پیش بینی قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با افزایش نرخ دلار

 به دلیل استراتژیک بودن این کالا، پیش‌بینی‌ قیمت دوربین هایک ویژن عموما با پارامترهای زیادی دخیل است؛ از طرفی به علت تنوع کالاها ی شرکت هایک ویژن و شرایط متفاوت عرضه و تقاضا برای هر محصول، روش صحیح‌تر پیش‌بینی قیمت‌ها این است که  محصولات پر فروش به طور مجزا بررسی و تحلیل گردد.

“محصولات  تحت شبکه هایک ویژن که در این چند ساله توانسته توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند می باشد“

محصولات تحت شبکه، دسته حرارتی محصولات پروژه ای و سری حرفه ای هایک ویژن میباشد که از تکنولوژی و ساخت پیچیده ای برخوردار هستش که باعث شده است که بیشتر مورد استفاده و نصب در صنایع مختلف از جمله در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، خطوط انتقال سیالات، صنایع غذایی، لوله‌کشی صنعتی و لوله‌کشی ساختمان و یا در تجهیزات پالایشگاه ها و شرکت های بزرگ است. شما میتوانید به صفحه قیمت دوربین هایک ویژن مراجعه کرده و از قیمت روز محصولات هایک ویژن مطلع شوید.

از دیگر محصولات سری تحت شبکه هایک ویژن، دوربین Colervu و حرارتی که برای فعالان صنعت و اماکن پر حساس بسیار پر اهمیت است. پیشتازی و مقبولیت واحد پولی دلار در بسیاری از  تبادلات بین المللی مشهود است، در نتیجه همواره به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار در معاملات موجود در صنعت های مختلف است. بازار دوربین مداربسته هم از این تاثیرپذیری مستثنی نیست، با توجه به وجود صادرات و واردات در این حوزه، قیمت دلار در معاملات دوربین مداربسته چه در سطح داخلی و چه در سطح بین الملی تاثیر بسزایی دارد. در نمودار زیر تغییرات قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن مدل ۱۰۲۳ بر اساس نوسات دلار نشان داده است.

تاثیر نوسان نرخ دلار بر روی قیمت دوربین هایک ویژن

تاثیر نوسان نرخ دلار بر روی قیمت دوربین مداربسته

با توجه به اینکه تامین نیاز در بخش اعظمی از محصولات سیستم ای حفاظتی و امنیتی از طریق وارادات اتفاق می افتد، میتوان نتیجه گرفت بدون شک افزایش قیمت دلار باعث صعود بی رویه قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن شود. اگر به سیر قیمت در چند سال اخیر توجه کرده باشید، متوجه خواهید شد که تغییر در قیمت دلار به معنای تغییر در قیمت محصولات هایک ویژن است اما با این حال دلار تنها مقصر نیست بلکه عوامل دیگری نیز در قیمت دوربین مداربسته تاثیرگذار هستند از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. قیمت و مواد اولیه

2. عرضه و تقاضا

3.  قیمت های جهانی دوربین مداربسته

مواد اولیه و اجزای سازنده دوربین مداربسته

مواد اولیه و اجزای سازنده دوربین مداربسته

مواد خام اولیه برای این واحد قطعات الکترونیکی مانند هارد دیسک، صفحه نمایش، اتصالات الکترونیکی، کنترل پانل، برق، کابلهای اتصال و سیم، اتصال دهنده و غیره در هر واحد هزینه مواد خام و مواد مصرفی تخمین زده می شود روپیه است. ۴۴۰۰ / -. همچنین به مواد مصرفی مانند سیم، لحیم، ماده مهارکننده، دوربین های تلویزیونی CC و غیره نیاز خواهید داشت. نیاز مواد اولیه در هر ماه با ظرفیت نامی ۱۰۰ مجموعه در ماه به شرح زیر است:

  • دیسک سخت.

  • PCB با اجزای بارگیری شده

  • نمایش تابلوی کنترل تقدیر

  • اتصالات الکترونیکی / سوئیچ ها

  • پریز برق

  • محوطه های فلزی

  • اتصال کابل / سیم

  • لحیم نرم اتصال دهنده ها

هزینه کل در هر ماه ۴.۴۰ لک تخمین زده شده است. هزینه سالانه با ظرفیت اسمی ۵۲.۸۰ لک خواهد بود.

عرضه و تقاضا در بازار دوربین مداربسته هایک ویژن

رابطه‌ی میان قیمت و مقدار تقاضا به قانون تقاضا معروف است و ارتباط میان مقدار محصول یعنی مقدار عرضه‌ شده به بازار و قیمت، قانون عرضه می‌گویند؛ بنابراین، قیمت هر چیزی بازتابی از عرضه و تقاضای آن ست هر چه قیمت بالاتر رفته میزان تقاضا کمتر و بلعکس هر چه قیمت پایین تر باشد میزان تقاضا بیشتر می باشد. نه تنها در بازار سیستم های حفاظتی و امنیتی بلکه بر قیمت هر محصولی موضوع عرضه و تقاضا از موارد ثابتی هست که همواره تاثیر گذار است.

قیمت‌های جهانی دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی و امنیتی

بازار دوربین مدار بسته به دلیل افزایش نگرانی ها در مورد امنیت و ایمنی، محبوبیت زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. این امر منجر به افزایش تقاضا برای سیستم دوربین مداربسته نظارتی پیشرفته فنی شده و در نتیجه فرصت های عظیمی برای تولیدکنندگان دوربین مداربسته از جمله شرکت هایک ویژن ایجاد کرده است. علاوه بر این، کاهش قیمت ها و ویژگی های پیشرفته باعث رشد بازار دوربین مداربسته شده و استفاده از فناوری دوربین مدار بسته را برای شرکت های کوچکتر نیز مقرون به صرفه کرده است.

در آخرین مطالعه تحقیقاتی خود با عنوان “پیش بینی بازار جهانی دوربین مداربسته ۲۰۲۲″، تحلیلگران به این نتیجه رسیده اند که بازار دوربین مدار بسته جهانی طی سالهای ۲۰۱۸-۲۰۲۲ حدود ۱۱ درصد رشد کند. همچنین طبق یافته های این تحقیق، دوربین های مداربسته تحت شبکه در حال تحول انقلابی در اقدامات امنیتی هستند و فناوری به گونه ای تکامل یافته است که تصاویر با نظارت بر وضوح بالا، گزینه های ذخیره سازی دیجیتال پیشرفته و سازگاری با انواع نرم افزارهای تحلیلی یکپارچه و …، که سیستم نظارت بر امنیت متنوع تری را فراهم می کند. دوربین IP در بازار جهانی دوربین مدار بسته تسلط دارد، زیرا بسیاری از سازمان ها در حال به روزرسانی یا نصب سیستم های جدید نظارت مبتنی بر شبکه هستند.

در بخش فنی، شبکه ذخیره سازی IP (IP SAN) نسبت به ضبط کننده های دیجیتال و شبکه ویدئویی (DVR / NVR) برای ذخیره سازی بر روی دستگاه ها شتاب بیشتری می گیرد، زیرا مقیاس پذیری، ظرفیت ذخیره سازی و نگهداری بهبود یافته را ارائه می دهد. ما مشاهده کردیم که تهدید تروریسم و ​​افزایش میزان جرم و جنایت همچنین به تحول تجزیه و تحلیل ویدیو دامن زده است.

برای ارائه یک تصویر با کیفیت و رزولیشن بسیار واضح، بازار دوربین مدار بسته به سه بخش تقسیم شده است. تکنولوژی و فناوری بکار رفته، اجزا تشکیل دهنده دوربین مداربسته و خدمات. در بخش فناوری بازار دوربین مداربسته مبتنی بر آنالوگ یا TurboHD، دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته بی سیم تقسیم می شود. و components کامپوننت ها، بازار دوربین تحت شبکه، تجزیه و تحلیل ویدئو VCA، سرورهای ویدئویی و نرم افزار مدیریت فیلم تقسیم شده است. این گزارش همچنین صنعت نظارت تصویری را با استفاده از کاربرد آن در بخشهای عمده مانند خرده فروشی ها، بهداشت، آموزش، حمل و نقل و بانکداری تجزیه و تحلیل می کند.

این گزارش همچنین تصویری جغرافیایی از بازار دوربین مدار بسته در پنج منطقه ارائه می دهد. آمریکای شمالی ، اروپا ، آسیا ، آمریکای لاتین و خاورمیانه. علاوه بر این، از طریق تجزیه و تحلیل در سطح کشور، این گزارش بازار دوربین مدار بسته را در کشورهای بزرگ مانند ایالات متحده، کانادا، انگلیس، چین، هند و غیره به تصویر می کشد که شامل بررسی اندازه بازار، تجزیه و تحلیل انواع مشتریان، ابتکارات دولت و تحولات اخیر است. همچنین با هدف درک فضای رقابتی، مشخصات بازیگران اصلی بازار با نمای کلی کسب و کار، منابع مالی کلیدی و تحولات اخیر در گزارش ارائه شده است تا تصویری کامل از بازار جهانی دوربین های مداربسته ارائه شود.

به دلیل افزایش نیاز به امنیت فیزیکی، استفاده از دوربین های مدار بسته در مشاغل با سرعت قابل توجهی در حال رشد است. انگیزه افزایش ایمنی در صنایع مختلف به رشد بازار دوربین های مداربسته افزوده است. نوآوری در فناوری ها و تکنولوژی، گزینه های نظارت تصویری را مقیاس پذیرتر، متناسب با ساخت و مقرون به صرفه تر از گذشته برای اهداف هر کس ساخته است. فناوری دوربین مدار بسته برای بهبود عملکرد خود در مناطقی مانند ذخیره سازی اطلاعات، ارتباطات بی سیم، تجزیه و تحلیل تصویر خودکار و فشرده سازی تصاویر، کامپوننت ها، به طور مداوم در حال اصلاح و تغییر است.

حرکت به سمت سیستم های تحت شبکه دوره جدیدی را در سیستم های نظارت تصویری و سایر سیستم های مدیریت امنیت رقم زده است. مزایای نظارت از راه دور دوربین مداربسته و ظهور فناوری سیگنالینگ آیپی به عنوان یک گزینه کارآمد و مقرون به صرفه برای فناوری معمولی. برعکس، هزینه های بالای دوربین های مداربسته HD و دوربین های مداربسته ۴K از عوامل بازدارنده رشد بازار دوربین های مداربسته است.

بر اساس نوع مدل دوربنی مداربسته، دوربین های دام ۳۹.۱۶٪ درصد از ارزش کل بازار را در سال ۲۰۱۷ تشکیل می دهند. دوربین های دام در محیط هایی داخلی، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. دوربین های Dome یک راه حل عالی و کیفیت تصویر بالا و زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهند. از نظر کاربر نهایی، بازار جهانی دوربین های مداربسته توسط بخش تجاری هدایت می شد. رشد این بخش با افزایش نیازهای امنیتی در میان بخش های مختلف تجاری برای محافظت از سرمایه گذاری ها، موجودی، دارایی ها و کارمندان آنها پشتیبانی می شود.

مشتریان به دنبال فناوری های جدید دوربین مدار بسته هستند تا نیاز روزافزون خود و برنامه های تجاری و مسکونی را برآورده کنند. شرکت های بزرگتر موقعیت های بهتری در بازار کسب کرده اند که تحمل فشارهای قیمتی و رشد درآمد خود را برای مشتریان کوچکتر کمتر کنند.

خلاصه مطلب ونتیجه گیری

تعیین کننده قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن و سایر برند های این حوزه به چندین عامل نیز بستگی دارد که در بالا به آنها نیز اشاره شد از قیمت بازار ارز گرفته تا مشکلات واردات کالا، فناوری و تکنولوژی بکار رفته در دوربین مداربسته، عرضه و تقاضا بازار دوربین مداربسته، و بازار جهانی دوربین مداربسته، که همگی بر قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن تاثیر گزار است.

دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن از آنجای که تمامی این مشکلات را میداند و همیشه سعی کرده است تا بهترین قیمت و خدمات را به مشتریان ارائه دهد سعی کرده تا تمامی طیف وسیعی از مشتریان را تحت پوشش قرار دهد، مشتریان و همکاران گرامی جهت ارتباط با بخش پشتیبانی و فروش می توانند با شماره ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ تماس حاصل فرمایند و یا برای خرید اینرتنتی دوربین مداربسته هایک ویژن میتوانند به وبسایت فروشگاه دیجی حفاظ مراجعه کنند: https://cctvhikvision.center و تمامی تخفیف ها و جشنواره ها و اخبار را از نزدیک دنبال کنند و محصولات رو با جزئیات و مشخصات مشاهده نمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.