبله است که با مراجعه به آن میتوانید آپارتمان های موجود در شمال تهران که توسط این مجموعه ارائه میشود را ببینید و با توجه به امکاناتی که مد نظرتان هست و بودجه ای که دارید با پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و واحد مبله مد نظرتان را اجاره کنید.

قوانین لغو و تمدید رزرو آپارتمان مبله

ساعت ورود به واحدهای مبله تهران مبله از ساعت ۱۴ آغاز میشود و ساعت خروج نیز ۱۲ ظهر است. که شما میتوانید این زمان ها را تنها در صورت هماهنگی تغییر دهید. 

برای تمدید اجاره آپارتمان مبله ۲۴ الی ۴۸ ساعت قبل از زمان تخلیه با پشتیبانی این تیم تماس بگیرید تا شما را در این راستا یاری کنند. توجه داشته باشید تنها در صورت داشتن ظرفیت خالی اجاره شما تمدید میشود، در غیر این صورت میتوانید به واحدهای دیگری که به شما پیشنهاد میدهند بروید.

برای لغو رزرو نیز تنها زمانی که تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ورودتان به پشتیبانی اطلاع دهید میتوانید بدون پرداخت خسارت رزرو خود را لغو کنید. اگر ۲۴ ساعت قبل اطلاع دهید باید ۵۰ درصد مبلغ اجاره را پرداخت کنید. و امکان لغو رزرو زمانی که کمتر از ۲۴ ساعت از تاریخ ورود باقی مانده باشد وجود ندارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.