برترین یخچال های اسنوا در سال 2021

قیمت یخچال اسنوا با توجه به ویژگی ها و قابلیت های آنها و همچنین گنجایش آن متغییر است. یخچال های اسنوا به دسته های زیر تقسیم می شوند:

• یخچال ساید بای ساید اسنوا

• یخچال دوقلو اسنوا

• فریزر پایین اسنوا

• فریزبالا اسنوا

در سال های اخیر برای حمایت از کالای ایرانی کمپین های مختلفی تشکیل شده که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان هم قرار گرفته است، همچنین امروزه با توجه به بالا رفتن کیفیت محصولات داخلی و گران بودن محصولات خارجی، خرید از برندهای خارجی کمتر شده و بیشتر خریداران به سمت خرید کالا های داخلی جذب شده اند. در این مطلب ما به برسی ۴ مدل از بهترین یخچال های اسنوا در سال جدید می پردازیم که از جمله پرفروش ترین مدل های برند اسنوا می باشند، و با توجه به کیفیت، کارایی و زیبایی ظاهری به خوبی توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده اند و به پرفروش ترین و بهترین مدل های اسنوا تبدیل شده اند.

۱- ساید بای ساید اسنوا مدل ۲۲۶۱

این مدل که تقریبا تمامی مدل ها را پوشش می دهد از سری هارمونی می باشد که یکی از جدیدترین مدل های این شرکت است. محصولات سری هارمونی دارای امکانات و قابلیت های زیادی می باشند که در این بین مدل ۲۲۶۱ از جمله محصولاتی است که بیشترین فروش را داشته و همچنین از کارایی و قابلیت های زیادی برخوردار است. در ساید بای ساید اسنوا مدل  S۸-۲۲۶۱SS با موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد.

اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت. به‌علاوه این روش راه‌اندازی نرم موتور بدون هیچ‌گونه ضربه به قسمت‌های مکانیکی مثل کوپلینگ‌ها، گیربکس‌ها، تسمه‌ها و زنجیرها اتفاق می‌افتد و در نتیجه طول عمر مفید موتور و سایر قسمت‌های مکانیکی افزایش می یابد.

همچنین در این مدل از سیستم سرمایش هوشمند استفاده شده که دارای حسگرهای شش گانه هوشمند تشخیص دما میباشد، و به صورت کاملا اتوماتیک سرمایش پایدار و یکنواختی را برای یخچال ایجاد میکند. مانیتور هوشمندانه سرمایش یخچال از نوسانات دمایی کاسته و باعث میشود مواد غذایی در دمایی یکنواخت تازگی و مطلوبیت خود را حفظ نمایند. از دیگر ویژگی های این مدل ساید بای ساید میتوان به آبسردکن، فیلتر تصفیه آب و لوله های اتصال، سیستم نوفراست (بدون برفک)، اخطار باز ماندن درب و نمودار مصرف انرژی A+ اشاره کرد.

یخچال ساید

2- یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل 0190

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S5-S6 0190TI از سری محصولات جدید شرکت SNOWA می باشد. این محصول جزو سری New Queen  است و بسیار زیبا طراحی شده که برای یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا بسیار مناسب می باشد. همچنین مصرف انرژی این محصول پایین بوده و از نظر اهمیت به محیط زیست نیز دارای مجوزهای بسیاری می باشد. از ویژگی های این مدل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

• دسترسی به فضای دلخواه برای جادهی هر نوع مواد غذایی با ارتفاع بلند با سامانه طبقات قابل تنظیم

• دسترسی آسان به کلیه مواد غذایی از طریق سامانه ریلی کشوها

• بازکردن درب یخچال فریزر دوقلو بدون نیاز به فشار زیاد با سامانه دستگیره اهرمی جدید

• دستیابی به محصول همیشه تمیز توسط طراحی طبقات داخلی بدون قاب

• دسترسی همیشگی به مواد غذایی تازه و سالم با سامانه سرمایش الکترونیک

• دسترسی به فضایی کاملا پاکیزه و بهداشتی با نوار درزگیر آنتی باکتریال قابل شستشو و تعویض

• سهولت در کار با کنترل پنل ال سی دی

• دارای پنج کشوی جادار و یک طبقه دردار برای ذخیره کلیه مواد غذایی به تفکیک دلخواه شما

• دسترسی آسان به کلیه مواد غذایی از طریق سامانه ریلی کشوها

• بازکردن درب فریزر بدون نیاز به فشار زیاد با سامانه دستگیره اهرمی جدید

• دستیابی به فریزر همیشه تمیز توسط طراحی بدون قاب

• دسترسی به مواد غذایی مقوی و سالم با سامانه سرمایش الکترونیک

• دسترسی به یخ کریستالی در هر زمان توسط سامانه یخساز پرتابل

• سهولت در کار با کنترل پنل ال سی دی

• دسترسی به فضایی کاملا پاکیزه و بهداشتی با نوار درزگیر باکتریال قابل شستشو و تعویض

یخچال ساید بای ساید

3- یخچال فریزر پایین اسنوا مدل 0250

مدل بعدی که در مطلب برترین یخچال های اسنوا در سال 2021 بررسی خواهیم کرد یخچال فریزر پایین اسنوا مدل 0250 می باشد که از سری یخچال های فریزر پایین است که از کیفیت بالایی بهره می برد و به نسبت امکانات خود از قیمت به صرفه ای برخوردار است. این یخچال فریزر هم مثل سایر تولیدات شرکت اسنوا به کمپرسورهای کم‌مصرف HE مجهز شده‌ است.

یخچال اسنوا مدل S4-0250 از قابلیت سرمایش سریع در یخچال بهره‌‎مند است که می‌توان سرمایش سریع مواد غذایی تازه خریداری شده را به آن بسپارد. نوارهای عایق یخچال از نوع آنتی‌باکتریال هستند و از تجمع آلودگی روی درزهای یخچال و فریزر جلوگیری می‌کنند. وجود آبریز بیرونی از مزایای قابل توجه و پرطرفداری است که در این مدل وجود دارد.

کارکرد بدون برفک یخچال زحمت برفک‌زدایی دستی را کم کرده است. همچنین این دستگاه با طراحی بالا و پایین می‌تواند یک گزینه‌ی خوب برای آشپزخانه‌های کوچک و متوسط باشد و به خانواده‌های نه‌چندان پرجمعیت توصیه می‌شود. از طراحی ساده و درعین‌حال شیک و جذابی برخوردارند و به‌راحتی می‌توانند تکمیل‌کننده آشپزخانه مدرن شما باشند.

روی بدنه این سری هیچ‌گونه برجستگی وجود ندارد و طراحی مسطح آن زیبایی آن را دوچندان کرده است. دوو برای روشنایی داخلی این سری هم از لامپ‌ های LED استفاده کرده است. از دیگر امکانات این سری می‌توان به سیستم قدرتمند گردش هوای 3 بعدی آن اشاره کرد که به پخش یکنواخت هوا در تمامی بخش‌های یخچال و فریزر کمک می‌کند.

از دیگر ویژگی های یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0250 می توان به وجود محفظه نگهدارنده میوه و سبزیجات با قابلیت کنترل رطوبت و همچنین وجود طبقه و نگهدارنده باطری تاشو برای مدیریت فضای درون یخچال و جادهی هرچه بیشتر موارد غذایی درون آن اشاره کرد.سامانه مدیریت مصرف در هنگام سفر از دیگر موارد مهم تعبیه شده در این محصول است که به صرفه جویی انرژی کم کمک شایانی می کند. 

یخچال دو قلو

4- یخچال فریزر بالا اسنوا مدل 0275

و در نهایت آخرین مدلی که به بررسی آن خواهیم پرداخت یخچال فریزر بالا اسنوا مدل 0275 است این یخچال که بسیار به صرفه و کم مصرف است با فضای داخلی زیاد خود یکی از پر طرفدار ترین محصولات شرکت اسنوا است. این یخچال فریزر دارای گنجایش 27 فوت (571 لیتر) می باشد که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای داده و تازه و خنک نگهداری میکند.

رتبه مصرف انرژی این یخچال A+ است که نشان از مصرف انرژی پایین آن می باشد و هزینه های اضافی را برای شما حذف می کند. یخچال 0275 اسنوا دارای سیستم بدون برفک (نوفراست) که مواد غذای را بدون کوچکترین برفکی تازه و خنک نگهداری می کند. اگر بخواهیم به دیگر ویژگی های یخچال فریزر اسنوا مدل 0275TI بپردازیم میتوانیم به سامانه گردش هوای چند گانه اشاره کنیم، این سیستم هوای داخل یخچال را تازه و تمیز می کند و مانند یخچال های قدیمی هوای داخل یخچال ثابت باقی نمی ماند که باعث بوی نامطبوع شود و مواد غذایی کیفیت خود را از دست نمی دهند.

همچنین مجهز شدن این یخچال به سیستم سرمایش هوشمند یکی دیگر از مزیت های آن است که باعث می شود سرمای یکنواخت همه‌ی نقاط یخچال را به یک اندازه سرد کند و مواد غذایی در هر نقطه ای از یخچال که قرار داشته باشند تازه باقی می مانند. یخچال 0275 اسنوا از کمپرسور نسل جدید پر بازده بهره میبرد که کم مصرف تر از موتور های معمولی می باشد و دارای بازدهی بالایی می باشد. از دیگر ویژگی های این یخچال میتوان به صدای بسیار پایین، سرمایش سریع، قفسه های شیشه ای مقاوم، لامپ ال ای دی کم مصرف، هشدار باز ماندن درب، صفحه نمایش LED لمسی و آبسرد کن اشاره کرد .

یخچال فریزر

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر نماینده آنلاین اسنوا با دارا بودن انواع یخچال فریزر های اسنوا، بهترین گزینه برای خرید آنلاین محصولات اسنوا همراه با تخفیفات ویژه می باشد. این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن فروشگاه و نمایشگاه کالا در قلب بازار لوازم خانگی ایران، با استفاده از تجربیات چندین ساله و متخصصان خود در زمینه فروش لوازم خانگی، با راه اندازی فروشگاه آنلاین ، تجربه خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما مشتریان محترم میتوانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر علاوه بر مشاهده و خرید این 4 مدل از یخچال فریزر های اسنوا از دیگر محصولات نیز دیدن فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.