توسعه زیرساخت‌های خدماتی رفاهی، نیاز امروز صنعت گردشگری کشور

 مفهوم مجموعه‌های خدماتی رفاهی در دنیای امروز از حد مجموعه‌هایی که شامل رستوران، پمپ بنزین و فروشگاه هستند، بسیار فراتر رفته است. یک مجموعه خدماتی رفاهی مدرن، شامل بخش‌های متعددی مانند هتل، پارکینگ، لابی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن‌های همایش و نمایشگاهی، سالن‌های ورزشی، تالارهای بزرگ پذیرایی، فروشگاه‌های چندمنظوره تجاری، شهر بازی و ... می‌شود. 

شرکت توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی پارس زیگورات، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ گردشگری سمگا به شمار می‌رود که همگام با گسترش صنعت گردشگری در جهان، توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی را در دستور کار خود قرار داده و با انجام چندین پروژه کلان، گامی بزرگ در راستای ارتقاء صنعت گردشگری کشور برداشته است.

مشارکت در سرمایه‌گذاری و احداث انواع مجموعه‌های خدمات رفاهی گردشگری شهری و بین‌راهی، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، دهکده‌های گردشگری، جایگاه‌های سوخت بنزین، گازوئیل و CNG و ... از جمله مهم‌ترین اقدامات شرکت پارس زیگورات به‌شمار می‌رود که با همکاری اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی در حال انجام است. در همین راستا می‌توان به احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی متعددی مانند مجتمع سبزوار-نیشابور، سبزوار-شاهرود، شهرضا-آباده و بیاض-انار اشاره کرد که توسط پارس زیگورات به انجام رسیده‌اند.

در حال حاضر مجموعه اقامتی تفریحی و گردشگری هتل بزرگ سیرجان، در زمینی به مساحت ۲۷۱۲۸ مترمربع، توسط پارس زیگورات در مراحل پایانی احداث است. این مجموعه با داشتن بخش‌های متنوعی مانند هتل، مرکز خرید، هایپرمارکت، تالار، سالن‌های ورزشی، رستوران و فود کورت، اولین مجموعه چندمنظوره در جنوب کشور به شمار می‌رود که با تجمیع کاربری‌های تفریحی، گردشگری، تجاری و اقامتی در یک مجموعه واحد، نمونه درخشانی از توسعه صنعت گردشگری کشور محسوب می‌شود.

مجتمع اقامتی تجاری هتل سیرجان

همچنین مجتمع خدماتی رفاهی و پایانه‌بار محور بافت-سیرجان، از دیگر پروژه‌های در دست احداث شرکت پارس زیگورات است. این مجموعه، اولین مجتمع بین‌راهی کشور با خدمات همزمان رفاهی، پایانه‌بار، اقامتی و جایگاه سوخت است که با ارائه خدمات مناسب باربری در محل، ساماندهی خودروهای سنگین به لحاظ پارکینگ‌های مناسب و ارائه کلیه خدمات فنی خودروهای سنگین در محل، مجموعه‌ای منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. 

برای سرمایه‌گذاری، ساخت و همچنین ارتباط با این شرکت با شماره‌ ۸۸۷۲۹۰۸۳ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.