ساخت فروشگاه اینترنتی با استفاده از فروشگاه ساز رایگان

ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز رایگان 

ساخت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارهای مختلف یک راه موثر برای افزایش میزان فروش و سودآوری می باشد. بسیاری از افراد با استفاده از گوشی موبایل یا تبلت و رایانه به منظور خرید وسایلی که احتیاج دارند در اینترنت و در فروشگاه های آنلاین به دنبال مقایسه و کسب اطلاعات در مورد خرید آن ها هستند.  خرید محصولات مورد نیاز از طریق آنلاین می تواند در کمترین زمان ممکن صورت گیرد. این کار هم به نفع فروشنده است و هم به نفع خریدار. به عنوان کسی که دارای کسب و کار و تجارتی خاص هستید توصیه می شود که هرچه زودتر به فکر ساخت فروشگاه اینترنتی باشید. روش های مختلفی برای ساخت فروشگاه اینترنتی وجود دارد. 

برای مثال شما می توانید به یک شرکت طراحی و پیاده سازی سایت مراجعه کنید و با پرداخت مبلغی به آن ها بخواهید که برای شما سایت فروشگاهی طراحی کنند. اما راه های ساده تری هم وجود دارد. شما می توانید از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا به منظور طراحی و ایجاد سایت خود با هزینه ای ارزان و مناسب و حتی رایگان اقدام کنید.  روش دیگری که می توانید برای طراحی فروشگاه اینترنتی از آن استفاده کنید این است که از یک فروشگاه ساز رایگان کمک بگیرید. فروشگاه سازهای مختلفی وجود دارند که با قابلیت های منحصر به فرد و امکاناتی که دارند می توانید به منظور طراحی سایت فروشگاهی خود از آنها استفاده کنید. 

استفاده از فروشگاه ساز برای ساخت فروشگاه اینترنتی؟

در این چند ساله اخیر که تب و تاب فروشگاه های اینترنتی و خرید از آنها افزایش یافته است. بخش قابل توجهی از بازار ساخت فروشگاه اینترنتی را فروشگاه سازها در دست گرفته اند. از جمله مزایا و علل موفقیت فروشگاه سازها در این زمینه می توان به استفاده راحت و بدون نیاز به دانش خاص در استفاده از آن ها اشاره نمود. تنوع زیاد این فروشگاه سازها باعث شده است که انتخاب مناسب ترین آن ها برای افرادی که قصد راه اندازی یک سایت فروشگاهی را دارند سخت باشد.

اما چیزی که در این انتخاب مهم است امکانات و قابلیت هایی است که این فروشگاه سازها ارائه می دهند. ویژگی های این ابزارها باعث می شوند که بتوان به راحتی مناسب ترین آن ها را انتخاب نمود. این ابزارها به شما امکان می دهند که به صورت رایگان یا با پرداخت مبلغ اندکی بتوانید تمام فرایندهایی را که در ساخت فروشگاه آنلاین نیاز است به صورت خودکار با آن ها انجام دهید.

برای مثال از قابلیت های فروشگاه سازها میت وان به امکان اضافه کردن و حذف محصولات، مدیریت موجودی، محاسبه مالیات، پردازش پرداختی های مشتریان، بررسی و انجام سفارش خرید و ... اشاره کرد که می تواند به مسئول یک فروشگاه کمک زیادی کند. در واقع فروشگاه سازها برای ساخت فروشگاه آنلاین و اداره یک فروشگاه اینترنتی هر چیزی که نیاز است در اختیار صاحب فروشگاه قرار می دهند. 

فروشگاه سازها تمام کارهای پیچیده و سختی که در طراحی و مدیریت سایت های فروشگاهی نیاز است به صورت آسان و قابل درک در اختیار استفاده کننده که همان مالکان و صاحبان سایت و کسب و کار هستند قرار می دهد. به گونه ای که اگر کسی تخصص خاصی در این زمینه نداشته باشد هم بتواند آن استفاده کند. همچنین آن ها قابلیت های اتصال به درگاه های پرداخت، crm، cms ، erp و بازاریابی ایمیلی ، نرم افزارهای حسابداری و مالی و شبکه های اجتماعی مختلف را فراهم می  آورند. 

فروشگاه

استفاده از فروشگاه ساز برای ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟

مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز ها 

در ادامه قصد داریم به مزایایی که استفاده از فروشگاه ساز ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی دارند اشاره کنیم. 

نیاز به تخصص و دانش برنامه نویسی نیست

اگر بخواهید به صورت رایج به ساخت فروشگاه اینترنتی بپردازید شما باید با اصول و طراحی سایت و همچنین زبان های برنامه نویسی و تکنولوژی های مختلفی که برای طراحی سایت نیاز است آشنا باشید. با استفاده از فروشگاه ساز دیگر نیاز شما به این دانش و تخصص به صفر خواهد رسید.  شما می توانید بدون داشتن دانش تخصصی برنامه نویسی وب و طراحی سایت برای کسب و کار خود یک فروشگاه آنلاین بی نظیر طراحی کنید و در آن اقدام به فروش محصولات خود کنید. 

ارائه پوسته های مختلف برای سایت 

ظاهر و چیدمان سایت بسیار اهمیت دارد. بنابراین باید در ساخت فروشگاه اینترنتی به این موضوع توجه دو چندان شود. همان طور که وقتی از یک فروشگاه در دنیای واقعی خودمان دیدن می کنیم انتظار داریم که همه چیز شیک و مرتب در جای خودش قرار داشته باشد و چیدمان ظاهری و شکل و شمایل فروشگاه زیبا و جذاب باشد در مورد سایت فروشگاهی آنلاین نیز این موضوع صدق می کند. فروشگاه سازها با ارائه پوسته های مختلف و زیبا این امکان را برای شما فراهم می آورند که به طراحی یک فروشگاه اینترنی شیک و بی نظیر بپردازید. هرچه پوسته و قالب سایت شما زیباتر باشد میزان توجه و ماندن کاربر در سایت بیشتر خواهد شد. 

فروشگاه ساز

مزایای استفاده از فروشگاه ساز برای ساخت فروشگاه اینترنتی

سازگاری با دستگاه های مختلف و ریسپانسیو بودن 

از دیگر مزایای استفاده از فروشگاه ساز برای ساخت فروشگاه اینترنتی این است که سایت هایی که با کمک این ابزارها طراحی می شوند از نظر ریسپانسیو بودن و قابلیت دسترسی در دستگاه های مختلف مانند گوشی ، تبلت و ... بسیار عالی بوده و می توانند تمام قابلیت ها و امکانات سایت را در صفحات کوچک گوشی و تبلت جای دهند . همچنین کاربری آسانی را برای این گونه مشتریان و مخاطبانی که از سایت فروشگاهی شما بازدید می کنند فراهم آورند. واکنش گرا بودن سایت فروشگاهی بسیار مهم است و از قابلیت هایی است که اکثر فروشگاه سازها باید آن را داشته باشند. 

طراحی سئو محور 

طراحی بر اساس سئو در ایجاد و پیاده سازی هر سایتی مهم است. مخصوصاً در مورد سایت های فروشگاهی این موضوع از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است. رعایت اصول سئو در ایجاد سایت فروشگاهی باعث می شود که فروشگاه آنلاین شما در صدر لیست جستجوهای گوگل قرار گیرد و بازدید کننده بیشتری به سمت سایت شما جذب شود. فروشگاه ساز ها این قابلیت را دارند که سایت هایی را ایجاد کنند که اصول سئو در آن ها به خوبی رعایت شده باشد. 

پشتیبانی از سایت 

وقتی از یک فروشگاه ساز برای ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده می کنید باید به خدمات پشتیبانی که ارائه می دهند نیز توجه کنید. اکثر فروشگاه سازها با کمک یک تیم متخصص به صورت حرفه ای و قوی به پشتیبانی از مشتریان خود می پردازند و تمامی مشکلات آن ها را در ساخت فروشگاه ها اینترنتی و استفاده از آن برطرف می کنند. 

یک فروشگاه ساز اینترنتی خوب باید بتواند تمامی ویژگی ها و مزایایی که در این مقاله بیان کردیم داشته باشد. یکی از بهترین فروشگاه سازها برای ساخت فروشگاه اینترنتی بالکت است. شما می توانید برای ساخت فروشگاه رایگان و همچنین پیشرفته به سایت بالکت مراجعه کرده  و از خدمات و ویژگی هایی که این سایت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد استفاده کنید. 

فروشگاه اینترنتی

استفاده از فروشگاه ساز اینترنتی راهی آسان برای ساخت فروشگاه اینترنتی 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.