«محمدجواد آذری جهرمی» ظهر امروز در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات دستورات لازم برای برخورد با عضویت ناخواسته مردم در کانال‌ها و گروه‌های مختلف را صادر کرد.

وزیر ارتباطات خطاب به «حسین فلاح جوشقانی»  نوشت: ارسال پیامک‌های انبوه و عضو کردن ناخواسته مردم در گروه‌ها و کانال‌های پیام‌رسان‌ها موجب رنجش و آزار برخی از مردم شده است. مسائلی همچون عدم رعایت مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، قوانین انتخاباتی، اجرای دستورالعمل‌های شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور و رعایت حریم خصوصی و نیز موضوع نحوه دریافت شماره تلفن‌های مردم باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در این نامه تصریح کرده است: از شما می‌خواهم به سرعت نسبت به پیگیری شکایات مردم، برخورد با متخلفین این حوزه، مطابق مقررات و اعلام آن‌ها به دستگاه‌های قضایی و دیگر نهادهای نظارتی اقدام و گزارش آن به‌طور مستمر برای اینجانب ارسال شود. هدف باید برگزاری انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در آرامش کامل و ایجاد فضای عادلانه و کمک به شورای نگهبان و دیگر مسئولین برگزارکننده انتخابات با تمامی قوا باشد.

گفتنی است وزیر ارتباطات صبح امروز نیز با انتشار توییتی در حساب کاربری خود در توییتر از مردم خواست در صورت دریافت پیامک‌های مزاحم انتخاباتی و عضویت ناخواسته در گروه‌ها و کانال‌ها توسط ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.