با اسنپ دکتر  خدمات پزشکی و پرستاری را در منزل دریافت کنید

 براساس آمارها، مراجعه بیماران سرپایی به مطب‎‎ها و مراکز پزشکی کاهش قابل توجهی داشته و بسیاری ترجیح می‌دهند برای کاهش احتمال ابتلا به کرونا مراجعه به پزشک و انجام آزمایش و خدمات پزشکی را به تعویق بیندازند. گرچه این راه برای کاهش احتمال ابتلا به کرونا موثر باشد، اما می‌تواند بسیار خطرناک باشد. در چنین شرایطی استفاده از خدمات پزشکی آنلاین و در منزل و استفاده از پلتفرم‌هایی مثل اسنپ‎دکتر می‎تواند راهکاری ساده برای دسترسی سریع و ایمن به خدمات پزشکی و پرستاری باشد. 

معرفی خدمات پرستاری در منزل  اسنپ‌دکتر

هدف از ارائه خدمات پرستاری در منزلِ اسنپ‎دکتر، ایجاد دسترسی راحت‌ به خدمات پرستاری و آسوده کردن خاطر افراد از در اختیار داشتن راحت خدمات پرستاری چون کشیدن بخیه، تزریقات، سرم‌تراپی، سونداژ، ساکشن‌تراپی (جمع‌آوری و استخراج ترشحات و خون آبه، ان جی( لوله تغذیه از بینی به معده)، پانسمان، بازکردن گچ اندام‌ها، تست قند خون، نوار قلب و غیره است. این خدمات از سوی پرستاران و مراکز تخصصی معتبر و مورد اعتماد و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، در منزل یا محل کار شما انجام می‌شود. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن و یا سایت اسنپ‌دکتر از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنید. خدمات پرستاری حداکثر ۳ ساعت بعد از هماهنگی از طریق پلفترم اسنپ‌دکتر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

خدمات پرستاری در منزل در شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، اصفهان، شیراز و کرمانشاه در اپلیکیشن اسنپ دردسترس است. برای استفاده از خدمات پرستاری در منزل کافی است در اپلیکیشن اسنپ به سرویس «پزشک و مشاور» بروید و سرویس «خدمات پرستاری و تزریقات در منزل» را انتخاب کنید. اسنپ‌دکتر خدمات فیزیوتراپی، رادیولوژی و آزمایش در منزل را هم به کابران ارائه می‎دهد که در حال حاضر تنها در شهر تهران قابل دسترسی است. 

ویزیت پزشک عمومی و متخصص 

اسنپ‎دکتر علاوه بر فراهم کردن امکان مشاوره پزشکی تلفنی و متنی، امکان ویزیت حضوری پزشک در منزل را هم برای کاربران فراهم کرده است و در مواردی که شما نیاز به حضور پزشک عمومی یا تخصصی در منزل داشته باشید، می‌توانید از این امکان استفاده کنید. ویزیت پزشکان متخصص در زمینه‌هایی چون متخصص عفونی و کرونا، داخلی، اعصاب، قلب و عروق، اورولوژی، جراح، اطفال، طب اورژانس، ارتوپدی، زنان و روانپزشک ارائه می‌شود.

البته این سرویس برای موارد اورژانسی نیست و برای ویزیت‎های اورژانسی بهتر است با شماره ۱۱۵ تماس گرفته شود. در‌حال‌حاضر، استفاده از خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل اسنپ‌دکتر در شهرهای تهران، کرج، قم، شیراز، مشهد و اصفهان و خدمات ویزیت پزشک متخصص در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان و شیراز فراهم شده است. با انتخاب سرویس ویزیت پزشک عمومی در منزل در بخش «پزشک و مشاور» اپلیکیشن اسنپ شما می‌توانید پس از پرداخت هزینه و واردکردن اطلاعات درخواست خود را ثبت کنید.

آزمایش در منزل

خدمات آزمایش در منزل اسنپ‎دکتر هم برای ایجاد دسترسی راحت به خدمات پزشکی و همچنین کاهش مراجعه حضوری به مراکز درمانی ارائه می‎شود. آزمایش‎هایی چون آزمایش خون، تیروئید، آزمایش‎های هورمونی زنان، ایدز و هپاتیت و چکاپ زنان و مردان، سالمندان و کودکان قابل دسترسی ‌است. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت اسنپ دکتر نسبت به رزرو خدمات آزمایش در منزل اقدام کنید. همچنین شرکت‌ها و سازمان‎ها می‌توانند برای جلوگیری از گسترش کرونا در محل کار و جلوگیری از ابتلای کارمندان خود به کرونا، از آزمایش‎های سازمانی کرونا استفاده کنند. 

همچنین امکان استفاده از بیمه‌ درمانی در این سرویس وجود دارد و می‌توانید مستقیم با عکس نسخه پزشک نیز آزمایش خود را درخواست دهید. این خدمات توسط پرستاران و مراکز تخصصی معتبر و مورد اعتماد و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، در منزل یا محل کار شما انجام می‌شود. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.