افتتاح هایپراستار قزوین: بیست و دومین ستاره!

هایپراستار بهشت خانواده‌های ایرانی است! تمام مایحتاج خانواده را با پایین‌ترین قیمت‌های موجود در بازار می‌توانید در هایپراستار پیدا کنید.  حالا بعد از افتتاح هایپراستار مشهد، بیست و دومین شعبه ‌هایپراستار در شهر قزوین افتتاح شده است تا شهروندان قزوینی هم از حضور هایپراستار قزوین در شهرشان بی‌بهره نمانند. هایپراستار قزوین در زمینی به مساحت 1950 مترمربع ساخته شده است و دارای 1215 سطح فروش می‌باشد.

پارکینگ آن نیز ظرفیت قابل توجهی دارد و می‌تواند تعداد 630 خودرو را در خود جای دهد. هایپراستار قزوین در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شهر قزوین، جنب بیمارستان پاستور، مجتمع تجاری نیایش واقع شده است.

هایپر استار

افتتاح هایپراستار قزوین پر از جایزه است:

مانند سایر افتتاحیه‌های هایپراستار، جوایزی نیز برای افتتاح هایپراستار قزوین در نظر گرفته شده است. شما با خرید از هایپراستار قزوین می‌توانید به ازای هر 80 هزارتومان خرید، یک شانس برای شرکت در این قرعه کشی کسب کنید. جوایز افتتاح هایپراستار  قزوین در هر روز 10 عدد کارت هدیه 500 هزارتومانی است که به برندگان خوش شانسی که از این هایپراستار خرید کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. توجه داشته باشید که این قرعه‌کشی تا 30 روز ادامه دارد و مجموع جوایز به 150 میلیون تومان می‌رسد. بنابراین اگر ساکن شهر قزوین هستید، تا پیش از اتمام زمان قرعه کشی، با چند خرید ساده از هایپراستار قزوین، شانس خود را برای برنده شدن یک کارت هدیه 500 هزارتومانی امتحان کنید!

خرید از هایپراستار قزوین در دوران کرونا

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار در طول مدت شیوع ویروس کرونا، در سراسر کشور تلاش کرده‌اند تا با پیروی از استانداردهای بین‌المللی بهداشتی HACCP، شرایط مناسبی را از نظر رعایت بهداشت برای خریداران ایجاد کنند. در مجموعه هایپراستار، یک شرکت سوئیسی به نام SGS در تمام مدت فعالیت فروشگاه‌ها، نظارت دقیقی را اعمال می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تمام محصولات موجود در هایپراستار سالم هستند و به دور از آلودگی به دست خریداران می‌رسند. در همین راستا تست‌های مخصوصی وجود دارد که شرکت SGS با استفاده از آن‌ها به طور مداوم از سلامت محیط، کارکنان و محصولات موجود در هایپراستار اطمینان حاصل می‌کند.

به علاوه، راهکارهای دیگری هم در مجموعه هایپراستار قزوین در پیش گرفته شده‌اند تا طبق توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی (WHO)، محیطی امن و سالم برای خرید ایجاد شود. در همین راستا در فروشگاه ‌هایپراستار قزوین مانند سایر شعبه‌های سراسر کشور، پروتکل‌های زیر با دقت رعایت می‌شود:

1. تمامی کارکنان از ماسک، دستکش و گارد مخصوص استفاده می‌کنند.

2.  دستکش و محلول‌های ضدعفونی کننده به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

3. دمای بدن کارکنان و خریداران به طور مرتب چک می‌شود.

4. سطح فروشگاه، به خصوص چرخ‌های دستی و صندوق‌ها به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

5. برچسب‌های ویژه برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل فروشگاه نصب شده است.

به علاوه، هایپراستار به عنوان یک مجموعه به‌روز و کارآمد، با همه‌گیری ویروس کرونا، بلافاصله آموزش‌های تخصصی را به کارمندان خود در سراسر کشور ارائه کرده است. بنابراین، تمام کارکنان فعال در شعبه‌های هایپراستار، با رعایت دستورالعمل‌های ویژه مقابله با کرونا به‌خوبی آشنایی دارند و با دقت طبق آموزش‌های دریافتی، آن‌ها را رعایت می‌کنند.

اما این تنها دلیلی نیست که فروشگاه‌ هایپراستار قزوین را برای خرید در زمان کرونا امن می‌دانیم. در این فروشگاه مانند سایر شعبه‌های هایپراستار، تمامی کارکنان و همچنین مشتریان موظف به استفاده از ماسک هستند تا محیطی به دور از آلودگی در فضای فروشگاه ایجاد شود. به همین دلیل بهترین ایده این است که تمامی خریدهای خود را در یک یا چند نوبت در طول ماه از فروشگاه‌های هایپراستار انجام دهید تا آن که مجبور به مراجعه مکرر به فروشگاه‌های مختلف نباشید.

هایپر مارکت

اینستاگرام هایپراستار: یک سبک زندگی تخفیف دار

تخفیف‌ها در هایپراستار همیشگی هستند و به همین دلیل است که ما هایپراستار را ارزان‌ترین جا برای خریدهای روزمره می‌دانیم. با این حال، اینستاگرام هایپراستار خبرهای دیگری هم به جز تخفیف‌ها دارد! جوایز، قرعه‌کشی‌ها، کمپین‌ها و مسابقه‌هایی که در هایپراستار برگزار می‌شوند، همگی در صفحه اینستاگرام آن، به اشتراک گذاشته می‌شوند. به علاوه، مطالب جذابی در زمینه سبک زندگی و آشپزی هم در این صفحه منتشر می‌شود. اما این تمام ماجرا نیست. هایپراستار به صورت هفتگی قرعه‌کشی‌هایی را بین دنبال کنندگان خود برگزار می‌کند که شما هم می‌توانید جزو برندگان آن‌ها باشید!

منتظر دیدار شما در هایپراستار قزوین هستیم.

آدرس هایپراستار قزوین: در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شهر قزوین، جنب بیمارستان پاستور، مجتمع تجاری نیایش واقع شده،

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.