صعود هوآوی به رتبه 49 در لیست Fortune Global 500

بر اساس گزارش مجله «فورچون» (Furtune) میزان سود خالص هوآوی در سال ۲۰۱۹ حدود ۵.۶ درصد رشد کرده  و درآمد نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۰ این شرکت نیز رشدی ۱۳.۱ درصدی نسبت به سال پیش را تجربه کرده است.

لیست Fortune Global ۵۰۰ شرکت‌ها را بر اساس میزان سود و درآمد رده‌بندی می‌کند و بزرگی هر شرکت را مشخص می‌کند. در حال حاضر، این لیست تبدیل به شاخصی معتبر شده که شرکت‌های بزرگ با کمک آن قدرت و بزرگی خود را در رقابت با دیگر شرکت‌ها می‌سنجند. این شاخص بین‌المللی کارکردی ورای مرزها، ملیت‌ها و فرهنگ‌ها دارد.

در رده‌بندی دیگری، ابتدای امسال هوآوی موفق به قرارگیری در رتبه ۶ لیست نوآورترین شرکت‌های دنیا شد. این لیست توسط Boston Consulting Group ارائه می‌شود و هوآوی با صعودی ۴۲ پله‌ای در آن، به بالاترین رتبه خود در این لیست دست پیدا کرده است. این دو المان تصدیق می‌کنند که تمرکز هوآوی بر نوآوری می‌تواند یکی از دلایل موفقیت این شرکت باشد.

در جریان نبرد جهانی علیه ویروس COVID-۱۹، هوآوی با افزایش تلاش در بخش نوآوری تلاش ویژه‌ای برای مبارزه با این ویروس انجام داد. این تلاش‌ها شامل کار بر روی هوش‌مصنوعی، دفتر‌کار مخصوص دورکاری، مراقبت‌های سلامت هوشمند و آموزش آنلاین می‌شود.

در پایان بد نیست به پیام ارائه شده توسط هوآوی هم‌زمان با ارائه بیلان مالی نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۰ خود اشاره کنیم. «محیط پیرامونی پیچیده و سخت، باعث افزایش هرچه بیشتر اهمیت همکاری و اعتماد به ارزش‌های جهانی شده است. هوآوی متعهد به ادامه انجام تعهدات خود نسبت به مصرف‌کنندگان و دیگر طرف‌های کاری است. هدف ما بقا، ساختن آینده، شراکت در اقتصاد دیجیتال بین‌المللی و دستیابی به پیشرفت در فناوری است.»

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.