آیا محصولات لوازم خانگی «دوو،Daewoo»، دارای خدمات پس از فروش رسمی در ایران هستند؟

پشتیبانی و خدمات پس از فروش مطمئن، یکی از مهم ترین دغدغه های متقاضیان خرید لوازم خانگی خارجی است. زیرا اگر کالایی مثل یخچال ساید بای ساید و یا ماشین لباسشویی خراب شود و قطعات لازم و تعمیرکار متخصص برای عیب یابی آن وجود نداشته باشد، عملاً آن وسیله بلااستفاده شده و خانواده  را متحمل هزینه های زیادی می کند. از طرف دیگر، سپردن تعمیر وسایل منزل به افراد غیرمتخصص، با ریسک استفاده از لوازم یدکی فیک و آسیب به دستگاه همراه است. برند دوو (Daewoo) که یکی از محبوب ترین برندهای کره ای بازار لوازم خانگی دنیاست، به پشتوانه حمایت یک هلدینگ لوازم خانگی معتبر و بزرگ یعنی «انتخاب الکترونیک»، توانسته حضور قدرتمند و موثری در بازار لوازم خانگی کشور داشته باشد و رضایت و اعتماد مصرف کنندگان ایرانی را جلب کند.

«انتخاب الکترونیک» و پوشش کامل خدمات پس ازفروش «دوو» 

«انتخاب الکترونیک» بزرگترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه با هدف ارائه خدمات پشتیبانی فنی به مشتریان محصولات دوو راه اندازی شده است. این شرکت با ارائه سرویس های پشتیبانی و تعمیر برای طیف وسیعی از محصولات اعم از یخچال،  فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، لوازم صوتی و تصویری اجاق گاز و ... خیال مشتریان این برندها را از دریافت بهترین خدمات پس از فروش راحت کرده است. 

انتخاب الکترونیک پوشش جغرافیایی قابل توجهی را برای ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی در سراسر کشور فراهم می کند. انتخاب الکترونیک دارای ۲۲ دفتر منطقه ای مجهز خدمات مشتریان در استانهای کشور بوده و در تمامی کلان شهرها دارای مرکز سرویس پیشرفته است. حدود ۳۰۰ تکنسین فنی استخدامی در دفاتر پشتیبانی و خدمات فنی این شرکت مستقرند.

مرکز تماس «انتخاب الکترونیک» با شماره ۱۶۹۹، به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته، آماده پاسخگویی به مشکلات مشتریان و هماهنگی برای ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش به خریداران محصولات دوو است. کارشناسان مجرب مستقر در این مرکز، به محض دریافت تماس، موضوع را بررسی کرده و آن را برای رسیدگی و اجرا به نزدیک ترین دفتر فنی شرکت ارجاع می دهند.

مزایای ارائه خدمات پس از فروش «دوو» توسط «انتخاب الکترونیک»

در ادامه به معرفی و تشریح مهم ترین مزایای ارائه خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی دوو توسط مجموعه معتبر «انتخاب الکترونیک» می پردازیم:

۱. پوشش گسترده جفرافیایی:

داشتن گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی را می توان یکی از مهم ترین مزیتهای «انتخاب-الکترونیک» به حساب آورد. «انتخاب الکترونیک» دارای حدود ۹۰۰ نمایندگی مجاز در بیش از ۴۵۰ شهر در سراسر کشور است که دسترسی به خدمات باکیفیت و مطلوب را برای مشتریان برند دوو تضمین می کند. مجموعاً بیش از ۲۰۰۰ سرویس کار در این مجموعه مشغول ارائه خدمات به مشتریان هستند.

۲. تامین قطعات یدکی اصل:

یکی از اصلی¬ترین مشکلاتی که ممکن است در استفاده از لوازم خانگی خارجی پیش آید، پیدا نکردن قطعات و لوازم یدکی لازم برای تعمیر و یا سرویس کردن محصول است. در مواقعی که برند مورد استفاده، نمایندگی مشخصی نداشته باشد، ممکن است مصرف کننده نتواند قطعه مورد نیاز برای تعمیر وسیله را پیدا کند و یا گروهی سواستفاده گر، قطعات فیک و بی کیفیت را به جای قطعه اصل به وی بفروشند. «انتخاب الکترونیک» با داشتن تعامل مستقیم با شرکت کره ای دوو، تامین بهترین و باکیفیت ترین لوازم یدکی برای محصولات این برند را تضمین می کند. این مجموعه با داشتن انبار قطعات یدکی، خیال مصرف کنندگان دوو را از تامین به موقع قطعات اصل لوازم خانگی این برند راحت کرده و  سریع ترین و بهترین سرویس ها را برای مصرف کنندگان فراهم می کند.

۳. عیب یابی و تعمیر سریع:

انتخاب الکترونیک با داشتن متخصصان آموزش دیده، این امکان را فراهم آورده تا تعمیر لوازم خانگی برند دوو در سریع-ترین زمان ممکن انجام شوند. بیش از ۹۵ درصد تعمیرات، در محل و نزد خود مشتری انجام می شود. با این حال این مجموعه با داشتن کارگاه¬های تعمیرات تخصصی، این امکان را دارد تا تعمیرات پیچیده تر را نیز به بهترین نحو انجام دهد و محصولی سالم و آماده کار در اختیار مشتری قرار دهد.

۴. حمل، نصب و راه اندازی رایگان محصولات دوو:

خریداران محصولات دوو می توانند از خدمات نصب و راه‌اندازی رایگان بهره‌مند شوند. با زیرساختهای تکنولوژیک فراهم شده در شبکه هوشمند نصب «انتخاب الکترونیک»، این امکان فراهم آمده تا تمامی مراحل انجام این فرآیند، توسط بخش پشتیبانی این شرکت رصد شود. هدف از این امر، تامین بالاترین سطح کیفی ارائه خدمات نصب است.

۵. گارانتی دو ساله محصولات دوو:

محصولات دوو دارای گارانتی خدماتی دو ساله شرکت «انتخاب الکترونیک» هستند. در این دوره، تمامی خدمات پس از فروش، بدون محدودیت و به صورت کاملا رایگان ارائه می شوند. حتی در صورتی که در این بازه زمانی، برای تعمیر دستگاه نیاز به انتقال آن به کارگاه های تخصصی باشد، ایاب و ذهاب به صورت کاملا رایگان توسط نمایندگان این شرکت انجام خواهد شد. حداکثر مدت ارائه پشتیبانی قطعات دوو، ۱۰ سال است. 

۶. نرخ رضایت بالای دریافت کنندگان خدمات:

مطابق بررسی و تایید سازمان حمایت از مصرف کنندگان در پروسه ارزیابی شرکتهای خدماتی و اهدا تندیس طلای سال ۱۳۹۹، نرخ رضایت دریافت کنندگان خدمات انتخاب الکترونیک بیش از ۹۲درصد بوده و نمره کل ارزیابی عمومی و تخصصی شرکت حدود ۹۶ از ۱۰۰ برآورد شده است. این شرکت برای دهمین سال پیاپی موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است.

جمع بندی:

کشور کره جنوبی را می توان یکی از قطبهای تولید لوازم خانگی دنیا به حساب آورد. انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در ایران، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکت های بزرگ دنیا ارتباط دو سویه، مؤثر و مفید برقرار کرده است؛ یکی از شاخص ترین ارتباطات این شرکت، تعامل با شرکت «دوو الکترونیک» است. این ارتباط نه به صورت واردات صرف از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دو طرفه با محوریت دانش، تولید و رشد اقتصادی بوده است.

به لطف این همکاری دوسویه و چندین ساله، محصولات متنوع و باکیفیت دوو اعم از یخچال، یخچال فریزر، سایدبای-ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، تلویزیون، مایکروویو، کولرگازی، جارو برقی و تمامی محصولات تو کاری مانند هاب، هود، فر، سینک و... در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته است. ارائه پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش تمامی محصولات این برند توسط یک شرکت ایرانی معتبر، لذت استفاده بی دغدغه از این لوازم را در شرایط تحریمی سالهای اخیر برای مصرف کننده ایرانی فراهم آورده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.