شرایط اقتصادی هرجوری که میخواد باشه، شما تو خونه پول دربیار

رعایت فاصله اجتماعی از روش های سنتی

برای شروع یک کار جدید در این عصر و روزگار نیازی به فضای فیزیکی به اسم شرکت  و یا مغازه ای برای فروش کالا ندارید. برای رونق کسب و کار و افزایش سوددهی ماهانه خود باید روش های مدرن را سر لوحه کار خود قرار دهید. یکی از این روش ها، ایجاد بستری است در دنیای اینترنت برای عرضه خدمات و یا فروش کالا است که این بستر با طراحی سایت فراهم می شود. داشتن یک سایت می تواند کسب و کار شما را به کاربران فضای مجازی معرفی کند و در نتیجه، ترافیک واقعی و موثری را در هر ماه دریافت کنید.

بخصوص در این چند ماه اخیر و با شیوع ویروس کرونا، استفاده ی افراد از فضای مجازی ۸۰ درصد افزایش یافته است. طراحی وب سایت برای فروشگاه ها و فروش محصولات به صورت اینترنتی یکی از پرسودترین مشاغل در این روزها است. برای این کار شما فقط نیاز به یک انباری کوچک برای نگهداری اجناس دارید و با مدیریت درست محصولات، فروش خود را در یک ماه چند برابر کنید و برخلاف مغازه داران که از نبود مشتری در این چندماه ناراضی هستند، شما ورود مشتریان جدید را جشن خواهید گرفت.

همچنین اگر خدماتی را عرضه می کنید مانند تعمیر وسایل منزل، خدمات پاکیزگی و ... با داشتن سایت به راحتی می توانید مشتریان وفاداری را جذب کنید و درآمد خود را چند برابر کنید.

داشتن سایت تنها راه حل نیست

داشتن سایت تنها راه حل پیشنهادی ما برای رسیدن به موفقیت نیست. امروزه تقریبا ۸۰ درصد از جمعیت کل کشور از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. پس بستری که بر روی گوشی موبایل به راحتی قابل استفاده باشد و همچنین سازگار با مدل ها و برندهای گوناگون باشد، نیاز است. پیشنهاد ما طراحی اپلیکیشن برای موبایل و جذب کاربران گوشی های موبایل است. با داشتن اپلیکیشن کسب و کار شما چه فروشگاهی باشد و چه خدماتی توسعه پیدا می کند و در صورت تمایل می توانید تمامی افراد کل کشور را نیز پشتیبانی کنید.

اما یک پیشنهاد عالی و موثر برای پیشرفت کسب و کار، داشتن سایت و اپلیکیشن در کنار هم است. در واقع این دو پلتفرم همگام با هم حرکت کنند و باعث توسعه ی عالی و منظم کار شما شوند.

تابان1

نگران مدیریت و افزودن محصول و یا خدمات در هر پلتفرم نباشید زیرا که سایت و اپلیکیشن به هم متصل هستند و با هر آپلود و یا آپدیتی در سایت، همان محتوا و یا محصولات در اپ نیز افزوده می شوند.

همچنین مدیریت اپ و یا سایت نیاز به دانش خاص و یا از پیش آموخته ای ندارد. تنها با دیدن یک قسمت فیلم آموزشی به راحتی می توانید با سایت کار کنید و نیازهای خود را برطرف کنید.

اما در بین این همه شرکت های برنامه نویسی چه شرکتی را انتخاب کنیم؟ پیشنهاد ما به شما شرکت برنامه نویسی تابان شهر است. این شرکت با سابقه ی 10 سال فعالیت موثر در این زمینه و برنده ی جایزه ی بهترین طراح سایت در سال 1395 می تواند به نحوی احسنت سایت و اپ شما را متناسب با کسب و کارتان طراحی کند و شما را تا رسیدن به قله ی موفقیت همراهی کند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.