معرفی اپلیکیشن های شخصی اندروید برای بودجه بندی شما

بیشتر افراد نگران اتمام بودجه خود در طول ماه یا هفته هستند، بدون آنکه از این موضوع مطلع شوند. با آگاهی از اپلیکیشن‌های موجود در این حوزه به راحتی خود را از این نوع دغدغه‌ها در امان نگه خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن‌ های حسابداری اندروید بپردازیم و از مزایای بی‌شمار آن‌ها برای شما بگوییم. اما پیش از آن اندکی درباره حسابداری اندروید توضیح خواهیم داد. در صورتی که به کسب اطلاعات در این باره علاقه‌مند هستید تا پایان متن با ما همراه باشید.

اپلیکیشن‌ حسابداری اندروید چیست؟

شاید تابحال با مشکلات زیادی برای دسترسی به حساب‌های خود یا کنترل بر امور مالی دست‌و‌پنجه نرم کرده‌ باشید. برنامه‌ها و اپلیکیشن های حسابداری اندروید به طور کامل و دقیق تمام نیازهای افراد مختلف از قبیل شاغلین را پوشش خواهد داد. این برنامه‌ها امکانات فوق‌العاده‌ای در حوزه دریافت وام یا پرداخت اقساط آن را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر در جستجوی اپلیکیشن‌های حسابداری برای کنترل میزان حقوق و دستمزدهای دریافتی هستید، تمامی این موارد و امکانات بی‌شمار دیگر را به کمک نرم‌افزارهای حسابداری اندروید به دست خواهید آورد. در ادامه به معرفی برخی از این برنامه‌ها خواهیم پرداخت.

۱. اپلیکیشن حسابداری هلو

اپلیکیشن هلو یکی از برترین اپلیکیشن‌ها درحوزه حسابداری شخصی به شمار می‌آید. این اپلیکیشن درواقع تمامی آنچه که شما به دنبال آن هستید را در اختیارتان قرار خواهد داد. در صورتی که نسبت به پرداخت وام اقدام کرده‌اید و احتمال فراموش‌کردن زمان آن یا میزان اقساط باقی‌مانده وجود دارد، بهتر است این اپلیکیشن را دانلود کنید. 

این اپلیکیشن تمام اطلاعات لازم درباره وام پرداختی یا دریافتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین قادر خواهید بود وام‌های خود را به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن هلو پرداخت کنید. از دیگر مزایای استفاده از این اپلیکیشن در دسترسی ساده شما به بودجه موردنیاز و موجود در حساب شما خواهد بود. درواقع شما قادر هستید بدون آنکه نیاز داشته باشید به بانک‌های گوناگون مراجعه کنید، تنها از طریق این اپلیکیشن تمامی حساب‌ها و بودجه‌بندی خود را کنترل و تعریف کنید.

۲. اپلیکیشن حسابداری فانوس

اپلیکیشن زینسی

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی در زمینه حسابداری و بودجه‌بندی، اپلیکیشن حسابداری فانوس به شمار می‌رود. این برنامه به خوبی اطلاعات موردنیاز را درباره حساب‌ها و بودجه‌های شما در اختیارتان قرار خواهد داد. در صورتی که در بورس سرمایه‌گذاری کرده باشید و نسبت به بررسی آن در هر زمان ممکن نیازمند اپلیکیشن مناسبی هستید، ما فانوس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

چک و اقساط شما به طور جداگانه توسط اپلیکیشن فانوس بررسی و درج می‌شود. آیا باور می‌کنید که قادر به مشاهده تمام دارایی‌های خود از قبیل سکه و ارز و طلا تنها در یک صفحه و به طور دقیق و کامل باشید؟ آن هم در هر زمانی که تمایل به بررسی آن‌ها دارید. به کمک اپلیکیشن فانوس تمام این محالات، امکان‌پذیر شده است.

3. اپلیکیشن حسابداری محک

از دیگر اپلیکیشن‌هایی که در حوزه حسابداری و برنامه‌ریزی بودجه بسیار خوب عمل کرده است، اپلیکیشن محک محسوب می‌شود. این برنامه برای نسخه‌های اندروید و iOS مناسب است و تمام نیازهای کاربران خود را به خوبی تامین می‌کند. در این اپلیکیشن قادر به بررسی تمامی حساب‌های شخصی خود و همچنین ثبت چک‌ها و اقساط وام خود خواهید بود. در نتیجه به کمک این اپلیکیشن از هر نظر در امور مالی خود بی‌نیاز می‌شوید. 

در صورتی که تمایل دارید برای خود بودجه تعیین کنید، چه به صورت ماهانه و چه هفتگی، با بهره‌گیری از اپلیکیشن محک به سادگی این کار را انجام خواهید داد. هرکدام از هزینه‌های به دست‌آمده و درآمدهای خود را بی هیچ دردسری در اپلیکیشن محک به ثبت خواهید رساند. پس اگر در جستجوی اپلیکیشنی کامل و بسیار کارآمد هستید، نام محک را از یاد نبرید.

4. اپلیکیشن حسابداری قیاس

اپلیکیشن حسابداری

اپلیکیشن قیاس به عنوان یکی از برنامه‌های ساده در حوزه حسابداری و بودجه‌بندی شخصی به حساب می‌آید که توجه کاربران زیادی را نیز به خود جلب کرده است. قیاس به سادگی برای تمام حساب‌ها و بودجه‌های شما گزارش‌های فوق‌العاده مفیدی را تهیه می‌کند و در اختیارتان قرار می‌دهد. در صورتی که جزو افراد شاغل محسوب می‌شوید استفاده از این اپلیکیشن بسیار کارآمد خواهد بود. 

زیرا نیازی نیست که برای اطلاع از حقوق واریزی خود مدت‌ها در صف انتظار بانک‌ها بنشینید. تنها به کمک اپلیکیشن قیاس قادر خواهید بود تمامی حساب‌ها و وام‌های خود را تحت کنترل داشته باشید. همچنین درآمدها و بدهی‌های خود را نیز به سادگی به ثبت می‌رسانید که بسیار مفید و در زمان خود کارآمد خواهد بود.  

5. اپلیکیشن حسابداری پارمیس

از دیگر اپلیکیشن‌هایی که به خوبی از پس کارها و امور حسابداری شما برمی‌آید، اپلیکیشن پارمیس است. این اپلیکیشن به سادگی هرآنچه که شما از پرداخت وام نظیر تعداد اقساط باقی‌مانده نیاز دارید بدانید را در اختیارتان قرار خواهد داد. برای آنکه کنترل حساب‌ها و بودجه شما از دسترستان خارج نشود، قادر خواهید بود برنامه‌ریزی بسیار مناسبی را در این زمینه انجام دهید. 

در این صورت دیگر نگران خرج‌های اضافی خود نباشید. یکی از مشکلات اساسی بیشتر افراد خصوصا آن‌هایی که در حوزه تجارت گسترده مشغول به کار هستند، کنترل میزان چک پول‌ به شمار می‌رود. اگر این اپلیکیشن حسابداری را با خود همراه کنید، دیگر نیاز به حسابدار یا بررسی بودجه خود نخواهید داشت. 

با استفاده از اپلیکیشن‌های حسابداری، به تمامی بودجه خود دسترسی داشته باشید

چرا به اپلیکیشن های حسابداری نیاز داریم؟ اپلیکیشن‌های حسابداری اندروید برای تمامی افراد شاغل و غیرشاغل امکانات مناسبی را تدارک دیده است. درواقع به کمک این برنامه‌ها قادر خواهید بود تمامی حساب‌ها، وام‌ها، میزان باقی‌مانده از اقساط وام و مواردی از این قبیل را تحت کنترل خود داشته باشید. در این مقاله به معرفی تعدادی از پرکاربرترین اپلیکیشن‌ها در حوزه حسابداری پرداختیم. 

به عنوان مثال اپلیکیشن فانوس با بهره‌گیری از بهترین امکانات، تمام بودجه شما را به شکل‌های گوناگون مانند ارز، سکه، دلار وغیره در یک نمودار نشان خواهد داد. بنابراین اگر دسترسی و کنترل بودجه و حساب‌ها برای شما سخت باشد، به کمک فانوس راه روشنی را در مقابل خود برای برخورداری از اطلاعات حساب‌های خود خواهید یافت. 

منبع: وب سایت زینسی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.