نکات مهم برای خرید آسانسور ایمن و استاندارد

 با توجه به گسترش دنیای تبلیغات، امروزه کارفرمایان ساختمانی در برابر تبلیغات انبوه بسیاری از شرکت های تولید کننده و فروشنده ی آسانسور قرار می گیرند که انتخاب یک آسانسور استاندارد و ایمن و زیبا را برای صاحبان پروژه سخت میکند.

اگر که قصد خرید آسانسور را دارید و می خواهید تهیه و نصب آسانسور خود را به یک شرکت بسپارید، حتما باید به مدارک و گواهینامه های معتبر آن شرکت توجه کنید. آن شرکت باید یک شرکت مجاز و معتبر باشد و علاوه بر این، سابقه ی کاری خوب و مشتریان راضی ای داشته باشد. این شرکت ها باید تمامی نکات و موارد ایمنی را رعایت کنند چرا که کوچکترین خطا و سهل انگاری در تهیه و نصب آسانسور، خسارات زیادی برجای خواهد گذاشت. 

برای خرید آسانسور، قیمت ارزان آن را ملاک قرار ندهید. چرا که این آسانسورها عمر کوتاهی دارند و شما را مجددا متحمل هزینه ی دوباره می کنند. 

مواردی که در نصب و راه اندازی یک آسانسور بسیار پر اهمیت است عبارتند از:

• کیفیت اجناس

• کیفیت نصب

• کنترل کیفیت تجهیزات نصب شده

• قیمت آسانسور

• شرایط  گارانتی

الماس آسانسور

خرید آسانسور استاندارد و مطمئن

اولین گام برای خرید یک آسانسور استاندارد و ایمن، مشاوره و مراجعه به سازندگان معتبر است. 

در ساخت آسانسور مهم ترین قطعات، موتور، ریل، تابلو فرمان و کابین است. بنابراین توصیه می شود از اجناس متفرقه بی کیفیت و بدون تضمین استفاده نشود. البته توجه داشته باشید در نصب یا همان ساخت آسانسور علاوه بر کیفیت قطعات، تخصص لازم و دقت مجری نصب و رعایت استانداردها لازم است.

خدمات قبل از فروش:

فروشنده آسانسور می بایست بعنوان یک مشاور، اطلاعات لازم در خصوص تعداد، سرعت، ظرفیت، کاربری و … آسانسور را به مشتری ارائه دهد تا خریدار با شناخت کافی نسبت به مزایا و معایب سیستمهای مختلف پیشنهادی، قدرت انتخاب صحیح داشته باشد.

مدیریت صحیح و مشتری مدار:

فروشنده آسانسور پس از انعقاد قرارداد فروش ، کلیه مراحل اجرایی را بر طبق زمانبندی قرارداد تحت کنترل داشته و نقشه های لازم برای عملیات ساختمانی را بموقع در اختیار مصرف کننده قرار دهد و همواره عملیات ساختمانی جهت آماده سازی چاهک و موتورخانه و آهن کشی را تحت نظارت داشته باشد.

طراحی :

یکی از پارامترهای بسیار مهم یک آسانسور خوب، طراحی صحیح از نظر استفاده بهینه از فضای چاهک و رعایت استانداردهای محاسبات مربوط به انتخاب قدرت و سرعت موتور متناسب با ظرفیت آسانسور و ترافیک ساختمان، انتخاب مانور متناسب با کاربری آسانسور و محاسبات مربوط به اجزاء مکانیکی و … می باشد.

نصب :

ضرورت نصب صحیح توسط افراد آموزش دیده بر همگان روشن است و فروشندگان آسانسور همواره دغدغه آموزش و حفظ این نیروهای متخصص را دارند. نصب خوب، مکمل لوازم مرغوب می باشد. اهمیت موضوع وقتی روشن می شود که تصور کنید قطعات منفصله اتومبیل بنز را به یک فرد ناشی بدهند که از آنها یک خودرو مونتار شده استاندارد تحویل دهد.

خدمات پس از فروش :

همان قدر که مرمت و نگهداری از آسفالت و خط کشی و … در یک شاهراه بین شهری اهمیت دارد، تعمیرات بموقع و نگهداری از آسانسورهای یک ساختمان بلند برای ساکنین آن حیاتی است. زیرا تصور یک برج با آسانسورهای از کار افتاده بمنزله قطع ارتباط بسیاری از ساکنین با محیط اطراف خود است. لذا یکی از تعیین کننده ترین پارامترهای انتخاب یک پیمانکار آسانسور، می بایست کادر خدمات مجرب و سازمان یافته باشد.

الماس

شرکت الماس آسانسور یکی از شرکت های معتبر طراحی و نصب آسانسور می باشد که کلیه گواهی نامه ها و مدارک مورد نیاز را داشته و علاوه بر این، مشتریان راضی زیادی را تا کنون جذب کرده است. 

شرکت الماس آسانسور با کسب تمام مجوزات لازم اعم از پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن و عضویت در سندیکای آسانسور و پله برقی، فیلترهای استانداردی را با موفقیت گذرانده و جزو برترین های صنعت آسانسور و پله برقی میباشد که با اتکا به تجربه نیروهای متخصص و همچنین جدیدترین تکنولوژی هزاره سوم، مفتخر به طراحی و اجرای پیشرفته ترین آسانسورها در کل کشور می باشد و انواع آسانسور و پله برقی را که کاملا ایمن، قابل اعتماد، پایدار، راحت و کم مصرف است، در اختیار شما قرار میدهد.

مجموع فعالیت های این شرکت عبارت است از: طراحی و نصب انواع آسانسور از جمله آسانسور هیدرولیک، روملس (MRL)، کششی، گیرلس، صنعتی، باربری، خودروبر، پانوراما و اخذ استاندارد ادواری آسانسور، تعمیرات، خدمات مشاوره، پشتیبانی و سرویس و نگهداری آسانسور، پله‌ برقی‌، رمپ متحرک و پیاده‌ روی‌ متحرک و کلیه خدمات مربوط به فروش، نصب و راه اندازی و سرویس و نگهداری این محصولات.

شما می توانید پروژه خود را با خیالی راحت به الماس آسانسور بسپارید و نتیجه ای عالی و با کیفیت دریافت کنید. اولویت ما انجام تعهد کاری، رضایت و ایمنی مشتریان ماست.

جهت مشاوره رایگان یا استعلام قیمت انواع آسانسور و پله برقی با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۱۳۶۷۶۲ - ۰۹۱۲۰۳۱۰۴۶۷

وب سایت: https://www.fsaelevator.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.