خرید بدون واسطه ی تجهیزات صنعتی سرمایشی و گرمایشی

تجهیزات سرمایشی: 

از جمله ابزارهایی که توسط این فروشگاه به صورت کاملا تخصصی ارائه میشود، تجهیزات سرمایشی می باشد. این تجهیزات شامل دستگاه های مختلف صنعتی و خانگی شامل آبسردکن ها، یخسازها وسیستم های سرمایشی سالن های پرورش گیاه و طیور می باشد. 

- آبسردکن : آبسردکن های ارائه شده در این فروشگاه در چند دسته بندی آبسردکن های اداری و آبسردکن های صنعتی تقسیم بندی شده اند. نمونه های اداری، آبسردکن هایی هستند که از نظر اندازه کوچک بوده ، قابلیت تولید آبسرد و آبگرم را به صورت همزمان دارند. این آبسردکن ها برای استفاده ی محدود مناسب بوده و در مکان های پر رفت و آمد قابل استفاده نیستند. 

آبسردکن های صنعتی در مقابل به آبسردکن هایی با توان بیشتر و مخزن های بزرگ تر گفته میشوند. این آبسردکنها که از آنها با نام آبسردکنهای استیل نیز نام برده میشود، در اندازه های مختلف و با تکنولوژی های سرمایشی مختلفی تولید میشوند که بسته به نوع و محل کاربرد دارای مدلهایی مختلفی می باشند.

- یخ ساز : یخ ساز همانطور که از اسمش پیداست ابزاری برای تولید یخ می باشد. نمونه های خانگی و رستورانی این دستگاه ها به منظور تولید یخ حبه ای برای مصرف عمومی، همچون استفاده در نوشیدنی ها مناسب می باشد. نمونه های خانگی دارای بدنه هایی شیک و زیبا می باشند که امکان استفاده از آنها در پیشخوانهای رستوران ها را نیز فراهم میکند. در مقابل نمونه های صنعتی چهره ای ساده دارند که در تولید آنها بیشتر توجه به کیفیت موتور و کیفیت بدنه ی تولیدی شده است. بدنه ی تمامی این دستگاه ها بهتر است از جنس استیل باشد چرا که به صورت ممتد با آب و رطوبت سروکار داشته و نباید دچار زنگ زدگی شود. 

علاوه بر نمونه های مورد اشاره برخی از آبسردکن های صنعتی وجود دارد که به آنها آبسردکن قالبی یا کارخانه آبسردکن نیز میگویند. این نوع از آبسردکن ها توان تولید قالب های یخ در اندازه های مختلف را دارند که در صنایع مختلفی همچون شیلات، کشتارگاه های طیور و دام ، بتن سازی و ... مورد استفاده قرار میگیرند.

https://www.eig-shop.com/product-category/cooling-equipment/

تجهیزات گرمایشی : 

علاوه بر تجهیزات سرمایشی اشاره شده ، در این وبسایت انواع تجهیزات گرمایشی نیز ارائه میشود که شامل هیتر های صنعتی و خانگی نیز موجود می باشد. 

- هیتر و بخاری : هیترها سیستم های گرمایشی مخصوصی می باشند که امکان تولید گرما به میزان بالایی را دارند. این دستگاه ها در مراکز صنعتی و نیمه صنعتی به دلیل توان بالای تولید گرما مورد استفاده قرار میگیرند. برای مثال در سالن های پرورش گیاهان از این دستگاه ها به منظور تولید گرمای کنترل شده بدون ایجاد آلودگی در محیط استفاده میکنند. 

نمونه هایی دیگر از دستگاه های گرمایشی شامل جت هیترها موجود می باشند که برای ایجاد گرما در سالن های پرورش طیور گزینه ی مناسبی می باشند. تولید گرما توسط این دستگاه های گرمایشی به صورتی کامل کنترل شده می باشد که بدین ترتیب امکان کاهش هزینه های تولید دستگاه ها را نیز به همراه خواهد داشت.

- هیترها و بخاری های برقی : علاوه بر تجهیزات صنعتی گرمایشی ، امکان تهیه سیستم های گرمایشی خانگی شامل بخاری برقی نیز در این فروشگاه امکان پذیر است. از مهمترین ویژگی های این نوع از بخاری برقی ها می توان به مصرف بسیار پایین ، امکان تولید رطوبت در هوا و ... اشاره کرد. 

تجهیزات مخصوص سالن های پرورش : 

در سالن های پرورش طیور و یا گل و گیاه، ابزارهای مخصوصی مورد استفاده قرار میگیرد که eig شاپ از جمله تولید کننده های بزرگ این ابزارها می باشد.

فن و هواکش : استفاده از هواکش ها در محیط سالن های پرورش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چراکه دریافت هوای تازه برای تنفس مناسب گیاهان و طیور و رشد بهتر آنها بسیار حیاتی می باشد. از این رو در سالن های پرورش با توجه به متراژ سالن و شرایط پرورشی متناسب با آن از تعداد مشخصی هواکش استفاده میکنند. هواکش های عرضه شده در eig شاپ دارای ویژگی های بارزی از جمله بدنه های ضدزنگ، عملکرد اتوماتیک و کم صدا ، دبی بالای هوایی و ... می باشند که استفاده از آنها را برای کاربران بسیار به صرفه کرده است. 

سرمایش گلخانه

دیواره های سلولزی : این نوع از دیواره ها که به آنها پد سلولزی نیز گفته میشود به منظور خنک سازی سالن های پرورش گیاهان و طیور استفاده می شوند. این دیواره ها از کاغذهای کرافت تهیه میشود که توانایی نگهداری آب بالایی دارند. پس از نگهداری آب داخل این کاغذ ها، یک فن مخصوص هوای عبور از این دیواره را که خنک شده است به داخل سالن منتقل میکند که سبب کاهش دما و ایجاد هوای خنک در سالن میشود.

سیستم های اندازه گیری و کنترلی : این سیستم ها شامل کنترلرهای مخصوصی می باشند که امکان کنترل دما و رطوبت داخل سالن پرورش را به صورت اتوماتیک مهیا میکنند. این سیستم ها دارای سنسورهای مختلفی می باشند که در قسمت های مختلف سالن قرار داده میشود. سپس سنسورها به کنترل و کنترل به دستگاه های تولید گرما و رطوبت متصل میشوند. بدین ترتیب با تشخیص اختلاف بین المان های مختلف در سالن و موارد وارد شده توسط کاربر ، تغییرات لازم را اعمال میکند. 

نتیجه گیری : 

وبسایت https://www.eig-shop.com مرجعی قابل اعتماد برای خرید انواع دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که دارای یک شبکه ی بزرگ خدمات پس از فروش در داخل کشور است. این شبکه ی بزرگ امکان برقراری ارتباط با مشتریان را آسانتر کرده و شرایط برای خدمت رسانی هرچه بهتر را مهیا ساخته است. بدین ترتیب کاربر امکان سرویس دهی و خرید محصولات در شهر خود را نیز خواهد داشت. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.