با حمایت برند اکشن تنها نماینده ایران فاتح اورست شد.

در راستای این هدف، اکشن در چند سال گذشته با حمایت از اولین رویداد بین المللی دوی ماراتن ایران در جزیره زیبای کیش، مسابقات دریفت قهرمانی کشور، انتخابی هندبال استعدادهای برتراستان تهران و البرز، سعی در برداشتن گام‌های عملیاتی در این مسیر داشته است.

جدیدترین اقدام اکشن در این راستا، حمایت از کوهنورد عزیز ایرانی در مسیر صعود به قله اورست است. امین دهقان، هیمالیانورد ایرانی تنها نماینده ایران در اکسپدیشن ۲۰۲۱ اورست بود. مقدمات این صعود از چند ماه قبل برنامه‌ریزی شد، روزهایی که با تمرینات و آماده‌سازی سخت، تحقق رویای صعود به اورست را رقم زد.

برند اکشن ضمن ابراز خرسندی بابت این صعود غرورآفرین برای میهن عزیزمان ایران، از سایر برندهای ایرانی دعوت نمود تا با حمایت از جوانان با استعداد و ورزشکار کشورمان، زمینه حضور آنان در رویدادهای بین المللی را فراهم آورده و علاوه بر کسب افتخار برای کشور ایران، موجب افزایش انگیزه و اشتیاق در دیگر جوانان با استعداد کشورمان باشند.

امین دهقانی در مصاحبه ایسنا با اشاره به جزییات صعود اعلام کرد،  افتخار می‌کنم که در این سفر از لوازم کوهنوردی فروشگاه‌های ایرانی استفاده نموده و ضمن استفاده از محصولات متنوع برند اکشن در طی سفر، پرچم این برند ایرانی را برای اولین‌بار بر فراز بام جهان به اهتزاز در می‌آورم.

اکشن در اورست

قله اورست که بلندترین قله جهان شناخته می‌ شود و لقب بام دنیا را به خود اختصاص داده است از جایگاهی ویژه در بین افراد به ویژه کوهنوردان برخوردار است، قله اورست دارای ارتفاعی در حدود ۸۸۴۸ متر در رشته کوه ‌های هیمالیاست وصعود به آن، نیازمند برخورداری از تجربیات و  آمادگی جسمانی و آمادگی روحی ویژه‌ ای است. تمامی کوه نوردان حرفه ای صعود به اورست را به عنوان هدف مهمی در طول زندگی خود دنبال می‌ کنند اما در این میان تنها تعدادی از آنها موفق به صعود خواهند شد و بسیاری دیگر به علت دشواری های صعود و هزینه‌ها ی بالا در حسرت آن باقی می مانند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.