کسب و کارتو یلدای امسال آنلاین کن

در شرایط فعلی، بیشترین ضرر اقتصادی شامل حال کسب و کارهایی می‌شود که ناچار به تعطیلی‌های پی در پی و تعدیل نیروهای سودآور، به دلیل کاهش درآمد و بودجه هستند. اما اگر فکر می کنید دیجیتال شدن کسب و کار هزینه و دردسر بیشتری دارد، باید بگوییم که گرچه در بیشتر مواقع این تفکر درست است، اما استثناهایی نیز وجود دارند.

زیاد شنیده‌ایم که کسب و کارهای آنلاین، در شرایط سختی همچون پاندمی کرونا و حتی قبل از آن، در حال رشد و توسعه هستند. همه روزه بر تعداد فروشگاه‌های آنلاینی که در شبکه‌های اجتماعی محصولات خود را می‌فروشند و یا با ایجاد یک وب‌سایت، ویترین مغازه خود را از خیابان به فضای وب منتقل می‌کنند، افزوده می‌شود. اما چه چیزی باعث رشد سرسام‌آور این فروشگاه‌های آنلاین شده است؟

هزاران ایده

دلایل منطقی زیادی برای این امر وجود دارد که مشتریان بیشتر از سراسر کشور، هزینه تبلیغات کمتر، هزینه نگهداری به مراتب کمتر نسبت به فروشگاه فیزیکی، فروش شبانه روزی و غیره از مهمترین آنها هستند. همه این موارد و موارد دیگر باعث می‌شود تا صاحبان کسب و کار به این نتیجه برسند که باید فروشگاه خود را آنلاین کنند و محصولاتشان را به افراد بیشتری معرفی کنند. اما این کار مانند همه کارهای دیگر، سختی‌های خودش را دارد.

"آنلاین شدن یک کسب و کار، مزایای زیادی برای صاحبان آن دارد؛ اما چالش‌های این مسیر را هم باید در نظر بگیریم"

آنلاین کردن یک کسب و کار، چالش‌ها و هزینه‌های فراوانی به همراه دارد؛ استخدام نیروهای برنامه نویس، ادمین شبکه‌های اجتماعی، متخصص تولید محتوا، طراح وب‌سایت و اپلیکیشن و...

اما اگر پلتفرمی وجود داشت که تمام این چالش‌ها را مدیریت کند و تنها مسئولیت تامین محصولات با کیفیت را بر عهده شما بگذارد، قطعا فرصت بی‌نظیری برای استفاده از همه مزایای آنلاین شدن کسب و کار و دوری از تمام چالش‌ها و هزینه‌ها بود. پلتفرمی که تمام هزینه‌های بخش فنی، طراحی، تبلیغات، تولید محتوا و حتی یافتن مشتری را بر عهده بگیرد.

وجود چنین پلتفرمی به نظر دور از واقعیت می‌آید و حتی اگر هم وجود داشته باشد، حتما هزینه زیادی را به همراه دارد.

پلتفرم هزاران

"اما یلدای امسال می تواند یک روز به یاد ماندنی برای شما و کسب و کارتان باشد."

از امروز تا شب یلدا می توانید بدون پرداخت حق عضویت، کسب و کار خود را در پلتفرم هزاران ثبت کنید و برای اولین بار آرامش حاصل از فروش شبانه روزی و بدون محدودیت را تجربه کنید.

گروه هزاران یکی از اولین پلتفرم‌های ایرانی است که می‌توانید با عضویت در آن، به راحتی محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و چالش‌ها و هزینه‌های جانبی از قبیل عکاسی، طراحی، دریافت درگاه پرداخت، مدیریت فرایند فروش و بازاریابی را به آن بسپارید. مهندسین و متخصصین گروه هزاران، از لحظه عضویت با شما خواهند بود تا تمام چالش‌های پیش روی شما را به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان رفع کنند و مسیر را برای کسب درآمد شبانه روزی شما هموار سازند.

 برای ثبت نام رایگان در طرح ویژه یلدایی هزاران و ورود به دنیای کسب و کار آنلاین، اینجا کلیک کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.