ایرباد هواوی FreeBuds 4i به زودی در ایران؛ ظاهر لوکس با قیمت مناسب

 هدفون کاملاً بی‌سیم هواوی FreeBuds ۴i همان محصول با ارزشی است که به‌زودی در بازار کشور در دسترس خواهد بود. این روزها بیشتر کاربران، ایربادها را به هدفو‌ن‌های سنتی بی‌سیم ترجیح می‌دهند و دلیل اصلی این امر نیز ارائه کیفیت مناسب در کنار وزن سبک و کلاس خاص این محصولات از حیث طراحی و کارایی است.

در این میان، شرکت هواوی با ساخت مدل‌های متنوع، پیشنهادهای قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از بهترین آنها FreeBuds ۴i است؛ ایربادی که نسخهی بروز شده و ارتقا یافته نسل قبلی خود یعنی FreeBuds ۳i است. محصولی که می‌تواند تا ۱۰ ساعت شارژدهی داشته باشد و کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربر قرار دهد.

در ادامه بیشتر با قابلیت‌ها و مشخصات هدفون کاملاً بی‌سیم هواوی فری بادز ۴ آی آشنا می‌شویم.

طراحی خوش‌ساخت با رنگ‌های متنوع

اولین ملاقات با فری بادز ۴ آی حس یک محصول باکیفیت و خوش ساخت را به کاربر می‌دهد. محصولی که همه الزامات طراحی را به خوبی رعایت کرده و با رنگ‌های جذاب و ساختار مینیمال خود، یک ایرباد شیک و لوکس اما با قیمت منطقی محسوب می‌شود.

ایرپاد

هواوی علاوه بر ظاهر محصول، در طراحی ارگونومیک آن نیز دقت بالایی به خرج داده و با توجه به وزن 5.5 گرمی هر ایرباد، جای گرفتن و استفاده از آن هیچ حساسیت یا مشکلی را برای کاربر ایجاد نخواهد کرد. در ساخت بدنه این محصول نیز توجه خاصی به کلاس کاری دستگاه، مد نظر قرار گرفته است. وزن بسیار اندک در کنار ظاهر یکپارچه و مدرن کیس نگهدارنده FreeBuds 4i، قدرت مانور کاربر از حیث حمل‌پذیری و استفاده در مکان‌های مختلف را افزایش داده است.

قابلیت‌های رده بالا؛ از حذف فعال نویز تا فرمان‌های لمسی

هواوی درون هر گوشی از ایرباد FreeBuds 4i از یک درایور داینامیک 10 میلی‌متری به همراه دیافراگم پلیمری استفاده کرده که کیفیت و وضوح صدای پخش شده را در بهترین حالت خود قرار می‌دهند. همچنین سیستم حذف نویز فعال (ANC) نیز به کاربر کمک می‌کند تا در شرایط مختلف همواره شفاف‌ترین صدا را شنیده و بتواند به راحتی در محیط‌های شلوغ به مکالمه با مخاطبین پرداخته یا به موسیقی مورد نظر خود گوش دهد.

ایر پاد

تأخیر بسیار کم در انتقال صدا به لطف استفاده از تراشه پرقدرت و نسخه بلوتوث 5.2 به کاربر این اجازه را می‌دهد که علاوه بر کاربری موسیقی، در هنگام انجام بازی یا تماشای فیلم نیز از ایرباد خود در بالاترین سطح استفاده کند. جالب است بدانید که این ایربادز قابلیت شناسایی قرار گرفتن در گوش کاربر را داشته و می‌تواند با خارج شدن از کیس نگهدارنده، به صورت خودکار به گوشی هوشمند متصل شود. همچنین قسمت بالای هر دو سمت این ایرباد به لمس کاربر حساس بوده و با حرکات مختلف می‌تواند فرامین کاربر را انجام دهد.

۱۰ ساعت شارژدهی؛ کم‌نظیر در بین رقبا

یکی از ویژگی‌های عالی فری بادز 4 آی را می‌توان در باتری و قابلیت شارژدهی آن دید. با ارتقا و استفاده از باتری 55 میلی‌آمپر ساعتی در هر گوشی، این محصول می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا 10 ساعت مداوم برای گوش دادن به موسیقی در اختیار کاربر باشد. اما از سوی دیگر، برای شارژ کردن این ایرباد می‌توان از قاب نگهدارنده (کیس) نیز استفاده کرد که خود حاوی باتری داخلی 215 میلی‌آمپر ساعتی است. این کیس می‌تواند تنها با 10 دقیقه شارژ ایرباد، انرژی مورد نیاز برای 4 ساعت عملکرد را در آن ذخیره کند.

فری بادز

در پایان باید گفت هواوی با ساخت فری بادز 4i محصولی مدرن با شارژدهی عالی، وزن کم، طراحی چشمگیر و عملکرد سطح بالا را در اختیار کاربران قرار داده است. اگر به مجموع ویژگی‌های یادشده، قیمت مناسب را نیز اضافه کنیم، با یک ایرباد ارزشمند روبرو خواهیم بود که می‌تواند انتخاب اول کاربران برای مکالمه و پخش بی‌سیم موسیقی باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.