آلبوم جدید راما نامی در راه بازار موسیقی

راما نامی، که از سال ۷۸ تا کنون در حوزه موسیقی آموزش دیده و کار کرده، قرار است تا چند وقت دیگر آلبوم موسیقی خود را روانه بازار کند؛ آلبومی که او معتقد است حاصل فعالیتش در موسیقی طی سال‌های اخیر انقلابی در این حوزه به پا کرده است.

این خواننده جوان که علاوه بر حوزه موسیقی، در فیلم سازی و نویسندگی هم آثاری را خلق کرده است، قرار است یک برنامه «تاک شو» تخصصی در حوزه موسیقی با حضور شاعران، نوازندگان و اهالی هنر و موسیقی نیز بسازد. اما این روزها آنچه بیشتر باعث شده تا نام این خواننده به گوش برسد فعالیت وی برای انتشار یک آلبوم جدید است.

نامی، پیشتر در مصاحبه ای گفته بود که برای ساخت این آلبوم با افراد نام آشنا و شناخته شده ای در موسیقی ایران همانند میلاد عدل (نوازنده گیتار و تنظیم کننده و آهنگساز رضا یزدانی و دیگر خوانندگان موسیقی کشور)، آرمان مهربان، رهبر ارکسترکاوه آفاق و رضا سورتیجی همکاری داشته است. این افراد علاوه بر نوازندگی در تنظیم قطعات موسیقی هم تبحر دارند و راما حاصل این همکاری را مفید ارزیابی کرده است.

نامی، که پیشتر هم توانسته بود سه آلبوم موسیقی منتشر کند، یکی از دلایل موفقیت خود را همکاری و آموختن نزد اساتید بزرگ این حوزه می‌داند؛ چهره‌های آشنایی مانند علیرضا آذر، گلناز سادات میر ترابی، حسین دلجویی، شادروان حسین منزوی، رضا عبدی، مصطفی اوصانلو، زنده یاد ناصر عبداللهی، زنده یاد محمد نوری و زنده یاد تورج شعبانخانی. 

در کارنامه کاری راما نامی همکاری با رحیم شب خیز و شهروز شب خیز، میلاد عدل، کاوه یغمایی، اشکان دباغ، امیر دانایی، فرزاد رضایی و رضا سورتیجی و.... بسیاری اسامی دیگر نیز ثبت شده است.

این خواننده جوان که به گروه کمل، ال تون جان و کریستی برگ و گروه نیکل بک علاقه مند است و می‌توان گفت در کارهایش از آنها الهام گرفته است در حال حاضر در یک سبک موسیقی منحصر به فرد خودش کار می‌کند و باور دارد ماحصل کارش یک انقلاب در حوزه موسیقی ایران است.

گفتنی است در حال حاضر راما نامی در سبک‌های پاپ راک، پاپ کلاسیک، کلاسیک و سافتراک و راک فعالیت می‌کند. البته خودش می‌گوید سبک او شامل این موارد می‌شود؛ اما در عین حال هیچ کدام آنها نیست و جنبه انحصاری دارد. راما نامی هم اکنون در سازهای کوبه ای و پرکاشن هم به نوازندگی می‌پردازد. فعالیت‌های وی در حوزه موسیقی پاپ، موسیقی کلاسیک و موسیقی الکترونیک قابل طبقه بندی است.

وی در حال حاضر هر چهارشنبه یک برنامه تاک شو را اجرا و تهیه کنندگی می‌کند که در آن صاحب نظران حوزه موسیقی درباره سبک‌های مختلف موسیقی جهان به نقد و تحلیل موسیقی فیلم می‌پردازند. از جمله اهداف این برنامه معرفی انواع سازها در سراسر دنیاست.

همچنین معرفی بهترین کاور آلبوم‌های سال، معرفی بهترین موسیقی فیلم، نقد و بررسی درمورد سبک‌های مختلف موسیقی ایران و جهان از دیگر اهداف این برنامه است. این برنامه قصد دارد استعدادهای جوان در حوزه موسیقی را هم شناسایی و به عالم هنر معرفی کند.

این هنرمند جوان در عرصه فیلم سازی هم ورود کرده است و تاکنون ۳ فیلم نامه با نام‌های «اور دوز» (طنز تلخ)، «آپاچی» (ژانر طنز مفهومی) و «حس عاشقی» با (ژانر درام ) را به رشته تحریر در آورده است و قرار است به کارگردانی خودش این آثار را مقابل دوربین ببرد.

وی همچنین در قالب یک فیلم نامه مشترک یک سریال ۲۰ قسمتی را در دست دارد که قرار است با نام «جنگل آسفالت» (در ژانر پلیسی گانگستری) مقابل دوربین ببرد. همه این فیلم‌ها قرار است طی سال جاری ساخته و آماده پخش شوند.

گفتنی است که راما نامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت دارد و حدود ۱۲ هزار نفر از علاقه مندان موسیقی و سینما صفحه شخصی وی را دنبال می کنند. علاقه مندان برای پی گیری فعالیت ها و اطلاع از تاره ترین اخبار مربوط به راما نامی می توانند به صفحه او به نشانی http://instagram.com/rama_nami مراجعه کنند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.