برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی، کاردون همراه شماست!

اما با گذشت زمان و اختراع ماشین لباسشویی این معضل برطرف شد و بسیاری از مشکلات قدیمی را از بین برد. در حالی که این روزها وجود ماشین لباسشویی در هر خانه ای الزامی شده است و نبود آن تقریبا غیر ممکن است. به طوری که اگر ماشین لباسشویی در خانه خراب شود به سرعت به دنبال راه حل برای تعمیر آن هستیم و نمی توانیم خانه را بدون ماشین لباسشویی متصور شویم. 

چگونه ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم؟

سوالی که بیشتر کاربران از ما می پرسند این است که چه زمانی ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر دارد ؟ آیا زمانی که ماشین لباسشویی خراب می شود ما متوجه می شویم ؟ مگر وقتی ماشین لباسشویی روشن نمی شود نباید نگران شویم ؟ آیا خودمان می توانیم عیب یابی ماشین لباسشویی را انجام دهیم؟ اینها سوالاتی است که بیشتر کاربران به دنبال پاسخ برای آن ها هستند.

در ست است وقتی لباسشویی روشن نمی شود باید نگران شوید اما گاهی اوقات ماشین لباسشویی از قبل به شما هشدار خرابی را می دهد بنابراین بهتر است این موضوع را جدی بگیرید و برای تعمیر لباسشویی خود وقت بگذارید. خبر خوب این است که در ماشین لباسشویی های امروز با استفاده از تکنولوژی های جدید شما به راحتی می توانید از کد های خطای تعریف شده استفاده نموده و مشکل ماشین لباسشویی را شناسایی نمایید.

اگر ماشین لباسشویی شما ال جی است و نیاز به تعمیر دارد می توانید در کاردون ثبت سفارش نمایید تا متخصصین کاردون در کمترین زمان برای برطرف کردن مشکل در محل شما حاضر شوند. حال سوال اینجاست چه زمانی باید ماشین لباسشویی ال جی را تعمیر کنیم ؟ آیا کاردون علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش را می داند ؟ برخی مواقع خرابی ماشین لباسشویی ال جی طوری است که نیاز به شخصی با تجربه و کارآزموده برای تعمیر آن دارید در صورتی که ماشین لباسشویی شما آب را گرم نمی کند و یا از ماشین لباسشویی آب خارج می شود باید از یک متخصص کمک بخواهید.

در بسیاری از مواقع خودمان می توانیم مشکل را شناسایی نماییم و برای تعمیر و برطرف نمودن آن اقدام نماییم به عنوان مثال در صورتی که خشک کن ماشین لباسشویی کار نکند شما قطعا متوجه خواهید شد و یا هنگامی که ماشین لباسشویی شما در حین کار کردن متوقف شود نشان از خرابی دستگاه می باشد.

مشکلات ماشین لباسشویی

حال سوالی که پیش می آید زمانی است که می توانیم ماشین لباسشویی را ریست کنم در واقع باید بدانید چه زمانی باید این کار را انجام دهید؟ زیرا اگر در برخورد و مواجهه با هر مشکل اقدام به ریست کردن ماشین لباسشویی کنید با این کار به دستگاه آسیب می زنید بدون آنکه متوجه آن باشید.

همان طور که می دانید برخی از مشکلات را می توان بدون نیاز به تعمیرکار برطرف نمود بنابراین شرکت های تولیدکننده ماشین لباسشویی برای راحتی شما این امکان را در اختیار شما قرار داده اند تا با ریست کردن ماشین لباسشویی مشکل را برطرف نمایید.

خوشبختانه شرکت ال جی با تنظیم کدهای خطا و نمایش آن بر روی صفحه نمایش گاهی اوقات به شما هشدار ریست کردن را می دهد اما اگر این اتفاق نیافتاد شما زمانی که با عملکرد نادرست ماشین لباسشویی غافلگیر شدید می توانید آن را ریست کنید.

آیا سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ساده است؟

همیشه با نگهداری و سرویس به موقع نمی توان این را تضمین کنیم که ماشین لباسشویی شما با خرابی مواجه نشود زیرا حادثه هیچ گاه خبر نمی کند ! اختلالاتی وجود دارد که ممکن است برای ماشین لباسشویی ال جی رخ دهد و در اکثر مواقع قابل تعمیر باشد. اگر ماشین لباسشویی شما ال جی است و نشت آب دارد چه کنیم ؟ یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد و یا در آینده ممکن است برای پیدا کردن راه حل آن در اینترنت جست و جو نمایید نشت آب ماشین لباسشویی ال جی است.

برای رفع این مشکل ابتدا باید به دنبال محل نشتی آب باشید زیرا ممکن است از دستگاه نباشد! اگر مشکل نشتی آب از ماشین لباسشویی باشد علت آن فشار زیاد آب و یا مقدار پودر مصرفی در ماشین لباسشویی است. اگر می خواهید خودتان دست به کار شوید و تا جایی که از پس شما بر می آید مشکل را برطرف نمایید بهتر است مطمئن شوید نشتی آب از کف لباسشویی است یا خیر؟ حتما شلنگ تخلیه را چک کنید از محل فاضلاب خارج نشده باشد.

محل اتصال شلنگ ورودی به شیر آب را بررسی نمایید در سوراخ سوراخ یا پاره شدن شلنگ اقدام به تعویض آن نمایید و مشکل نشتی آب را برطرف نمایید. باید بگوییم گاهی اوقات مسدود شدن جاپودری و کثیف بودن آن می تواند علت نشتی باشد بهتر است هر چند وقت یکبار اقدام به تمیز نمودن آن نمایید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.