بهترین هتل کیش برای خانواده ها

 تابه‌حال به کیش سفر کرده‌اید؟ اگر قصد سفر به جزیره را دارید، باید قبل از سفر برای اقامت‌تان برنامه‌ریزی کنید. با بررسی هتل های کیش می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌ها را برای رزرو هتل کیش انتخاب کنید و سفری آرام و اقامتی راحت داشته باشید. قبل از شروع سفر خانوادگی به کیش بهتر است چند نکته را در ارتباط با رزرو هتل مد نظر داشته باشید و بر اساس هدفی که برای این سفر در نظر گرفته‌اید، هتل‌تان را انتخاب کنید.

اگر به قصد بازارگردی و گذراندن وقت در پاساژهای مجلل به کیش سفر می‌کنید، بهتر است محل اقامت شما به مراکز تجاری نزدیک و دسترسی مناسبی به پاساژها داشته باشد. اگر هدف شما فقط تفریح به‌ویژه تفریحات آبی است، انتخاب شما می‌تواند یکی از هتل‌های ساحلی کیش باشد. مطالعه این مطلب می‌تواند در انتخاب بهترین هتل کیش برای اقامت خانوادگی به شما کمک کند.

اکثر هتل های کیش، به‌ویژه هتل‌های پنج ستاره امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای به مسافرانشان ارائه می‌دهند و می‌توانند گزینه‌ای عالی برای اقامت خانوادگی باشند. به همین خاطر چند مورد از هتل‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

هتل داریوش

یکی از معروف‌ترین هتل های کیش هتل داریوش است که بنای آن با الهام از تخت جمشید ساخته شده و با قرار گرفتن نزدیکی دریا، به‌عنوان یکی از خاص‌ترین هتل های کیش شناخته می‌شود. اگر قصد دارید همراه با خانواده در هتلی لوکس با همه امکانات اقامت داشته باشید، هتل پنج ستاره داریوش انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و با رزرو هتل کیش می‌توانید برنامه سفرتان را بدون دغدغه بریزید. هتل بزرگ داریوش ۱۹۳ اتاق، سوئیت و کابانای لوکس دارد که رو به دریا و باغ هستند. سالن بیلیارد، استخر روباز و سالن‌های ورزشی و رستوران‌های متنوع از دیگر امکاناتی است که دراختیار مسافران هتل داریوش قرار می‌گیرد.

هتل داریوش

هتل میراژ

هتل میراژ با معماری و طراحی ویژه‌ای ساخته شده و محوطه بزرگی دارد. فضای سبز این هتل با آلاچیق‌هایی همراه است که برای رفاه حال مسافران نصب شده‌اند و محیط بزرگ آن فضای آرامش‌بخشی برای مهمانان ایجاد کرده است. هتل پنج ستاره میراژ در سال 1397 در جزیره کیش و در هشت طبقه بنا شده و به بهره‌برداری رسیده است. این هتل 177 باب اتاق و واحد اقامتی با چشم‌اندازهای مختلف دارد و جذاب‌ترین چشم‌انداز آن اتاق‌هایی هستند که پنجره رو به دریا دارند. از مزایای اقامت در هتل میراژ کیش، نزدیکی این هتل به ساحل خلیج فارس است. برای رسیدن به ساحل می‌توانید پیاده‌روی کنید و همچنین از تفریحاتی چون جت اسکی، قایق‌سواری و غواصی لذت ببرید که در فاصله 800 متری هتل قرار گرفته‌اند.

هتل ترنج

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌‎ها برای مسافرانی که قصد تفریح دارند، اقامت در هتل ترنج است. این هتل استثنایی کنار ساحل کیش ساخته شده و 100 سوئیت اقامتی دارد. امکانات اقامتی هتل ترنج، از جمله سالن‌های ورزشی، اسپا و ماساژ و همچنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی با منوهای متنوع کیفیت سفر شما را افزایش می‌دهد. با اقامت در سوئیت‌های این هتل خاص می‌توانید از اتاق‌تان کف دریا را ببینید و با شگفتی‌های خلیج فارس آشنا شوید.

هتل شایان

هتل شایان

هتل شایان در زمینی به مساحت 55000 مترمربع بنا شده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هتل های کیش شناخته می‌شود. این هتل در سال 1351 و پیش از انقلاب ساخته شده و قدمت بالایی دارد؛ اما در سال 1388 به جمع گروه هتل‌های پارس پیوسته است. این هتل 193 اتاق دارد که 82 اتاق آن دو تخته، 28 اتاق سه تخته، 32 اتاق دوبلکس، 13 سوئیت ساحلی دو تخته، 15 سوئیت ساحلی سه تخته، 12 سوئیت ساحلی چهار تخته و یک سوئیت معمولی است. علاوه‌بر این‌ها دو ویلای ساحلی دو خوابه، سه رویال سوئیت یک خوابه، چهار رویال سوئیت دو خوابه و یک رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه امکانات ویژه‌ای هستند که هتل شایان کیش به مسافران خود ارائه می‌کند. اگر قصد اقامت خانوادگی در هتل شایان را داشته باشید، می‌توانید با توجه به تنوع اتاق‌ها بر اساس تعداد نفرات یکی از گزینه‌ها را انتخاب کرده و با رزرو هتل کیش، از اقامت در جزیره لذت ببرید.

هتل کوروش

هتل کوروش یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به مراکز تجاری کیش است. این هتل که در سال 1397 ساخته شده دسترسی مناسبی به پاساژهای کوروش، بازار مرجان، بازار مریم و مرکز خریدهای پردیس 1و 2 دارد. علاوه‌بر دسترسی مناسب، امکانات این هتل برای مسافرانش فوق‌العاده است. نام هتل کوروش به‌عنوان اولین هتل سبز ایران به‌خاطر استفاده از انرژی خورشیدی ثبت شده و با اینکه فقط دو سال از بهره‌برداری آن می‌گذرد، نام شناخته‌شده‌ای بین هتل‌های کیش است. سوئیت‌های رویال دوخوابه و سه‌خوابه هتل کوروش بهترین گزینه برای اقامت خانوادگی شما خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.