اجاره آپارتمان در شرق پایتخت

در میان این مناطق برخی محله ها هستند که برای اجاره آپارتمان مناسب ترند. همانطور که میدانید تهران به بخش های شمال، جنوب، غرب و شرق تقسیم میشود، در میان برخی مناطق برای اجاره نشینان مناسب ترند چرا که اجاره خانه در این مناطق هزینه‌ی کمتری به همراه دارند و در اوضاع اقتصادی کنونی اجاره بهای معقول تری دارند. یکی از این مناطق شرق تهران است که دارای محله های متعدد و خوبی است. اجاره آپارتمان در شرق تهران مزایای زیادی دارد که از میان آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

• مهم ترین دلیل مربوط به قیمت خانه هاست، شرق تهران دارای بافتی قدیمی است که همین موضوع قیمت خانه را در این منطقه پایین آورده است.

• مورد بعدی متراژ پایین خانه ها در شرق تهران است، این متراژ های پایین در کنار قیمت های مناسب کمک میکند تا شما نهایتا خانه ی ارزان تری اجاره کنید.

• با بررسی تیم تهران مبله مشاهده شده که تعداد آگهی های اجاره خانه در بخش شرقی تهران بیشتر از سایر مناطق است و همین خود باعث آسان تر شدن اجاره خانه در شرق تهران میشود.

• خانه های بخش شرقی تهران بیشتر به صورت رهن کامل اجاره داده میشوند از همین رو برای کسانی که نمیتوانند مبلغ زیادی را بابت اجاره ماهانه آپارتمان پرداخت کنند شرق تهران مناسب تر هستند.

 حالا که با مزایای اجاره نشینی در شرق شهر تهران آشنا شدیم بهتر است به بررسی محله های این منطقه بپردازیم. محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ۴، منطقه ۸، منطقه ۱۳ و منطقه ۱۴ در بر گرفته اند. 

منطقه ۴ در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد که بخشی از منطقه‌ی لواسان تهران را نیز در بر گرفته است. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه ۴ قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلوار پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. شرق تهران با در بر گرفتن باغ پرندگان یکی از پربازدید ترین جاذبه های گردشگری ایران را در خود جای داده است. به گزارش تهران مبله قیمت رهن کامل یک آپارتمان ۵۰ متری در شرق تهران و در محله تهرانپارس، در سال ۱۳۹۹برابر ۱۳۰ ملیون تومان بوده است.

منطقه ۸ شامل محله های وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، میباشد. محله هفت حوض بعد از بازار ۱۵ خرداد مهم ترین مرکز خرید شهر تهران است. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.

از سری جاذبه های گردشگری ایران که در این منطقه وجود دارد کلیسای ارامنه گریگور و ترکمنچای است که در نوع خود بسیار دیدنی است. به گزارش تهران مبله در سال ۹۹ شما برای اجاره یک آپارتمان ۵۰ متری باید مبلغ ۱۱۰ ملیون تومان بابت رهن و به طور میانگین ماهانه ۳ ملیون تومان بابت اجاره پرداخت کنید.

منطقه ۱۳ تهران شامل محله های شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی میشود. یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری در این منطقه قرار دارد. این منطقه که پارک جنگلی سرخه حصار نام دارد محل خوبی برای تفریح و ورزش شرق نشینان تهران است.

این پارک از پوشش گیاهی و جانوری متنوعی برخوردار است که آن را بسیار دیدنی میکند. به گزارش تهران مبله برای اینکه بتوانید در یکی از محله های منطقه ۱۳ مثل محله‌ی تهران نو یک آپارتمان ۵۰ متری اجاره کنید باید مبلغ ۵۰ ملیون بابت ودیعه و ماهانه حداقل  ۲میلیون تومان پرداخت کنید، البته میتوانید همین متراژ خانه را به مبلغ ۱۲۰ ملیون تومان رهن کامل کنید.

منطقه ۱۴ پایتخت دارای ۲۵ محله می باشد که از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه ۱۴ می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. قدمت برخی از این محله ها به قدری زیاد است که تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است. از جمله جاذبه های گردشگری مهم این منطقه میتوان به گورستان ارامنه تهران، حمام دولاب، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین و پارک آبی آزادگان اشاره کرد.

به گزارش تهران مبله در سال ۱۳۹۹ خانه های منطقه ۱۴ در محله ای مثل محله ابوذر برای متراژ ۵۰ متر، به میزان ۱۵۰ تومان به صورت رهن کامل اجاره داده میشوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.