نگاهی به قابلیت‌های تبلت اقتصادی Huawei Mediapad T5

Huawei Mediapad T۵ صفحه‌نمایشی ۱۰.۱ اینچی و رزولوشن FullHD+ (۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل) داشته و تراشه هشت ‌هسته‌ای مدل Kirin ۶۵۹ را در خود جای داده است. امکان خرید محصول با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وجود دارد. علاوه بر این، می‌توان فضای ذخیره‌سازی در دسترس را با استفاده از کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر نیز افزایش داد.

دوربین پشتی، رزولوشن ۵ مگاپیکسلی داشته و دیافراگم آن گشودگی f/۲.۴ دارد. در جلوی تبلت هم از دوربین ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/۲.۴ استفاده شده است. با توجه به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی این محصول، کاربر می‌تواند با یک بار شارژ و بدون دغدغه اتمام باتری، به مدت طولانی با آن کار کند. استفاده از رابط کاربری EMUI ۹ بر پایه Android ۹ هم خیال کاربر را از بهینه‌سازی نرم‌افزاری و وجود قابلیت‌های مختلف برای هرچه دلچسب‌تر کردن کار با تبلت، راحت خواهد کرد. این تبلت در مدل‌های LTE و Wi-Fi آماده عرضه به بازار شده است.

تبلت Huawei Mediapad T۵ با مشخصات یادشده، محصولی با عملکرد سطح بالا به حساب می‌آید تا گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌های روزمره کاربران نظیر وب‌گردی یا اجرای بازی‌های ویدئویی مختلف باشد. با توجه به استفاده از صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی و وزن حدود ۴۶۰ گرم، این تبلت گزینه‌ای کاملاً مناسب برای جابه‌جایی آسان محسوب می‌شود.

تبلت هوواوی

قیمت مناسب این تبلت باعث شده کاربرانی که به دنبال خرید بهترین گزینه با مشخصات راضی‌کننده و همچنین صرف هزینه مناسب هستند، محصولی مناسب و کارا را در اختیار داشته باشند. به صورت کلی محصولات هوآوی، ارزش بالایی نسبت به قیمت در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

عملکرد دوربین این تبلت برای استفاده در شرایط مختلف، رضایت‌بخش است. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی این تبلت را هم می‌توان با استفاده از کارت حافظه جانبی، به سطحی قابل قبول رساند تا آماده ذخیره‌سازی محتواهای چندرسانه‌ای مورد نظر کاربر شود.

تبلت

این محصول در رنگ سیاه روانه بازار ایران خواهد شد تا رقیبی سرسخت در حیطه تبلت‌های اقتصادی برای تمامی رقبا باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.