خرید مستقیم از تولیدی لباس کار

با نگاهی کوتاه به تاریخ بشر، متوجه میشویم که پوشاک همواره یکی از نیازهای اصلی و ابتدایی هر انسانی بوده است. با پیشرفت و توسعه صنایع مختلف، طراحی لباس ها نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده و اهداف استفاده از آنها متنوع تر گردیده است. یکی از کاربرد های حساس و ضروری لباس‌ها، استفاده از آنها در سازمانهای مختلف و محیط کار می باشد. بنابراین، اگر شما هم به دنبال کارگاه تولیدی لباس کار هستید و قصد تهیه لباس کار مرغوب و با قیمت مناسب را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه، یک گروه تولید کننده لباس کار که در این زمینه معتبر و با سابقه است را معرفی خواهیم کرد. اما قبل از اینکه به سراغ بررسی تولید، قیمت و فروش لباس کار برویم، بد نیست که مختصری از لباس کار و ضرورت استفاده از آن را بدانیم. 

ویژگی ها و کاربرد لباس کار

امروزه، لباس کار به یکی از ملزومات ضروری هر شغلی تبدیل شده است. از مشاغل کوچک گرفته تا صنایع بزرگ و پیچیده که استفاده از لباس کار را جزئی از قانون خودشان در دستور کار دارند. حتی اگر مدارس را محل کار دانش آموز در نظر بگیریم، آنها نیز لباس کار مخصوص به خودشان دارند. لباس کار که لباس فرم هم خوانده می‌شود، کاربردی فراتر از پوشش دادن بدن دارد.

معمولا، نهادها و مشاغل مختلف، مانند: رستورانها، کارخانه‌ها، پادگانها، ادارات دولتی و... لباس فرم مورد نیازشان را از کارگاه‌های تولیدی لباس کار تهیه میکنند. یکی از مهمترین دلایل کاربردی لباس کار در صنعت و به خصوص مشاغل پر خطر، محافظت از سلامت کارکنان در حین کار با ابزار مختلف می باشد. علاوه بر این، لباس کار برای یک شکل نمودن پوشش ها و ایجاد نظم در نهاد مربوطه استفاده میشود.

حتی در برخی از اماکن، از تنوع رنگ و طرح لباس کار بمنظور تعیین سلسله مراتب سازمانی استفاده می‌شود. انتخاب و به کار گیری مواد اولیه با کیفیت در کارگاه تولیدی لباس کار منجر به تولید کالای مرغوب و همینطور افزایش اعتبار تولیدی لباس کار میشود. پارچه و نخ، دو مورد از پرمصرف ترین مواد اولیه می باشند که انتخاب جنس و استفاده از آنها در کارگاه تولیدی لباس کار، توسط کارشناسان انجام میشود.

این انتخاب، متناسب با نوع لباس کار و مشاغل گوناگون، متفاوت است. به عنوان مثال: اگر یک کارگاه تولیدی لباس کار، قصد تولید لباس کار آتش نشانی را داشته باشد، بایستی که از پارچه های مقاوم در برابر حرارت آتش استفاده نماید تا اینکه کالای باکیفیت تری را ارائه دهد. 

انواع لباس کار

هر کارگاه تولیدی لباس کار، می تواند با توجه به امکانات خودش، یک یا چند نوع از لباس فرم را تولید و عرضه کند. لباس فرم های تولید شده در کارگاه تولیدی لباس کار را می‌توان با توجه به فاکتورهای مختلفی دسته بندی کرد. مثلاً، از لحاظ جنس پارچه در دسته های کتان، ویسکوز، پلی استر و... قرار می گیرند. البته، ممکن است یک یا چند نوع از این الیاف در پارچه وجود داشته باشد که در این صورت، درصد هر کدام از الیاف را بر روی محصول درج می کنند. از طرفی دیگر، لباس فرم ها را از لحاظ میزان پوششی که ایجاد میکنند، در گروههای زیر دسته بندی قرار میدهیم:

_ لباس کار دو تکه: شامل پیراهن و شلوار می شود. 

_ لباس کار یک تکه: معمولاً از یک زیپ برای پوشیدن آن استفاده می شود. این نوع لباس را بیلرسوت می نامند.

_ نوع دیگر آنها، به شکل دو بندی هستند که البته بیشتر پایین تنه را پوشش می‌دهد. 

بررسی قیمت لباس کار

همانطور که گفته شد، هر کارگاه تولیدی لباس کار، می تواند یک یا چند نمونه محصول داشته باشد. از آنجا که مواد مصرف شده در تولیدات کارگاه تولیدی لباس کار، از لحاظ مقدار و جنس با هم فرق دارند، قیمت لباس کار ها نیز متفاوت میباشد. البته، عوامل دیگری مانند: میزان خرید که عمده و یا خرده باشد هم در قیمت فروش لباس کار تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه، به معرفی مجموعه ایمن گستر دانیال میپردازیم. در کارگاه تولیدی لباس کار ایمن گستر، دسترسی به انواع مختلفی از لباس کار امکانپذیر میباشد. 

 ایمن گستر دانیال

این مجموعه، تولید کننده لباس کار میباشد و سابقه درخشانی در این زمینه دارد. در گروه ایمن گستر دانیال، از مواد اولیه با کیفیت جهت تولید انواع محصولات استفاده می شود که همین عامل موجب استقبال و رضایت مشتریان بسیاری شده است. وب سایت فروشگاهی این تولید کننده لباس کار به نشانی danialsafety میباشد. برای ورود به فروشگاه اینترنتی این مجموعه، می توانید بر روی لینک عنوان این پاراگراف کلیک کنید و یا  ایمن گستر دانیال را در گوگل جستجو کنید.

این فروشگاه اینترنتی، ویترین و طیف وسیعی از لباس فرم های گوناگون را ارائه می کند. شما هم می توانید قیمت لباس کار مورد نظرتان را در این وبسایت مشاهده کرده و سفارش خودتان را از هر نقطه‌ای به صورت عمده و یا خرده ثبت نمایید. همچنین، برای مشاهده محصولات مختلف گروه این بازرگانی و ثبت سفارش حضوری، می توانید به شعبه این فروشگاه که در خیابان گمرک تهران واقع شده است مراجعه نمایید. در بین محصولات این فروشگاه، علاوه بر انواع لباس کار، تجهیزات و لوازم دیگری هم وجود دارند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. 

دانیال سیفتی

قیمت لباس کار

انواع محصولات کارگاه تولیدی لباس کار ایمن گستر دانیال

در بسیاری از مواقع، با شنیدن عبارتهای کارگاه تولیدی لباس کار و یا لباس فرم، ذهن ما به سمت پیراهن و شلوار کار میرود. اما لباس و پوشش های ایمنی، محدود به این دو مورد نشده و علاوه بر این ها، وسایل دیگری مانند: کلاه، کفش، عینک و... هم جزء پوشش های ایمنی می باشند. مجموعه ایمن گستر دانیال، در کارگاه تولیدی و فروشگاه خودش، تمامی محصولات و لوازم ایمنی را تولید و عرضه مینماید.

انواع کفش کار و کلاه ایمنی، دستکش کار، تیشرت کارگری، پوتین نظامی، کفش کوهنوردی، ماسک پزشکی و... تنها گوشه ای از کالاهای ایمنی گروه ایمن گستر دانیال می باشند که برای حفظ سلامت شما دوستان عزیز ارائه شده است. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مختلف این مجموعه، پس از ورود به وب سایت ایمن گستر دانیال، از منوی اصلی (گوشه بالا و سمت راست صفحه)، دسته و کالای مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید.

کارگاه تولیدی لباس کار ایمن گستر، توانایی تولید و فروش لباس کار در سطح خرده و عمده را دارد. بنابراین، گروه ایمن گستر دانیال، آماده همکاری و قبول سفارش از نهاد های کوچک و بزرگ می باشد. این بازرگانی، به کمک پرسنل با تجربه خود و با بهره گیری از طرح های متنوع، تجهیزات و مواد اولیه مرغوب به سلیقه های بسیاری پاسخ داده و در جهت رضایت مندی شما مشتریان گرامی، تلاش میکند. امیدواریم که شما هم با انتخابی صحیح و هوشمندانه، در جهت افزایش ایمنی و زیبایی محیط کار خودتان گام بردارید. 

ایمن گستر دانیال

سایر محصولات ایمن گستر دانیال

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.