آیا خرید مبلمان اداری دست دوم به صرفه است؟

یکی از انواع محصولات دست دوم که بسیاری از افراد به خصوص کسانیکه دارای کسب و کار هستند از آن استفاده می کنند، خرید انواع مبلمان اداری دست دوم می باشد.

شرکت مبلمان اداری آذران فضا نما (آفن) تولید کننده انواع مبلمان اداری با بهترین قیمت و کیفیت است که مبلمان اداری مورد نیاز شما را طراحی و تولید می کند. از ملزومات هر فضای اداری مبلمان اداری به شمار می آید که باید انتخاب و تهیه شود. از این رو مبلمان اداری از مهم ترین بخش های یک محیط اداری به شمار می آید. مبلمان اداری آفن در انواع مختلفی تولید می شود که با توجه به کاربرد مورد نیاز، مبلمان اداری مخصوص هر فضا انتخاب می گردد.

کارشناسان آفن با ارائه این توضیحات قصد دارند شما را با بایدها و نبایدهای خرید انواع مبلمان اداری دست دوم آشنا کرده تا از این طریق برای خرید محصول مورد نظر خود بتوانید به صورت صحیح تری تصمیم گیری کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟

کسانیکه در حال راه اندازی کسب و کاری جدید هستند، شاید بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه هایشان خرید انواع مبلمان اداری دست دوم باشد. درست است که با بهترین قیمت مبلمان اداری روبه رو خواهید شد، اما باید این موارد را هم در نظر بگیرید که به هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم، با محدودیت هایی نیز رو به رو خواهید شد.

در مبلمان اداری دست دوم شما با محدودیت تنوع رنگ، طرح برخوردار هستید. از طرفی دیگر به دلیل دست دوم بودن ممکن است آن زیبایی و مقاومت لازم برای هر یک از مبلمان خریداری شده، وجود نداشته باشد. پس به هنگام انتخاب مبلمان اداری باید دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

آیا خرید میز مدیریتی دست دوم به صرفه است؟

برای خرید مبلمان اداری برای اتاق مدیریت باید حساسیت بیشتری داشته باشید. همانطور که می دانید میز مدیریت و اتاق مدیریت مهم ترین بخش یک اداره یا شرکت است که نیاز به تجهیزاتی چون صندلی مدیریت، میز مدیریتی، کتابخانه و... با طراحی خاص تری نسبت به سایر بخش ها دارد. اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما قطعا ساعت های زیادی را پشت میز سپری می نمایند. اندازه میز مدیریتی، رنگ میز مدیریت و راحتی آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. اگر در ساخت مبلمان اداری توجه به استانداردهای بدن انسان رعایت شود احساس راحتی و عدم خستگی در میز مدیریتی و سایر مبلمان اداری کاملا مشهود خواهد بود.

این قسمت در هر محیط اداری اهمیت ویژه ای داشته و به دکوراسیون، مبلمان و پاکیزگی آن باید توجه بیشتری نسبت به سایر قسمت های محیط اداری داشته باشید. خصوصا اینکه اگر شرکت رفت و آمد ارباب رجوع زیادی داشته باشد، حتما باید به نوع مبلمان آن اهمیت داد.

پس به شما پیشنهاد می کنیم برای این قسمت از محیط شرکت در صورت نیاز اقدام به خرید میز مدیریت نو و جدید کنید. در غیر اینصورت بهتر است به دنبال میز مدیریت دست دوم در حد نو باشید.

آذران

خرید میز مدیریتی مدل Prisma آفن

آیا خرید پارتیشن اداری دست دوم را پیشنهاد می دهید؟

در کنار انواع مبلمان اداری دست دوم که بیان کردیم، نوبت به پارتیشن میرسد. با رعایت نکات بسیاری می توانید به راحتی نسبت به خرید پارتیشن اداری دست دوم مورد نظر خود اقدام کنید. قطعا از مهم ترین ویژگی هایی که به هنگام خرید پارتیشن اداری باید توجه داشته باشید، نوع با کیفیت بودن متریال های آن می باشد.

برای خرید پارتیشن اداری دست دوم ما به شما پارتیشن هایی از جنس آلومینیوم و یا ام دی اف را پیشنهاد می دهیم. دلیل آن هم این است که این نوع پارتیشن ها نسبت به سایر پارتیشن ها دست دوم از جنس و کیفیت بیشتر و بهتری برخوردار می باشد. در هنگام خرید پارتیشن دست دوم حتما بررسی کنید تا ساییدگی و یا زدگی بیش از حد نداشته و از یراق آلات نسبتا سالم و خوبی نیز برخوردار باشد.

اما ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از پارتیشن دست دوم، از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. اگر در محیط اداری خود به دنبال آن هستید که چند عنصر انتقال نور، زیبایی و همینطور طراحی مدرن و مینیمال را همزمان باهم داشته باشید و علاوه بر آن به دنبال این هستید که علاوه بر داشتن حریم خصوصی از محیطی باز و دلباز بهره ببرید، بهترین راه پارتیشن بندی و همینطور استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس را به شما پیشنهاد می دهیم.

پارتیشن فریم لس، انتخاب مناسب و خوبی برای تمام محیط ها، به خصوص محیط های اداری می باشد که می تواند طرحی جدید و زیبایی خاصی به محیط بدهد.

آذران-فضا نما

خرید پارتیشن اداری شیشه ای  با قیمت مناسب

نکات مهم به هنگام خرید انواع مبلمان اداری دست دوم چیست؟

به هنگام خرید هر یک از مبلمان اداری دست دوم، نکات مهم و حائز اهمیتی وجود دارد که حتما باید به هر یک از آنها توجه داشته باشید:

  • کیفیت، مقاومت و استحکام را در هنگام خرید انواع مبلمان اداری و همینطور انواع پارتیشن های اداری فراموش نکنید.

  • کیفیت مبل، بدنه و کلاف یکی از ارکان اصلی است که باید هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم به آنها توجه داشته باشید.

  • توجه داشته باشید تا علاوه بر دارا بودن اصول ارگونومیک، متناسب با استانداردهای طراحی نیز باشد.

  • به دلیل اینکه در هنگام انتخاب مبلمان اداری و پارتیشن اداری دست دوم با محدودیت های رنگ، طرح و جنس برخورد خواهید کرد، پس بهتر است به هنگام انتخاب دقت لازم را داشته باشید.

  • برای انتخاب مبلمان اداری از جنس چرم باید دقت لازم را داشته باشید. توجه به ساییده شدن‌ها، خراش‌ها و رنگ پریدگی‌ دسته‌ها و قسمت‌های مختلف چوبی انواع مبلمان اداری دست دوم را حتما پیش از خرید بررسی کنید.

سخن پایانی

آفن بعنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت مبلمان اداری آفن نسبت به خرید انواع مبلمان اداری و همینطور پارتیشن اداری مورد نظر خود در انواع پارتیشن اداری مدرن و لوکس اقدام کنید. همچنین برای نصب پارتیشن می توانید با شماره تلفن 8399 -021 تماس گرفته تا مشاوران شما در شرکت آفن راهنمایی های لازم را به عمل بیاورند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.