بهترین آرایشگر کوتاهی مو و اصلاح سر را در «خدمت از ما» بیابید.

آیا با خدمات کوتاهی مو و اصلاح سر در محل آشنا هستید؟ آیا با بهترین آرایشگران آشنا هستید؟ قبل از کوتاهی مو، چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید هنگام کوتاهی مو و اصلاح سر در نظر داشته باشید را به شما بگوییم.

قیمت کوتاهی مو چقدر است؟

قیمت کوتاهی مو متناسب با مدل موی انتخابی شما تعیین می‌شود. شاید امروز تصمیم داشتید یک مدل موی جدید را امتحان کنید؛ یا در حد یک نوک گیری ساده برای از بین بردن موخوره و نوک تیز موها در اثر رنگ مو! در «خدمت از ما» قیمت کوتاهی مو به صورت یک نمودار ساده و قابل فهم در اختیار کاربران به رایگان قرار گرفته است. با مشاهده نمودار قیمت کوتاهی مو می‌توانید حدود هزینه را بدانید و ببینید دیگران برای کوتاهی مو چقدر هزینه کرده‌اند. در صورتی که تمایل داشتید، می‌توانید به رایگان خدمات کوتاهی مو را در وب سایت یا اپلیکیشن «خدمت از ما» ثبت کنید و از خدمات بهترین آرایشگرها بهره ببرید.

اصلاح سر برای آقایان موجب افزایش اعتماد به نفسشان می‌شود!

اصلاح سر برای آقایان قدری بیشتر از خانم‌ها اهمیت پیدا می‌کند. آقایان اغلب ماهی یک بار برای اصلاح سر و پیرایش اقدام می‌کنند. اینکه مدل موی مناسب چهره و استایلشان را پیدا کنند، موجب اعتماد به نفس بیشتر آن‌ها می‌شود. با در اختیار داشتن یک آرایشگر حرفه‌ای می‌توانید مدل مو برای اصلاح سر خود پیدا کنید و در جمع بدرخشید. اما در این بین عده‌ای از آقایان هنگام مراجعه به آرایشگر خود "همان همیشگی" را درخواست می‌کنند! اختیار دست خودتان است. با هر مدل مویی که احساس راحتی می‌کنید، اصلاح موی سر را انجام دهید.

خدمت از ما

موی کوتاه به من می‌آید یا موی بلند؟

برای خانم‌ها مهم‌ترین بخش زیبایی صورت و چهره، موهایشان است. کوتاه کردن موها یک تصمیم خیلی بزرگ به حساب می‌آید. قبل از اینکه بخواهید به آرایشگاه بروید؛ یا آرایشگر به منزل شما بیابید؛ تحقیق کنید که موی کوتاه به شما می‌آید یا خیر.

برای این کار به کمک یک خط کش، فاصله تقریبی لاله گوش تا پایین چانه‌تان را اندازه بگیرید. در صورتی که این فاصله کمتر از 5 تا 6 سانتی‌متر است، کوتاهی مو، زیبایی شما را دو چندان می‌کند و در غیر این صورت، موی بلند زیبایی بیشتری نسبت به کوتاهی مو، به شما می‌بخشد.

اگر حوصله این کار را ندارید، از یک آرایشگر حرفه‌ای و باتجربه بخواهید شما را در تصمیم گیری کمک کند. یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند بر اساس فرم صورت و فاصله پیشانی شما تصمیم بگیرد مدل موی مناسب شما چیست.

قبل از رفتن به آرایشگاه برای کوتاهی مو، مدل موی خود را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید بعد از کوتاهی مو، احساس بهتری به مدل موی خود داشته باشید، مدل موی خود را قبل از کوتاهی مو انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید در گوگل دست به جستجو شوید و بهترین مدل موی که شما را به وجد آورد، انتخاب کنید. عکس مدل مو را در گوشی خود ذخیره کنید و به آرایشگر خود نشان دهید. اگر اهل دنبال کردن مد هستید، نگاهی به لیست آخرین مدل موی سال بیندازید. با دیدن مدل کوتاهی مو سلبریتی‌ها و افراد مشهور بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید و به روز باشید.

با اسامی انواع مدل کوتاهی موی زنانه آشنا باشید.

بهتر است با اسامی انواع مدل موهای زنانه و دخترانه آشنا باشید. مدل موی کرنلی، مدل موی لیر، مدل موی باب کوتاه یا بلند، مدل موی چتری از پرطرفدارترین مدل‌های برای کوتاهی مو محسوب می‌شوند.

خدمت ازما

بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو کجاست؟

برای همه ما پیش آمده است که به نیت یک نوک گیری ساده به آرایشگاه برویم؛ اما زمانی که موهای کوتاه خود را در آینه می‌بینیم؛ به این فکر می‌کنیم که دیگر به آن آرایشگاه نرویم. یا اتفاق شایع دیگری که مدل کوتاهی مو اصلا دلخواه ما نیست. پس بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو کجاست؟ اگر به دنبال آرایشگاه حرفه‌ای برای کوتاهی مو هستید، باید حتما قبل از رفتن به آرایشگاه در مورد عملکرد کوتاهی مو آن‌ها و مهارت آرایشگر به خوبی تحقیق کنید.

شما در اپلیکیشن یا وب سایت «خدمت از ما» می‌توانید بهترین آرایشگران یا آرایشگاه را برای کوتاهی مو پیدا کنید. نظرات مشتریان قبلی و امتیاز متخصصین را مشاهده کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

با خدمت از ما، بهترین آرایشگر کوتاهی مو و اصلاح موی سر را به منزل ببرید.

خدمت از ما، بازار آنلاین خدمات در ایران است که خدمات زیبایی بانوان و آقایان را در کنار سایر خدمات نظافت، تاسیسات و کارواش ارائه می‌کند. برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند، کوتاهی مو یا اصلاح موی را در محل انجام دهند، این قابلیت در اختیار کاربران خدمت از ما قرار می‌گیرد که آرایشگر و متخصص در محل خودشان حاضر شوند.

پس از ثبت درخواست رایگان برای کوتاهی مو بانوان یا اصلاح سر آقایان در وب سایت یا اپلیکیشن خدمت از ما (می‌توانید از کافه بازار به رایگان دریافت کنید)، چندین متخصص برای کار شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می‌کنند. با بررسی نظرات مشتریان و پروفایل متخصص می‌توانید بهترین آرایشگر را به منزل خودتان ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.