قدیمی ترین هتل های تبریز

هتل‌های زیادی با خدمات و امکانات متنوع در تبریز وجود دارد. حال ممکن است علاقه داشته باشید با قدیمی ترین هتل های تبریز آشنا شوید یا این هتل‌ها را برای اقامت در تبریز انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم، قدیمی ترین هتل های تبریز را به مسافران عزیز معرفی کنیم، برای آشنایی با این هتل‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

قدیمی ترین هتل های تبریز

اولین مساله‌ای که ذهن مسافران را به خود مشغول می‌کند، آشنایی با هتل های تبریز است. در تبریز اقامتگاه‌های زیادی وجود دارد که بی‌شک انتخاب را برای مسافران سخت می‌کند. با رزرو هتل تبریز از علی بابا بدون نگرانی و با سریع‌ترین روش به سامانه علی بابا مراجعه کرده و هتل های تبریز را بررسی و سپس رزرو کنید.

در ادامه هتل‌های قدیمی شهر تبریز را بررسی کرده‌ایم؛ این هتل‌ها از نظر خدمات، امکانات و هزینه اقامتی متفاوت هستند. شما می‌توانید براساس نیاز و علاقه شخصی هتل مدنظرتان را انتخاب کنید.

اقامتگاه جهانگردی تبریز

این واحد اقامتی با معماری ویلایی آن در سال ۱۳۴۲ آغاز به فعالیت کرد و از باسابقه‌ترین هتل های تبریز به‌شمار می‌رود. اقامتگاه جهانگردی تبریز برای رفاه حال بیش‌تر مهمانان در سال ۱۳۹۷ موردبازسازی قرار گرفته است. در این هتل، پنج سوئیت و ۴۰ چادر به‌صورت کمپ قرار دارد.

با اقامت در این هتل قدیمی علاوه‌بر اقامت راحت و آرامش‌بخش، از خدماتی نظیر پارکینگ، فضای سبز زیبا و خدمات کافی‌نتی برخوردار خواهید شد. اگر به فکر کاهش هزینه‌های خوراک در مسافرت هستید یا علاقه دارید خودتان آشپزی کنید، در سوئیت‌های این هتل امکان تهیه و پخت‌وپز غذا وجود دارد. شایان ذکر است در این هتل رستورانی فعالیت نمی‌کند که از نکات منفی این هتل به‌حساب می‌آید. البته نزدیکی این اقامتگاه چندین رستوران قرار دارد که درصورت تمایل می‌توانید غذای آماده میل کنید.

آدرس: مجموعه پارک ائل گلی، ضلع جنوب شرقی استخر

هتل پتروشیمی تبریز

مجتمع رفاهی پتروشیمی در سال ۱۳۷۸ تاسیس و در بهترین نقطه آب‌وهوایی شهر تبریز واقع شده و پنج طبقه و ۲۶ اتاق دارد. این هتل به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران هتل پتروشیمی در سال ۱۳۹۷ موردبازسازی قرار گرفت. از امکانات اصلی این هتل می‌توان صندوق امانات، پارکینگ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، کافی‌نت، پارک کودک و اتاق چمدان را نام برد.

از مزایای مهم این هتل موقعیت مکانی فوق‌العاده آن محسوب می‌شود که به نقاط گردشگری و تفریحی بسیاری نظیر برج خلعت پوشان، تله‌کابین عون‌بن‌علی، باغلار باغی، موزیکال پارک، سینما ناجی، مجتمع تجاری لاله، پارک دلفین، پارک و موزه ادبی شهریار و ... دسترسی آسان دارد. بی تردید هتل پتروشیمی با امکانات فوق‌العاده، اقامتی ایده‌آل را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند. با رزرو هتل تبریز از علی بابا به‌راحتی هتل پتروشیمی تبریز را رزرو کنید.

آدرس: بلوار استاد شهریار، جنب بلوار گلکار

هتل دریا تبریز

هتل دریا تبریز

هتل سه ستاره دریا از قدیمی‌ترین هتل های تبریز بوده و در سال 1358 ساخته شده است؛ این هتل برای افزایش سطحی کیفی و ارتقا خدمات بهتر در سال 1382 موردبازسازی و تعمیرات قرار گرفت. از نقاط قوت این هتل موقعیت مکانی آن است که در یکی از بهترین مناطق شهر تبریز قرار دارد.

هتل دریا با داشتن خدمات خاص و متنوع از جمله رستوران، چای‌خانه سنتی، سالن ورزشی، استخر، سونا، خدمات کافی‌نتی و ... بیشتر مسافران را راضی نگه می‌دارد. با رزرو هتل تبریز از علی بابا همراه با اقامتی خوب، در یکی از هتل‌های محبوب و اقتصادی تبریز روزهای به‌یادماندنی را سپری خواهید کرد.

هتل شهریار تبریز

هتل پنج ستاره شهریار در سال 1386 افتتاح و به‌منظور ارتقا خدمات این هتل در سال 1396 بازسازی شده است. این اقامتگاه مدرن در 10 طبقه ساخته شده و 202 اتاق و سوئیت مجهز دارد. موقعیت مکانی بسیار خوب هتل شهریار موجب شده مهمانان این هتل به مراکز گردشگری و دیدنی ازجمله گردشگاه ائل گلی، بازار سنتی تبریز، ارگ علیشاه، مقبره شاعران تبریز، مسجد کبود، موزه قاجار و... دسترسی آسان داشته باشند.

آشنایی بیشتر با فرودگاه تبریز در علی بابا

از امکانات ویژه این هتل مرکز خرید، فروشگاه، سالن ورزشی، آرایشگاه، خدمات مخصوص معلولین و ماساژ، نمازخانه، خدمات کافی‌نتی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، تاکسی سرویس و ... است. با میزبانی فوق‌العاده کارکنان هتل شهریار تبریز اقامت راحتی و بی‌دغدغه‌ای را در این هتل خواهید داشت.

آدرس: ابتدای خیابان ائل گلی بعد از پل کابلی

قیمت هتل های تبریز

اگر به فکر مناسب بودن هزینه‌های اقامت در هتل هستید، در فصل پاییز و زمستان به تبریز سفر کنید؛ در این ماه‌ها به‌دلیل کاهش سفرها به تبریز هزینه‌های اقامتی کاهش چشم‌گیری دارند. این موضوع باعث شده اغلب هتل های تبریز به منظور تکمیل ظرفیت‌های خالی هتل و جذب مسافران در این بازه زمانی تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را درنظر بگیرند؛ البته اگر در ایام خاص و یا تعطیلات قصد سفر به شهر تبریز را دارید، به‌دلیل افزایش مسافران، تخفیف‌ها کم‌تر یا حذف می‌شوند.

با رزرو هتل تبریز در سامانه (اپلیکیشن یا سایت) علی بابا به‌راحتی می‌توانید مبلغ مدنظرتان برای اجاره هتل را در قسمت تعیین قیمت وارد کنید؛ سپس در بازه انتخاب شده هتل های تبریز نمایش داده می‌شوند. فهرست هتل‌های ارائه شده را می‌توانید با جزئیات کامل بررسی و انتخاب نهایی خود را رزرو کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.