مطمئن ترین راه مهاجرت به کانادا

 مهاجرت به کانادا متقاضیان زیادی هم در کشور ما دارد که از خود می‌پرسند، برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟ یا این که با توجه به روش‌های مختلفی که وجود دارد مطمئن ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

برای مهاجرت به کشور کانادا روش‌های زیادی وجود دارد که به دو گروه تقسیم می‌شوند:

• روش‌های امتیازی رقابتی

• روشهای غیر رقابتی

در روش‌های امتیازی رقابتی، همانطور که از نامشان مشخص است افراد بر اساس سن، دانش زبان، میزان تحصیلات و سابقه کاری و غیره امتیازاتی دریافت می‌کنند و از آنجایی که انتخاب بر اساس بیشترین امتیازات انجام می‌شود متقاضیان رقیب هم هستند.

در روش‌های غیر رقابتی  فرآیند به این صورت است که فرد متقاضی مهاجرت از یکی از برنامه های مهاجرتی موجود استفاده می‌کند و اقامت دائم کانادا را می‌گیرد. به عبارت ساده‌تر اصلا درگیر امتیاز و رقابت با سایر متقاضیان نمی‌شود.

متقاضیان مهاجرت هم از نظر زمان اقدام و میزان دارایی به دو گروه تقسیم می‌شوند:

۱- گروه اول دارایی کمی دارند ولی برای اقدام به مهاجرت از نظر زمانی فرصت بیشتری دارند. این گروه از افراد عمدتا در سنین جوانی قرار دارند و معمولا اهل ریسک و آزمودن روش‌های مختلف هستند.

۲- افرادی که شرایط مالی مناسبی دارند اما برای اقدام به مهاجرت فرصت زیادی ندارند یا ترجیح می دهند در زمان کوتاهتری اقدام کنند. این گروه از متقاضیان معمولا خیلی سنجیده عمل می‌کنند و وقت زیادی برای تست کردن روش‌های گوناگون ندارند. آن‌ها حاضر هستند برای استفاده از مطمئن ترین روش مهاجرت به کانادا، هزینه کنند. این گروه از افراد معمولا در اواخر دوران جوانی و حتی میانسالی قرار دارند و ترجیح می دهند از روشی اقدام کنند که احتمال موفقیتش بیشتر است.

با توجه به مطالبی که گفته شد مشخص است که برای گروه اول بهترین راه استفاده از روش‌های امتیازی رقابتی مثل اکسپرس اینتری فدرال و ... است و برای افراد متمول که به دنبال استفاده از روش‌های مطمئن و سریع تر هستند، پکیج‌های غیر رقابتی و بخصوص برنامه استارتاپ مطمئن ترین راه مهاجرت به کانادا می‌باشند.

برنامه استارتاپ مطمئن ترین راه مهاجرت به کانادا

برنامه استارتاپ کانادا یکی از روش‌های مهاجرت تجاری کانادا می‌باشد که در چند سال اخیر متقاضیان زیادی پیدا کرده است. این محبوبیت اتفاقی نیست و  از جمله دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• مهاجرت از طریق استارتاپ کانادا نسبت به سایر روش‌های مهاجرتی، دارای ریسک بسیار کمتری است.

• این روش یکی از سریع ترین روش‌های مهاجرت به کانادا است.

• در این روش هیچ شرط سنی وجود ندارد.

• سطح تحصیلات خاصی لازم ندارد.

• نیاز به ارائه تمکن مالی بالا مثل روش‌های سرمایه‌گذاری ندارد.

• این روش احتیاج به سطح زبان بالا ندارد.

• اقامت دائم برای فرد متقاضی و همسر و فرزندان زیر ۲۲ سال وی صادر می‌شود.

مسلما تا اینجا متوجه دلیل محبوبیت این روش مهاجرتی شده‎‌اید. در چند سال گذشته تعداد زیادی از صاحبان صنایع و کارخانجات، مهندسین، پزشکان و حتی  ورزشکاران توانسته‌اند از این طریق به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنند.

"متقاضی مهاجرت به کانادا"

پروسه مهاجرت از طریق استارتاپ کانادا

در این روش شما باید یک ایده جدید برای راه‌اندازی یک کسب و کار داشته باشید و آن را از طریق ارائه بیزینس پلن به شرکت‌های سرمایه‌گذار کانادایی ارائه دهید. این شرکت‌ها ایده شما را بررسی کرده و در صورتی که ایده شما مورد قبول آن‌ها باشد و بخواهند روی ایده شما سرمایه‌گذاری کنند یک نامه تاییدیه برای شما و یک نامه هم برای اداره مهاجرت کانادا ارسال می‌کنند.

حال شما با داشتن این تاییدیه می‌توانید از اداره مهاجرت درخواست صدور اقامت دائم برای خود و خانوادتان کنید.

سرمایه‌گذارها چه شرکت‌هایی هستند؟

قطعا این سوال برای شما ایجاد شده که آیا هر شرکتی می‌تواند به ما تاییدیه بدهد؟ 

پاسخ به این سوال قطعا خیر است. اداره مهاجرت کانادا لیستی از شرکت‌های دارای صلاحیت را برای این امر اعلام نموده و فقط این شرکت‌ها هستند که می‌توانند نامه تاییدیه صادر کنند.

حالا شاید از خودتان بپرسید که با این همه سخت‌گیری دولت کانادا چطور روش استارتاپ مطمئن ترین راه مهاجرت به کانادا است؟

هیچ جای نگرانی نیست چون شرکت‌های مهاجرتی وجود دارند که می‌توانند با ارائه مشاوره دقیق، به شما در جهت توسعه ایده تجاری و تهیه بیزینس پلن، به صورتی که مورد تایید شرکت‌های سرمایه‌گذار باشد، به شما کمک کنند.

دقت داشته باشید که به موسسات مهاجرتی و وکلایی مراجعه کنید که سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت تجاری کانادا و بخصوص استارتاپ کانادا را در کارنامه داشته باشند. 

چند موسسه مهاجرتی هستند که در زمینه استارتاپ فعالیت جدی دارند که یکی از آن‌ها موسسه مهاجرتی حلوی است.

این موسسه که بیش از 12 سال از تاسیس آن می‌گذرد، در شهر ونکوور کانادا و همینطور در تهران دفتر فعال دارد و شما می‌توانید سوالات خود را از طریق شماره تلفن 91300022-021 پیگیری نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر روش‌های مهاجرت به کشور کانادا می‌توانید به وب‌سایت این موسسه به نشانی halavi.ca مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.